Conectează-te cu noi

Social-Cultură

S-au desemnat cei mai buni polițiști din IPJ Cluj. Vezi PREMIILE Poliției Municipiului Dej – FOTO

Publicat acum

pe

loading...

Astăzi a avut loc festivitatea de premiere a câştigătorilor competiţiei profesionale “POLIŢIA ÎN SLUJBA COMUNITĂŢII” – ediţia a VI-a, în prezenţa conducerii Inspectoratului General al Poliției Române, Inspectoratului de Poliţie Judeţean (IPJ) Cluj, a şefilor structurilor de poliţie subordonate și a reprezentanţilor autorităţilor publice din judeţul Cluj.

În cadrul competiţiei, premiile au fost acordate după cum urmează:

  • Formaţiunea operativă a anului 2018

locul 1 – Biroul de Investigații Criminale, Poliția municipiului Cluj-Napoca

locul 2 – Serviciul de Investigaţii Criminale

locul 3 – Serviciul de Investigare a Criminalității Economice

Menţiune – Biroul Rutier, Poliția municipiului Cluj-Napoca

  • Subunitatea urbană a anului 2018

locul 1 – Poliţia municipiului Cluj-Napoca

locul 2 – Poliţia municipiului Turda

locul 3 – Poliţia municipiului Dej

  • Secţia de poliţie rurală a anului 2018

locul 1 – Secţia 2 Poliţie Rurală Apahida                           

locul 2 – Secţia 6 Poliţie Rurală Floreşti

locul 3 – Secţia 9 Poliţie Rurală Turda

mențiune –Secția 7 Poliție Rurală Gherla

  • Postul de poliţie comunal al anului 2018

locul 1 – Postul de Poliţie Comunal Viișoara

locul 2 – Postul de Poliţie Comunal Căpușu Mare

locul 3 – Postul de Poliţie Comunal Florești

menţiune – Postul de Poliţie Comunal Apahida

menţiune – Postul de Poliţie Comunal Bonțida

menţiune – Postul de Poliţie Comunal Cășeiu

menţiune – Postul de Poliţie Comunal Iara

menţiune – Postul de Poliţie Comunal Măguri Răcătău

  • Formaţiunea suport a anului

Locul 1 – Serviciul Criminalistic

Locul 2 – Serviciul Resurse Umane

Locul 3 –Biroul Juridic

Mențiune – Serviciul Cabinet

  • Administrarea patrimoniului

– Serviciul Cazier Judiciar, Statistică şi Evidenţe Operative

– Poliţia municipiului Turda

– Postul de Poliție Comunal Cătina

– Poliţia municipiului Câmpia Turzii

–Poliția  municipiului Cluj-Napoca – Secția 5 Poliție

  • Ofiţerul de poliţie al anului 2018

câştigător – inspector principal de poliţie Raul Florian MOMEU, Serviciul de Investigare a Criminalității Economice

menţiune – subcomisar de poliție Octavian BRIȘAN, Poliţia municipiului Cluj-Napoca – Secția 6

mențiune – comisar de poliție Marius NUȚ,  Serviciul Investigații Criminale

  • Agentul de poliţie al anului 2018

câştigător – agent şef adjunct de poliție Răzvan Liviu GALICZA, Poliţia municipiului Cluj-Napoca, Secţia 3 Poliţie

menţiune – agent şef de poliţie Gelu Ionuț MOLDOVAN, Serviciul Investigații Criminale

menţiune- agent șef adjunct de poliţie Claudia Irina NEMEȘ, Poliţia municipiului Dej

mențiune – agent șef adjunct de poliție Florin Nicolae TOADERE, Poliția orașului Huedin

mențiune – agent de poliție Alexandra Liana TOMOIAG, Secția 7 Poliție Rurală Gherla

mențiune – agent șef de poliție Darius Vasile Cîmpan, Secția 2 Poliție Rurală Apahida

