Conectează-te cu noi

Administraţie

Se lansează proiectul ”Implică-te pentru Dej!”. Vezi despre ce e vorba

Publicat acum

pe

loading...

Primăria Dej lansează platforma ”Implică-te pentru Dej!”, un proiect prin care fiecare dejean are posibilitatea de a se implica activ în dezvoltarea orașului. Prin intermediul acestei platforme, ideile, propunerile dumneavoastră pot deveni proiecte pe care autoritatea locală le va implementa pentru ca Dejul să devină orașul pe care ni-l dorim cu toții.

Pot participa la procesul de bugetare participativă cetățenii care au domiciliul în Dej și au împlinit vârsta de cel puțin 18 ani.

Propunerile sunt depuse exclusiv de cetățenii cu domiciliul în municipiul Dej, în mod individual. Un cetățean poate depune o sigură propunere de proiect.

Propunerile de proiecte trebuie să se încadreze în una din următoarele linii de proiecte:

A. Spații verzi, locuri de joacă, mobilare urbană (amenajare spații publice)

B. Zone pietonale, siguranța circulației,  fluidizare trafic.

Chiar dacă propunerea ar putea fi încadrată în mai multe domenii, deponentul trebuie să opteze pentru  linia de proiecte pe care o consideră cea mai potrivită.

Propunerile pot fi trimise prin intermediul platformei Implică-te pentru Dej/ secțiune a site-ului www.primariadej.ro, după crearea unui cont. 

Urmați pașii:

1. Accesați site-ul www.primariadej.ro,

2. Accesați secțiunea Implică-te pentru Dej,

3. Creare cont

4. Completare fișă proiect.

5. Trimitere.

Acest proces este unul transparent, deschis și va răspunde cu prioritate nevoilor comunității noastre.

Calendarul de depunere a proiectelor este următorul:

  • Depunerea proiectelor: 10 septembrie – 11 octombrie 2019
  • Analiza proiectelor: 14 octombrie – 25 octombrie 2019
  • Votul proiectelor: 28 octombrie- 15 noiembrie 2019
  • Afișare  rezultate finale: 18 noiembrie 2019

Proiectele realizate de dumneavoastră, după ce vor fi validate de autoritatea locală vor fi supuse votului, iar cele care vor primi cel mai mare număr de voturi, vor fi finanțate din bugetul local și vor fi realizate.

Votarea este restricționată la teritoriul Municipiului Dej. Pentru a putea vota este necesar ca în momentul votului să vă aflați pe raza Municipiului Dej și să permiteți accesul la locația dumneavoastră de pe dispozitivul pe care îl utilizați. Platforma Implică-te pentru Dej/ secțiune a site-ului www.primariadej.ro colectează date despre locația dumneavoastră doar în momentul votului pentru a asigura respectarea procedurii de votare.

Votarea online presupune înregistrarea prealabilă pe platformă.

Urmați pașii:

1. Accesați site-ul www.primariadej.ro,

2. Accesați secțiunea Implică-te pentru Dej,

3. Creare cont

4. Votează

Fiecare cetățean înscris pe platforma Implică-te pentru Dej/ secțiune a site-ului www.primariadej.ro  poate vota 2 proiecte – câte unul pentru fiecare dintre cele două linii de proiecte stabilite. Fiecare participant poate vota o singură dată pentru câte unul pentru fiecare dintre cele două linii de proiecte stabilite.

Vă recomandăm să consultați următoarele secțiuni ale platformei Implică-te pentru Dej!:

Întrebări frecvente.

Regulament

Termeni și condiții

Informații suplimentare cu privire la bugetarea participativă puteți obține prin email la adresa implicatepentrudej@dej.ro sau la numărul de telefon 0264 211 790 interior 139.

sursă: comunicat de presă Primăria Municipiului Dej

Administraţie

Dej | Tunel de dezinfecție pe Dealul Florilor – FOTO/VIDEO

Publicat acum

pe

loading...

