Conectează-te cu noi

Administraţie

Ședință a CL Dej la sfârșitul săptămânii viitoare. Ce vor dezbate aleșii

Publicat acum

pe

Consilierii locali din Dej se vor întruni joi, 28 februarie, cu începere de la ora 15, într-o ședință ordinară pe luna februarie.

Pe ordinea de zi sunt momentan 13 proiecte de hotărâre, însă lista poate fi suplimentată.

              1. Proiect de hotărâre privind stabilirea componenței echipei mobile pentru intervenția de urgență în cazurile de violență domestică.

               2. Proiect de hotărâre privind aprobarea acordării mandatului special doamnei Rus Claudia la Adunarea Generală Ordinară a Acționarilor Societății Transurb S.A.Dej din data de 15 martie 2019, ora 13,00;

               3. Proiect de hotărâre privind aprobarea Studiului de fezabilitate și indicatorilor tehnico-economici revizuiți aferenți proiectului ”Reconversia și refuncționalizarea terenurilor și suprafețelor degradate neutilizate din Pădurea Bungăr, Municipiul Dej” SMIS 112513.              

                4. Proiect de hotărâre privind Introducerea în Inventarul  bunurilor care aparțin domeniului public al municipiului Dej însușit prin H.C.L.64/2001, atestat prin H.G.969/2002 și înscrierea în Cartea Funciară a imobilului “Teren str.Crângului nr. 23”, conform Anexă.

                5. Proiect de hotărâre privind modificarea și completarea Anexei nr.2 la H.C.L. nr. 62 din 27 aprilie 2017.

                6. Proiect de hotărâre privind aprobarea PUD pe str. Liviu Rebreanu, nr.68A.

                7. Proiect de hotărâre privind aprobarea PUD pe str.Țibleșului, nr. 91.

                8. Proiect de hotărâre privind aprobarea documentației de urbanism- Plan urbanistic zonal și Regulament de urbanism pentru: Construire Service și spălătorie auto, generat de imobilul situat în Dej, str. Bistriței, nr. 16, CF 61497, cadastral 61497.

                9. Proiect de hotărâre privind rezoluțiunea contractului de vanzare-cumparare autentificat sub nr.6081/28.12.2018 si aprobarea vânzării directe, fără licitaţie publică, a terenului construit având destinația locuință, situat în Dej, str. Constantin Brâncuși, nr. 14, în suprafață de 300 mp, către Frenț Gavril Dorel.

               10. Proiect de hotărâre privind rezoluțiunea contractului de vanzare-cumparare autentificat sub nr.6076/28.12.2018 si aprobarea vânzării directe, fără licitaţie publică, a terenului construit având destinația locuință, situat în Dej, str. Constantin Brâncuși, nr. 16, în suprafață de 300 mp, către Păltinean Raul Claudiu.

              11. Proiect de hotărâre privind rezoluțiunea contractului de vanzare-cumparare autentificat sub nr.6080/28.12.2018 si aprobarea vânzării directe, fără licitaţie publică, a terenului construit având destinația locuință, situat în Dej, str. Constantin Brâncuși, nr. 18, în suprafață de 300 mp, către Georgiu Ioan Cornel.

                12. Proiect de hotărâre privind rezoluțiunea contractului de vanzare-cumparare autentificat sub nr.148/16.01.2019 si aprobarea vânzării directe, fără licitaţie publică, a terenului construit având destinația locuință, situat în Dej, str. Constantin Brâncuși, nr. 20, în suprafață de 300 mp, către Sabadîş Ioan.

                13. Proiect de hotărâre privind aprobarea proiectului și a cheltuielilor legate de proiect pentru obiectivul de investiții “Soluții informatice integrate pentru simplificarea procedurilor administrative și reducerea birocrației la nivelul Municipiului Dej”, în vederea atragerii de fonduri nerambursabile în cadrul Programului Operațional Capacitate Administrativă 2014-2020, Axa prioritară 2- Administrație publică și sistem judiciar accesibile și transparente, apel de proiecte POCA/471/2/1- Introducerea de sisteme și standarde comune în administrația publică locală ce optimizează procesele orientate către beneficiari în concordanță cu SCAP.