  • Tutorele profesional al anului

– agent şef de poliţie  Dan Vasile RAȚ- Poliția municipiului Cluj-Napoca, Secția 2

– agent şef de poliţie Adrian Saxon BOGDAN – Poliția municipiului Dej

– agent şef adjunct de poliţie Ramona Elena BODEA, Poliția orașului Huedin

  • Personalul contractual al anului 2018

câştigător –  p.c. Maria Marina Catia CERCEL, Serviciul Criminalistic

mențiune – p.c. Irina MUNTEAN, Poliția municipiului Cluj-Napoca, Secția 5 Poliție

  •  Nominalizări acțiuni umanitare 2018
  • subcomisar de poliție Daniel Gheorghe HANGA – Poliția municipiului Cluj-Napoca, Secția 4
  •   subcomisar de poliție Doru Alexandru IONAȘC – Serviciul Investigații Criminale

Competiţia profesională „Poliţia în slujba comunităţii” are ca scop promovarea, recunoaşterea şi aprecierea profesionalismului, creativităţii şi acţiunilor inovatoare în cadrul Inspectoratului de Poliţie Judeţean Cluj.

Social-Cultură

Locuri de muncă la trei instituții de învățământ din Dej!

Publicat acum

pe

FOTO – Arhivă
loading...

Liceul Teoretic „Alexandru Papiu Ilarian“ cu sediul în Dej organizează concurs pentru ocuparea pe perioadă nedeterminată a unui post contractual de execuție vacant, de îngrijitor.

Pentru a ocupa un post contractual vacant sau temporar vacant candidații trebuie să îndeplinească următoarele condiții generale, conform art. 3 al Regulamentului-cadru aprobat prin Hotărârea Guvernului nr. 286 din 23 martie 2011, cu modificările și completările ulterioare:

a) are cetățenia română, cetățenie a altor state membre ale Uniunii Europene sau a statelor aparținând Spațiului Economic European și domiciliul în România;
b) cunoaște limba română, scris și vorbit;
c) are vârsta minimă reglementată de prevederile legale;
d) are capacitate deplină de exercițiu;
e) are o stare de sănătate corespunzătoare postului pentru care andidează, atestată pe baza adeverinței medicale eliberate de medicul de familie sau de unitățile sanitare abilitate;
f) îndeplinește condițiile de studii și, după caz, de vechime sau alte condiții specifice potrivit cerințelor postului scos la concurs;
g) nu a fost condamnată definitiv pentru săvârșirea unei infracțiuni contra umanității, contra statului ori contra autorității, de serviciu sau în legătură cu serviciul, care împiedică înfăptuirea justiției, de fals ori a unor fapte de corupție sau a unei infracțiuni săvârșite cu intenție, care ar face-o incompatibilă cu exercitarea funcției, cu excepția situației în care a intervenit reabilitarea.

Condiţiile specifice necesare în vederea participării la concurs şi a ocupării funcției contractuale sunt:

  • nivelul studiilor: medii sau generale;
  • certificat de absolvire a cursului de instruire privind însușirea noțiunilor fundamentale de igienă;
  • vechime în muncă necesară ocupării postului – 3 ani.

Concursul se va organiza conform calendarului următor:

  • 05 septembrie 2019, ora 09:00: proba practică;
  • 06 septembrie 2019, ora 09:00: proba interviu.

Dosarele de înscriere se depun la sediul instituției în termen de 10 zile de la publicarea anunțului. Conform art. 6 al Regulamentului-cadru privind stabilirea principiilor generale de ocupare a unui post vacant sau temporar vacant corespunzător funcțiilor contractuale și a criteriilor de promovare în grade sau trepte profesionale imediat superioare a personalului contractual din sectorul bugetar plătit din fonduri publice, pentru înscrierea la concurs candidații vor prezenta un dosar de concurs care va conține următoarele documente:

  • cererea de înscriere la concurs adresată conducătorului autorității sau instituției publice organizatoare;
  • copia actului de identitate sau orice alt document care atestă identitatea, potrivit legii, după caz;
  • copiile documentelor care să ateste nivelul studiilor și ale altor acte care atestă efectuarea unor specializări, precum și copiile documentelor care atestă îndeplinirea condițiilor specifice ale postului solicitate de autoritatea sau instituția publică;
  • carnetul de muncă sau, după caz, adeverințele care atestă vechimea în muncă, în meserie și/sau în specialitatea studiilor, în copie;
  • cazierul judiciar sau o declarație pe propria răspundere că nu are antecedente penale care să-l facă incompatibil cu funcția pentru care candidează;
  • adeverință medicală care să ateste starea de sănătate corespunzătoare eliberată cu cel mult 6 luni anterior derulării concursului de către medicul de familie al candidatului sau de către unitățile sanitare abilitate;
  • curriculum vitae.

Adeverința care atestă starea de sănătate conține, în clar, numărul, data, numele emitentului și calitatea acestuia, în formatul standard stabilit de Ministerul Sănătății.

În cazul în care candidatul depune o declarație pe proprie răspundere că nu are antecedente penale, în cazul în care este declarat admis la selecția dosarelor, acesta are obligația de a completa dosarul de concurs cu originalul cazierului judiciar, cel mai târziu până la data desfășurării primei probe a concursului.

Copia actului de identitate, copiile documentelor de studii și carnetul de muncă sau, după caz, adeverințele care atestă vechimea vor fi prezentate și în original în vederea verificării conformității copiilor cu acestea.

Relaţii suplimentare se pot obţine la Liceul Teoretic „Alexandru Papiu Ilarian“ cu sediul în Dej, strada Piața Lupeni nr. 2, județul Cluj, tel. 0264211421.

Liceul Tehnologic Someș, cu sediul în Dej, str. Mărășești nr. 20, județul Cluj, organizează concurs de recrutare pentru ocuparea pe perioadă nedeterminată a funcției contractuale vacante, de administrator patrimoniu.

Pentru a ocupa un post contractual vacant sau temporar vacant candidații trebuie să îndeplinească următoarele condiții generale, conform art. 3 al Regulamentului-cadru aprobat prin Hotărârea Guvernului nr. 286 din 23 martie 2011, cu modificările și completările ulterioare:

a) are cetățenia română, cetățenie a altor state membre ale Uniunii Europene sau a statelor aparținând Spațiului Economic European și domiciliul în România;
b) cunoaște limba română, scris și vorbit;
c) are vârsta minimă reglementată de prevederile legale;
d) are capacitate deplină de exercițiu;
e) are o stare de sănătate corespunzătoare postului pentru care candidează, atestată pe baza adeverinței medicale eliberate de medicul de familie sau de unitățile sanitare abilitate;
f) îndeplinește condițiile de studii și, după caz, de vechime sau alte condiții specifice potrivit cerințelor postului scos la concurs;
g) nu a fost condamnată definitiv pentru săvârșirea unei infracțiuni contra umanității, contra statului ori contra autorității, de serviciu sau în legătură cu serviciul, care împiedică înfăptuirea justiției, de fals ori a unor fapte de corupție sau a unei infracțiuni săvârșite cu intenție, care ar face-o incompatibilă cu exercitarea funcției, cu excepția situației în care a intervenit reabilitarea.

Condiţiile specifice necesare în vederea participării la concurs şi a ocupării funcției contractuale sunt:

  • nivelul studiilor – studii superioare;
  • vechime în specialitatea studiilor necesare ocupării postului – nu se solicită.

Concursul se va organiza conform calendarului următor:

  • 05 septembrie 2019, ora 10:00: proba scrisă;
  • 06 septembrie 2019, ora 11:00: proba practică;
  • 07 septembrie 2019, ora 12:00: proba interviu.