Primăria Municipiului Dej a amplasat astăzi un tunel de dezinfecție în zona Policlinicii de pe Dealul Florilor, ca o măsură suplimentară pentru limitarea răspândirii COVID-19 la nivelul comunității.

Tunelul este prevăzut cu sistem de dispersie substanțe dezinfectante, în cursul zilei de astăzi au fost efectuate probe, iar începând de mâine, 3 aprilie, ora 9:00, va fi funcțional.

Primăria Municipiului Dej va amplasa în următoarea perioadă astfel de tuneluri și în alte zone ale municipiului, în paralel cu acțiunile de dezinfecție la blocuri, străzi și trotuare.

Recomandăm cetățenilor să respecte măsurile transmise de autorități și să evite deplasările cu excepția situațiilor în care este absolut necesar.

Continuă să citești

Administraţie

Dej | Noi reglementări privind căsătoria și declararea decesului pe perioada stării de urgență

Publicat acum

pe

loading...

Comunicat Primăria Municipiului Dej:

Depunerea declarației de căsătorie și oficierea căsătoriei pe perioada instituirii stării de urgență  

În conformitate cu dispoziția Directiei pentru Evidența Persoanelor și Administrarea Bazelor de Date București din data de 27.03.2020, reglementările cu privire la depunerea declarației de căsătorie și oficierea căsătoriei pe perioada instituirii stării de urgență, sunt următoarele:

  •  DEPUNEREA DECLARAȚIEI DE CĂSĂTORIE

Declarațiile de căsătorie însoțite de documentele prevăzute de lege se vor transmite exclusiv on-line pe adresa de e-mail a Serviciului Public Comunitar de Evidență a Persoanelor Dej, la adresa spcep@dej.ro, ca urmare a programării on-line a datei și orei încheierii căsătoriei.

Data depunerii declarației de căsătorie este data transmiterii on-line a declarației. În acest sens cu ocazia programării on-line se va avea în vedere respectarea dispozițiilor art.27 alin.(1) din Legea nr.119/1996 cu privire la actele de stare civilă, republicată, cu modificările și completările ulterioare.

Documentele în original vor fi prezentate cu ocazia oficierii căsătoriei, dată la care se va semna și declarația de căsătorie în fața ofițerului de stare civilă.

Pe perioada instituirii stării de urgență nu se acordă dispensele prevăzute la art.24 alin.(2)-(3) și art.27 alin.(2) din Legea nr.119/1996 cu privire la actele de stare civilă, republicată, cu modificările și completările ulterioare.

  • OFICIEREA CĂSĂTORIEI

Oficierea căsătoriei se va face cu respectarea strictă a dispozițiilor art. 24 alin.(1) din Legea nr.119/1996 cu privire la actele de stare civilă, republicată, cu modificările și completările ulterioare.

Cu ocazia oficierii căsătoriei se va avea în vedere respectarea dispozițiilor art.2 alin.(3) din ORDONANŢA MILITARĂ  Nr. 1/2020 din 17 martie 2020 privind unele măsuri de primă urgenţă care privesc aglomerările de persoane şi circulaţia transfrontalieră a unor bunuri, cu modificările și completările ulterioare, numărul persoanelor  putând fi redus în funcție de suprafața spațiului unde se oficiază căsătoria până la minimul admis de lege ( viitorii soți și 2 martori).

Pentru semnarea actului de căsătorie se va păstra distanța recomandată între ofițerul de stare civilă și viitorii soți/martori.

Se recomandă cetățenilor suspendarea depunerii declarațiilor de căsătorie și oficierea căsătoriei pe perioada instituirii stării de urgență și a restricțiilor privind circulația persoanelor în afara locuinței/gospodăriei pentru prevenirea răspândirii COVID-19.

