Conectează-te cu noi

Administraţie

Se preiau dosarele pentru ajutorul de încălzire, la Primăria Dej

Publicat acum

pe

PrimariaDej1

loading...

Primăria Municipiului Dej a demarat prin Serviciul Public de Asistenţă Socială Dej, acţiunea de distribuire şi preluare a cererilor şi declaraţiilor privind acordarea ajutorului de încălzire a locuinţei cu gaze naturale, lemne sau curent electric, pentru sezonul rece noiembrie 2016 – martie 2017.

Pot beneficia de acest drept familiile sau persoanele singure, al căror venit net pe membru de familie nu depăşeşte 615 lei.

Actele necesare la dosar sunt:

– copie acte de identitate pentru toţi membrii familiei, sau alte persoane care locuiesc la adresa respectivă;

– adeverinţă de la administratorul asociaţiei de proprietari/locatari care să cuprindă numărul şi numele persoanelor care domiciliază la adresa pentru care se solicită ajutorul pentru încălzire, iar pentru cei care locuiesc la case, copie a chitanţei de salubritate cu numărul de persoane pentru care se plăteşte;

– acte privind veniturile pentru toţi membrii (cupon de pensie, adeverinţa de salar, etc.) pe luna anterioară;

– copia facturii de furnizare gaze naturale, respectiv energie electrică, din luna anterioară;

– viza Serviciului Impozite şi Taxe din cadrul Primăriei Dej;

– viza Biroului Agricol din cadrul Primăriei Dej;

– copii acte privind regimul juridic al locuinţei( act proprietate, contract închiriere/comodat înregistrat la Finanţe);

Pentru persoanele care locuiesc cu alte persoane decât părinţii, se prezintă hotărârea de plasament, respectiv sentinţa de încredinţare.

Toate actele necesare, condiţiile care trebuie îndeplinite pentru acordarea ajutorului de încălzire, precum şi preluarea cererilor şi depunerea dosarelor sau detalii suplimentare, se realizează la Poarta 2 a Primăriei Municipiul Dej, Serviciul Public de Asistenţă Socială.