Dosarele de înscriere se depun la sediul instituției în termen de 10 zile de la publicarea anunțului. Conform art. 6 al Regulamentului-cadru privind stabilirea principiilor generale de ocupare a unui post vacant sau temporar vacant corespunzător funcțiilor contractuale și a criteriilor de promovare în grade sau trepte profesionale imediat superioare a personalului contractual din sectorul bugetar plătit din fonduri publice, pentru înscrierea la concurs candidații vor prezenta un dosar de concurs care va conține următoarele documente:

  • cererea de înscriere la concurs adresată conducătorului autorității sau instituției publice organizatoare;
  • copia actului de identitate sau orice alt document care atestă identitatea, potrivit legii, după caz;
  • copiile documentelor care să ateste nivelul studiilor și ale altor acte care atestă efectuarea unor specializări, precum și copiile documentelor care atestă îndeplinirea condițiilor specifice ale postului solicitate de autoritatea sau instituția publică;
  • carnetul de muncă sau, după caz, adeverințele care atestă vechimea în muncă, în meserie și/sau în specialitatea studiilor, în copie;
  • cazierul judiciar sau o declarație pe propria răspundere că nu are antecedente penale care să-l facă incompatibil cu funcția pentru care candidează;
  • adeverință medicală care să ateste starea de sănătate corespunzătoare eliberată cu cel mult 6 luni anterior derulării concursului de către medicul de familie al candidatului sau de către unitățile sanitare abilitate;
  • curriculum vitae.

Adeverința care atestă starea de sănătate conține, în clar, numărul, data, numele emitentului și calitatea acestuia, în formatul standard stabilit de Ministerul Sănătății.

În cazul în care candidatul depune o declarație pe proprie răspundere că nu are antecedente penale, în cazul în care este declarat admis la selecția dosarelor, acesta are obligația de a completa dosarul de concurs cu originalul cazierului judiciar, cel mai târziu până la data desfășurării primei probe a concursului.

Copia actului de identitate, copiile documentelor de studii și carnetul de muncă sau, după caz, adeverințele care atestă vechimea vor fi prezentate și în original în vederea verificării conformității copiilor cu acestea.

Relaţii suplimentare se pot obţine la Liceul Tehnologic Someș, cu sediul în Dej, str. Mărășești nr. 20, județul Cluj, telefon 0264215114.

Liceul Tehnologic Special Dej, judeţul Cluj, organizează concurs de recrutare pentru ocuparea pe perioadă nedeterminată a funcţiei contractuale de execuție, vacante de asistent social – 0,5 post.

Pentru a ocupa un post contractual vacant sau temporar vacant candidații trebuie să îndeplinească următoarele condiții generale, conform art. 3 al Regulamentului-cadru aprobat prin Hotărârea Guvernului nr. 286 din 23 martie 2011, cu modificările și completările ulterioare:

a) are cetățenia română, cetățenie a altor state membre ale Uniunii Europene sau a statelor aparținând Spațiului Economic European și domiciliul în România;
b) cunoaște limba română, scris și vorbit;
c) are vârsta minimă reglementată de prevederile legale;
d) are capacitate deplină de exercițiu;
e) are o stare de sănătate corespunzătoare postului pentru care candidează, atestată pe baza adeverinței medicale eliberate de medicul de familie sau de unitățile sanitare abilitate;
f) îndeplinește condițiile de studii și, după caz, de vechime sau alte condiții specifice potrivit cerințelor postului scos la concurs;
g) nu a fost condamnată definitiv pentru săvârșirea unei infracțiuni contra umanității, contra statului ori contra autorității, de serviciu sau în legătură cu serviciul, care împiedică înfăptuirea justiției, de fals ori a unor fapte de corupție sau a unei infracțiuni săvârșite cu intenție, care ar face-o incompatibilă cu exercitarea funcției, cu excepția situației în care a intervenit reabilitarea.