 Declararea decesului  pe perioada instituirii stării de urgență

În conformitate cu dispoziția Directiei pentru Evidența Persoanelor și Administrarea Bazelor de Date București din data de 27.03.2020, reglementările cu privire la declararea decesului pe perioada instituirii stării de urgență sunt următoarele:

  • MODALITATEA DE TRANSMITERE A DOCUMENTELOR
  1. Medicul /persoana desemnată la nivelul Spitalului/unității medicale/serviciului de medicină legală/medicul de familie, care a constatat decesul  pe raza Municipiului Dej, va transmite prin intermediul serviciilor de poștă electronică securizate( e-mail: spcep@dej.ro, fax: 0264-216140), certificatul medical constatator al decesului împreună cu  actul de identitate al defunctului/dovada eliberată de instituțiile competente prin care se confirmă datele de identitate ale acestuia, în lipsa actului de identitate.
  2. Având în vedere dispozițiile art.33 alin.(1) și (4) din Legea nr.119/1996 cu privire la actele de stare civilă, republicată, cu modificările și completările ulterioare, documentele de referință vor fi transmise cel mai târziu a 3-a zi de la data încetării din viață a persoanei, pentru a se înlătura necesitatea aprobării parchetului pentru întocmirea actului de deces.
  3. Ofițerul de stare civilă competent va înregistra decesul și va transmite unității medicale, tot prin intermediul serviciilor de poștă electronică securizate, adeverința de înhumare/incinerare, document care va fi înmânat aparținătorului defunctului. Cu această ocazie se va comunica faptul că certificatul de deces se va elibera persoanei îndreptățite la încetarea stării de urgență.
  4. Documentele originale privind pe defunct vor fi transmise oficiilor de stare civilă competente, în termen de 30 de zile de la încetarea stării de urgență prin intermediul serviciilor poștale.

Continuă să citești

Administraţie

Primăria Dej demarează astăzi acțiunea de dezinfecție a scărilor de bloc!

Publicat acum

pe

FOTO – Arhivă
loading...

Primăria Municipiului Dej continuă să ia măsuri pentru prevenirea răspândirii coronavirusului la nivelul municipiului.

În acest sens acțiunea de igienizare și dezinfecție a spațiilor publice din municipiul Dej, demarată în urmă cu două săptămâni, se derulează în continuare prin dezinfecția străzilor și trotuarelor.

De asemenea de astăzi demarează dezinfecția la casa scărilor de la blocurile de locuințe, anterior fiind derulate procedurile privind achiziția materialelor și echipamentelor de dezinfecție.

Primele zone în care se va interveni sunt cartierele Ștefan cel Mare, Vlad Țepeș, 1 mai și blocurile din zona Parcului Mare, urmând să se continue cu toate zonele de blocuri din oraș.

Primăria Municipiului Dej va lua în continuare măsuri în scop preventiv, menite să protejeze populația de riscurile care există în această perioadă.

Recomandăm cetățenilor să respecte măsurile transmise de autorități, să evite deplasările doar în situațiile în care este absolut necesar.

Reamintim cetățenilor că persoanele vârstnice, persoanele care nu pot părăsi locuința din diferite motive( boli cronice, copii mici sau alte motive întemeiate) care au nevoie de sprijinul Primăriei Municipiului Dej pentru aprovizionarea cu alimente, produse de igienă, medicamente sau alte produse necesare traiului zilnic, pot să apeleze numerele de telefon
0783 101 622 sau 0783 184 480, după următorul program:

  • de luni până vineri între orele 09:00-16:00
  • sâmbăta și duminica între orele 09:00- 13:00.

Continuă să citești

RECLAMĂ

loading...

TU AI DAT LIKE?

PUBLICITATE

PUBLICITATE

ABONEAZĂ-TE PENTRU ȘTIRI VIDEO

PUBLICITATE

CAUTĂ CE TE INTERESEAZĂ

Web Doar pe Dej24.ro

DONEAZĂ

Dacă doriți să sprijiniți financiar Dej24.ro, CLICK pe butonul de mai jos pentru a dona orice sumă de bani.

PARTENER

Cele mai populare