BAREMELE DE ÎNCADRARE

BAREMELE DE ÎNCADRARE ŞI CUANTUMURILE PENTRU ÎNCĂLZIREA LOCUINŢEI CU GAZ METAN

•PANA LA 155 LEI VENIT MEDIU/ PERSOANĂ SE ACORDA :262 LEI

• ÎNTRE 155,1 LEI ŞI 210 LEI VENIT MEDIU/ PERSOANĂ SE ACORDĂ: 190 LEI

• ÎNTRE 210,1 LEI ŞI 260 LEI VENIT MEDIU/ PERSOANĂ SE ACORDĂ: 150LEI

• ÎNTRE 260,1 LEI ŞI 310 LEI VENIT MEDIU/ PERSOANĂ SE ACORDĂ: 120 LEI

• ÎNTRE 310,1 LEI ŞI 355 LEI VENIT MEDIU/ PERSOANĂ SE ACORDĂ :90 LEI

• ÎNTRE 355,1 LEI ŞI 425 LEI VENIT MEDIU/ PERSOANĂ SE ACORDĂ :70LEI

• ÎNTRE 425,1 LEI ŞI 480 LEI VENIT MEDIU/ PERSOANĂ SE ACORDĂ :45LEI

• ÎNTRE 480,1 LEI ŞI 540 LEI VENIT MEDIU/ PERSOANĂ SE ACORDĂ :35 LEI

• ÎNTRE 540,1LEI ŞI 615 LEI VENIT MEDIU/ PERSOANĂ SE ACORDĂ :20 LEI

BAREMELE DE ÎNCADRARE ŞI CUANTUMURILE PENTRU ÎNCĂLZIREA LOCUINŢEI CU LEMNE

•PÂNĂ LA 155 LEI VENIT MEDIU/ PERSOANĂ SE ACORDĂ : 54 LEI

• ÎNTRE 155,1 LEI SI 210 LEI VENIT MEDIU/ PERSOANĂ SE ACORDĂ: 48 LEI

• ÎNTRE 210,1 LEI SI 260 LEI VENIT MEDIU/ PERSOANĂ SE ACORDĂ: 44 LEI

• ÎNTRE 260,1 LEI SI 310 LEI VENIT MEDIU/ PERSOANĂ SE ACORDĂ: 39 LEI

• ÎNTRE 310,1 LEI SI 355 LEI VENIT MEDIU/ PERSOANĂ SE ACORDĂ: 34 LEI

• ÎNTRE 355,1 LEI SI 425 LEI VENIT MEDIU/ PERSOANĂ SE ACORDĂ: 30 LEI

• ÎNTRE 425,1 LEI SI 480 LEI VENIT MEDIU/ PERSOANĂ SE ACORDĂ: 26 LEI

• ÎNTRE 480,1 LEI SI 540 LEI VENIT MEDIU/ PERSOANĂ SE ACORDĂ: 20 LEI

• ÎNTRE 540,1 LEI SI 615 LEI VENIT MEDIU/ PERSOANĂ SE ACORDĂ : 16 LEI

BAREMELE DE ÎNCADRARE ŞI CUANTUMURILE PENTRU ÎNCĂLZIREA LOCUINŢEI CU CURENT ELECTRIC

•PANĂ LA 155 LEI VENIT MEDIU/ PERSOANĂ SE ACORDA: 240 LEI

•ÎNTRE 155,1 LEI ŞI 210 LEI VENIT MEDIU/ PERSOANĂ SE ACORDĂ: 216 LEI

• ÎNTRE 210,1 LEI ŞI 260 LEI VENIT MEDIU/ PERSOANĂ SE ACORDĂ: 192LEI

• ÎNTRE 260,1 LEI ŞI 310 LEI VENIT MEDIU/ PERSOANĂ SE ACORDĂ: 168 LEI

• ÎNTRE 310,1 LEI ŞI 355 LEI VENIT MEDIU/ PERSOANĂ SE ACORDĂ :144 LEI

• ÎNTRE 355,1 LEI ŞI 425 LEI VENIT MEDIU/ PERSOANĂ SE ACORDĂ :120LEI

• ÎNTRE 425,1 LEI ŞI 480 LEI VENIT MEDIU/ PERSOANĂ SE ACORDĂ :96LEI

• ÎNTRE 480,1 LEI ŞI 540 LEI VENIT MEDIU/ PERSOANĂ SE ACORDĂ :72 LEI

• ÎNTRE 540,1LEI ŞI 615 LEI VENIT MEDIU/ PERSOANĂ SE ACORDĂ :48LEI

Administraţie

Prima ședință a Consiliului Local Dej în 2020. Bugetul NU e pe ordinea de zi

Publicat acum

pe

loading...

Consilierii locali din Dej se vor întruni joi, 30 ianuarie, de la ora 15, în cadrul ședinței ordinare pe luna ianuarie, prima de altfel din acest an.

Pe ordinea de zi sunt 11 proiecte de hotărâre.