Condiţiile specifice necesare în vederea participării la concurs şi a ocupării funcției contractuale sunt:

  • studii superioare corespunzătoare postului,
  • vechimea în activitate de 2 ani.

Concursul se va organiza conform calendarului următor:

  • 16 septembrie 2019, ora 12:00: termenul limită pentru depunerea dosarelor;
  • 26 septembrie 2019, ora 10:00: proba scrisă;
  • 30 septembrie 2019, ora 10:00: proba interviu/practică.

Conform art. 6 al Regulamentului-cadru privind stabilirea principiilor generale de ocupare a unui post vacant sau temporar vacant corespunzător funcțiilor contractuale și a criteriilor de promovare în grade sau trepte profesionale imediat superioare a personalului contractual din sectorul bugetar plătit din fonduri publice, pentru înscrierea la concurs candidații vor prezenta un dosar de concurs care va conține următoarele documente:

  • cererea de înscriere la concurs adresată conducătorului autorității sau instituției publice organizatoare;
  • copia actului de identitate sau orice alt document care atestă identitatea, potrivit legii, după caz;
  • copiile documentelor care să ateste nivelul studiilor și ale altor acte care atestă efectuarea unor specializări, precum și copiile documentelor care atestă îndeplinirea condițiilor specifice ale postului solicitate de autoritatea sau instituția publică;
  • carnetul de muncă sau, după caz, adeverințele care atestă vechimea în muncă, în meserie și/sau în specialitatea studiilor, în copie;
  • cazierul judiciar sau o declarație pe propria răspundere că nu are antecedente penale care să-l facă incompatibil cu funcția pentru care candidează;
  • adeverință medicală care să ateste starea de sănătate corespunzătoare eliberată cu cel mult 6 luni anterior derulării concursului de către medicul de familie al candidatului sau de către unitățile sanitare abilitate;
  • curriculum vitae.

Adeverința care atestă starea de sănătate conține, în clar, numărul, data, numele emitentului și calitatea acestuia, în formatul standard stabilit de Ministerul Sănătății.

În cazul în care candidatul depune o declarație pe proprie răspundere că nu are antecedente penale, în cazul în care este declarat admis la selecția dosarelor, acesta are obligația de a completa dosarul de concurs cu originalul cazierului judiciar, cel mai târziu până la data desfășurării primei probe a concursului.

Copia actului de identitate, copiile documentelor de studii și carnetul de muncă sau, după caz, adeverințele care atestă vechimea vor fi prezentate și în original în vederea verificării conformității copiilor cu acestea.

Detalii privind condiţiile specifice şi bibliografia de concurs sunt disponibile accesând pagina oficială. Relaţii suplimentare se pot obţine la sediul Liceului Tehnologic Special Dej, judeţul Cluj, strada Costin Miron, nr. 12, telefon 0264.215.353.

Continuă să citești

Social-Cultură

Programul cinematografului din Dej în perioada 23-29 august

Publicat acum

pe

loading...

Primăria Municipiului Dej anunță programul Sălii Multimedia 3D din incinta Muzeului Municipal Dej, în perioada 23-29 august 2019.

VINERI –  23.08.2019

ORA 16:00  XXX RETURN OF XANDER CAGE (”TRIPLU X ÎNTOARCEREA LUI XANDER CAGE” THRILLER/ ACTION/ ADVENTURE, A.P-12 ANI,  110 MIN.)

SÂMBĂTĂ – 24.08.2019

ORA 11:00 MONSTER TRUCKS ( FILM ANIMAȚIE, DUBLAT ÎN LIMBA ROMÂNĂ,  A.G., 100 MIN)

ORA 16:00 ASSASSINN”S CREED ( ”CODUL ASASINULUI”, ACTION/ SCI-FI, N-15 ANI., 116 MIN)

MARȚI – 27.08.2019

ORA 16:00 JACK RYAN SHADOW RECRUIT (”JACK RYAN AGENTUL DIN UMBRĂ” DRAMA/ ACTION, A.P. 12 ANI., 100 MIN.)