     14. Soluționarea unor probleme ale administrației publice locale.       

Administraţie

DEJ | Bazinul didactic de înot va fi inaugurat în acest an! Lucrările se apropie de final

Publicat acum

pe

FOTO – Arhivă

Începând din acest an, locuitorii municipiului Dej se vor putea bucura de bazinul de înot didactic. Cel puțin așa promite primarul Morar Costan.

Municipiul Dej, alături de alte localități din țară, beneficiază de finanțarea acestui obiectiv prin programul „Bazine de înot” al Companiei Naționale de Investiții care realizează aceste proiecte-tip pentru bazine de înot didactic la nivel național.

Conform edilului Morar Costan, bazinul va putea fi utilizat, la fel ca și patinoarul, de către toate instituțiile de învățământ dejene pentru desfășurarea orelor de sport, dar și de către toți dejenii, indiferent de anotimp.

Bazinul de înot didactic, ale cărui lucrări de edificare au debutat în anul 2017, este amplasat pe strada Nicolae Titulescu în zona vechiului ștrand.

Primăria Municipiului Dej va asigura din fonduri proprii racordul la utilitățile necesare funcționării bazinului de înot și va acoperi costurile de întreținere ale investiției.

Continuă să citești

Administraţie

Primăria Dej amână licitația pentru vânzarea blocului V03, pentru 26 martie!

Publicat acum

pe

FOTO – Arhivă

Primăria Municipiului Dej amână licitația anunțată inițial pentru data de 13 martie 2019 și aduce la cunoştinţa celor interesaţi că aceasta va avea loc pe 26 martie 2019, cu începere de la ora 11:00.

Este vorba despre o licitație publică cu strigare de vânzare a imobilului situat pe strada Crângului nr. 1 (Bloc V03) și a terenului aferent, în suprafață de 3540 mp.

Locul unde poate fi studiată documentația pentru licitație – sediul Primăriei Dej, camera nr. 25.

Modalitatea prin care persoanele interesate pot intra în posesia unui exemplar al documentației – de la camera nr. 25, începând cu data de 07 martie 2019.

Documentele de capabilitate și participare la licitație

Pentru persoanele juridice:

  • Copie de pe chitanța reprezentând plata contravalorii caietului de sarcini;
  • Copie de pe chitanța reprezentând plata taxei de participare la licitație;
  • Copie de pe chitanța, ordinul de plată vizat de bancă ori scrisoarea de garanție bancară, reprezentând achitarea garanției de participare;
  • Copie după cartea de identitate;
  • Certificatul de înmatriculare a ofertantului în Registrul Comerțului;
  • Dovada privind achitarea obligațiilor fiscale, prin prezentarea unui certificat de atestare fiscală, eliberat de organul fiscal competent;
  • Certificat privind achitarea taxelor și impozitelor locale eliberat de autoritățile locale;
  • Ultimul bilanț contabil depus, înregistrat și vizat la organul competent;
  • Declarație pe propria răspundere a reprezentantului legal al societății comerciale, din care să rezulte că aceasta nu se află în reorganizare judiciară sau faliment;
  • Împuternicire notarială pentru participare la licitație – dacă este cazul;
  • Indicarea unui cont bancar în care se va restitui garanția de participare la licitație în termen de 5 zile de la semnarea contractului de vânzare cumpărare de către ofertantul câștigător.