  1. Proiect de hotărâre privind aprobarea rețelei școlare a unităților de învățământ preuniversitar de pe raza Municipiului Dej, pentru anul școlar 2020 -2021.
  2. Proiect de hotărâre privind aprobarea constatării dreptului de proprietate publică și prima înscriere a terenului în suprafața de 8.482 m.p. , Strada Nicolae Titulescu Nr. 16/C.
  3. Proiect de hotărâre privind aprobarea modificării și completării Art. 1 din Hotărârea Consiliului Local al Municipiului Dej Nr. 105/31.05.2018, privind  aprobarea dezmembrării imobilului înscris în C.F. Nr. 50856.
  4. Proiect de hotărâre privind aprobarea anulării pozițiilor cu Nr. crt. 10 și Nr. crt. 11 din Anexa la Hotărârea Consiliului Local al Municipiului Dej Nr.  77/29 iunie 2017, respectiv rectificarea C.F. Nr. 59918 Dej și C.F. Nr. 53522, prin reîntabularea pe Statul Român.
  5. Proiect de hotărâre privind aprobarea componenței COMISIEI TEHNICE de AMENAJARE a TERITORIULUI și URBANISM.
  6. Proiect de hotărâre privind aprobarea retragerii dreptului de folosință asupra terenului situat în Municipiul Dej, Strada Victor Motogna, Nr. 2, conform Legii Nr. 15/2003, republicată.
  7. Proiect de hotărâre privind atribuirea Lotului Nr. 19, situat în Municipiul Dej, Strada Victor Motogna, Nr. 2, conform Legii Nr. 15/2003, republicată.
  8. Proiect de hotărâre privind aprobarea întocmirii Contractului de închiriere pentru terenul situat în Municipiul Dej, Strada Mircea cel Bătrân, Nr. 5, Bl. N 2, Ap. 21, pe care este edificată o Extindere la parterul blocului – spațiu comercial.
  9. Proiect de hotărâre privind aprobarea întocmirii Contractelor de concesiune pentru terenurile pe care sunt edificate Extinderi la parterul blocurilor.
  10. Proiect de hotărâre privind aprobarea dezmembrării imobilului înscris în C.F. Dej Nr. 51440 și concesionarea fără licitație publică pentru extindere spațiu construcție a suprafeței de 104 m.p.
  11. Proiect de hotărâre privind aprobarea modificării Anexei la Hotărârea Consiliului  Local al Municipiului Dej Nr. 119 din 31 octombrie 2019.
  12. Soluționarea unor probleme ale administrației publice locale.

Continuă să citești

Administraţie

Primăria Dej: Agenții economici au obligația de a obține/prelungi acordul de funcționare

Publicat acum

pe

FOTO – Arhivă
loading...

În conformitate cu prevederile legale privind desfășurarea activităților comerciale și a serviciilor de piață Primăria Municipiului Dej vă informează că:

Toți agenții economici, persoane fizice și juridice, care își desfășoară activitatea pe raza Municipiului Dej au obligația de a obține acordul de funcționare care se emite de către Primarul Municipiului Dej.

Pentru agenții economici autorizați prelungirea termenului de valabilitate a acordului de funcționare se face până la data de 31 martie a fiecărui an.

Încălcarea acestor prevederi constituie contravenții și se sancționează conform prevederilor legale.

Documentația necesară emiterii acordului și a fișei de valabilitate se depune la camera 12.

De asemenea, agenții economici care au depus documentațiile sunt invitați să își ridice de la camera 12 acordurile de funcționare și/sau fișele de valabilitate emise.

Continuă să citești

Administraţie

DEJ | Modificări în programul de funcționare al patinoarului

Publicat acum

pe

FOTO – Arhivă
loading...

Primăria Municipiului Dej anunță modificarea programului de funcționare al patinoarului.

În cursul săptămânii patinoarul va fi deschis de la ora 12:00, iar intrarea pe patinoar se va realiza după următorul program:

Luni- Vineri

  1. 12:00- 13:30
  2. 14:00- 15:30
  3. 16:00- 17:30
  4. 18:00- 19:30
  5. 20:00- 21:30.

Totodată în cursul săptămânii, la fel ca în anii anteriori, elevii din școlile dejene vor putea să își desfășoare pe patinoar orele de sport după un program prestabilit.

La sfârșitul săptămânii programul patinoarului va fi următorul:

Sâmbătă- Duminică

  1. 10:00- 11:30
  2. 12:00- 13:30
  3. 14:00- 15:30
  4. 16:00- 17:30
  5. 18:00- 19:30
  6. 20:00- 21:30

”Deoarece calitatea gheții este influenţată de condiţiile meteorologice, când situația o va impune, administraţia locală îşi rezervă dreptul de a modifica programul de funcţionare al patinoarului”, transmite Primăria Municipiului Dej.

Continuă să citești

RECLAMĂ

loading...

PUBLICITATE

PUBLICITATE

ABONEAZĂ-TE PENTRU ȘTIRI VIDEO

TU AI DAT LIKE?

PUBLICITATE

CAUTĂ CE TE INTERESEAZĂ

Web Doar pe Dej24.ro

DONEAZĂ

Dacă doriți să sprijiniți financiar Dej24.ro, CLICK pe butonul de mai jos pentru a dona orice sumă de bani.

PARTENER

Cele mai populare