MIERCURI – 28. 08.2019

ORA 16:00 HITMAN AGENT 47 (”HITMAN AGENTUL 47” ACTION/ CRIME, N.-15 ANI  100MIN)

JOI-  29.08.2019

ORA 17:00 ÎNTÂLNIREA ȘI DISCUȚIILE CENACLULUI LITERAR CLEPSIDRA CU CLAPE

”BILETELE POT FI PROCURATE DIN INCINTA LIBRĂRIEI MUNICIPALE DEJ DE MARȚI PÂNĂ SÂMBĂTĂ, ÎN INTERVALUL ORAR 8:00- 16:00, CU MAXIM O ZI ÎNAINTE DE RULAREA FILMULUI SAU CU O ORĂ ÎNAINTEA RULĂRII FILMULUI.

BILETELE SE VÂND ÎN LIMITA LOCURILOR DISPONIBILE! ÎN CAZUL ÎN CARE VOR EXISTA MAI MULTE SOLICITĂRI, FILMUL VA MAI FI RULAT ÎNCĂ O DATĂ, DUPĂ PRIMA PROIECȚIE.

ACCESUL ÎN SALĂ CU MÂNCARE ȘI BĂUTURI ALCOOLICE ESTE INTERZIS! VĂ MULȚUMIM PENTRU ÎNȚELEGERE!”, transmite Primăria Municipiului Dej.

Continuă să citești

Social-Cultură

Un bărbat din Dej a rămas fără portofel în Stâna de Vale! Noroc cu spiritul civic… – FOTO

Publicat acum

pe

loading...

Jandarmii din Stâna de Vale au identificat şi i-au returnat unui turist din Dej, județul Cluj, portofelul pierdut, în care se aflau acte, carduri bancare şi aproape 1.000 lei.

Portofelul dejeanului a fost găsit de un cetățean în parcarea stațiunii Stâna de Vale și predat patrulei de jandarmi aflată în serviciu. După ce au verificat conținutul în prezența cetățeanului care a predat portofelul, jandarmii au întocmit un proces-verbal și au făcut demersuri pentru a lua legătura cu păgubitul.

Cartea de identitate indica faptul că acesta este din municipiul Dej, județul Cluj. Prin centrul operațional s-a luat legătura cu cadrele MAI din Dej, care s-au deplasat la adresa de domiciliu, unde au identificat rudele păgubitului.

Anunțat telefonic de către acestea, în mai puțin de o oră, bărbatul a reintrat în posesia portofelului în care se aflau carduri, documente, 800 de lei, 25 de euro și 2000 de forinți.

„Zâmbetul si mulțumirile le transmitem și noi in primul rând cetățeanului cu spirit civic, care nu s-a gândit nicio clipă sa oprească bunul pentru el, deși ne-a mărturisit ca nu cunoaștea prevederile art. 243 din Noul Cod Penal care spune: „Fapta de a nu preda în termen de 10 zile un bun găsit autorităţilor sau celui care l-a pierdut sau de a dispune de acel bun ca de al său se pedepseşte cu închisoare de la o lună la 3 luni sau cu amendă. Nu in ultimul rând, mulțumim colegilor de la poliție care au făcut posibilă luarea legăturii în cel mai scurt timp cu păgubitul”, transmite Jandarmeria Bihor, pe Facebook.

Continuă să citești

RECLAMĂ

loading...

ANUNȚ

PUBLICITATE

PUBLICITATE

ABONEAZĂ-TE PENTRU ȘTIRI VIDEO

TU AI DAT LIKE?

PUBLICITATE

CAUTĂ CE TE INTERESEAZĂ

Web Doar pe Dej24.ro

DONEAZĂ

Dacă doriți să sprijiniți financiar Dej24.ro, CLICK pe butonul de mai jos pentru a dona orice sumă de bani.

PARTENER

Cele mai populare