Pentru persoanele fizice:

  • Copie de pe chitanța reprezentând plata contravalorii caietului de sarcini;
  • Copie de pe chitanța reprezentând plata taxei de participare la licitație;
  • Copie de pe chitanța, ordinul de plată ori scrisoarea de garanție bancară reprezentând achitarea garanției de participare;
  • Copie de pe actul de identitate
  • Dovada privind achitarea obligațiilor fiscale, prin prezentarea unui certificat de atestare fiscală, eliberat de organul fiscal competent;
  • Certificat privind achitarea taxelor și impozitelor locale eliberat de autoritățile locale;
  • Împuternicire notarială pentru participare la licitație – dacă este cazul și copia actului de identitate al ofertantului;
  • Indicarea unui cont bancar în care se va restitui garanția de participare la licitație în termen de 5 zile de la semnarea contractului de vânzare cumpărare de către ofertantul câștigător.

Data și locul de primire al documentelor – Documentele se primesc până la data de 25 martie 2019, ora 10:00, la Registratura Primăriei municipiului Dej.

Data, ora și locul licitației – Licitația publică cu strigare va avea loc în data de 26 martie 2019, ora 11:00, sediul Primăriei Dej, camera 41.

Continuă să citești

Administraţie

Investiții în albiile văilor Salca și Olpret din zona Dej!

Publicat acum

pe

FOTO – Arhivă

Administraţia Bazinală de Apă Someş-Tisa a prezentat recent obiectivele de investiţii în bazinul hidrografic Someş-Tisa pe raza județului Cluj.

Realizarea obiectivelor de investiţii se bazează pe gospodărirea calitativă şi cantitativă a apelor, în scopul apărării împotriva inundaţiilor, folosirii judicioase a resurselor de apă, păstrării şi conservării biodiversităţii ecosistemului.

Activitatea de dezvoltare a sistemului de gospodărire a apelor se realizează prin:

  • lucrări de prevenire a inundaţiilor
  • lucrări de apărare împotriva inundaţiilor
  • lucrări pentru asigurarea surselor de apă
  • lucrări de protecţia mediului

În cadrul acestei activităţi, la nivelul Administraţiei Naţionale „Apele Române – Administraţiei Bazinale de Apă Someş-Tisa, în lista de investiţii propuse pentru anul 2019, la nivelul judeţului Cluj, sunt cuprinse următoarele obiective:

  • Amenajarea pentru apărarea împotriva inundaţiilor provocate de râul Someşul Mic, pe sectorul Cluj-Napoca – Dej – valoarea propusă pentru anul 2019 este de 31.500.000 de lei;
  • Reprofilare albie Valea Salca amonte de municipiul Dej – valoarea propusă pentru anul 2019 este de 600.000 de lei;
  • Amenajarea râului Someşul Mic, în municipiul Cluj-Napoca – valoarea propusă pentru anul 2019: este de 3.000.000 de lei;
  • Amenajare Valea Olpret în zona municipiului Dej – valoarea propusă pentru anul 2019 este de 4.136.000 de lei.

Valoarea totală propusă pentru anul 2019 prin Programul investiţional din judeţul Cluj este de 39.236.000 de lei.

În cazul obiectivului Amenajarea râului Someşul Mic în municipiul Cluj-Napoca precizăm că Administraţia Bazinală de Apă Someş-Tisa depinde de Consiliul Judeţean Cluj pentru realizarea lucrărilor de apărare împotriva inundaţiilor. Astfel, Consiliul Judeţean Cluj s-a angajat să realizeze exproprierile necesare pentru finalizarea lucrărilor şi să predea instituţiei noastre CF-urile terenurilor în cauză libere de sarcini”, se arată într-un comunicat de presă transmis de Administrația Bazinală de Apă Someș-Tisa.

Continuă să citești

RECLAMĂ

loading...

PUBLICITATE

ABONEAZĂ-TE PENTRU ȘTIRI VIDEO

TU AI DAT LIKE?

PUBLICITATE

CAUTĂ CE TE INTERESEAZĂ

Web Doar pe Dej24.ro

DONEAZĂ

Dacă doriți să sprijiniți financiar Dej24.ro, CLICK pe butonul de mai jos pentru a dona orice sumă de bani.

PARTENER

Cele mai populare