Conectează-te cu noi

Administraţie

Ședință ordinară a Consiliului Local Dej. Care sunt cele mai importante proiecte de pe ordinea de zi

Publicat acum

pe

loading...

Consilierii locali din Dej se vor întruni marți, 27 noiembrie, cu începere de la ora 15:00, în Sala de Ședințe a Primăriei Municipiului Dej, într-o ședință ordinară pe luna noiembrie.

Pe ordinea de zi se află 20 proiecte de hotărâre, dar și rezolvarea unor probleme ale administrației publice locale.

ORDINE DE ZI:

1. Proiect de hotărâre privind acordarea unui mandat special la Adunarea Generală a Acționarilor la Tetarom S.A. Cluj, în vederea exercitării dreptului de acționar.

2. Proiect de hotărâre privind aprobarea majorării capitalului social al Societății Tetarom S.A. Cluj prin aport în natură.

3. Proiect de hotărâre privind aprobarea acordării mandatului special doamnei Rus Claudia la Adunarea Generală Ordinară a Acționarilor Societății Transurb S.A. Dej din data de 10 decembrie 2018, ora 13,00.

4. Proiect de hotărâre privind aprobarea redistribuirii a trei loturi în folosință gratuită pe durata existenței locuinței proprietate personală, conform Legii Nr. 15/2003, republicată.

5. Proiect de hotărâre privind aprobarea inițiativei ”O parcare pentru fiecare locuință”.

6. Proiect de hotărâre privind aprobarea prelungirii Contractelor de închiriere pentru ocuparea domeniului public și privat, care expiră pe parcursul anului 2019.

7. Proiect de hotărâre privind aprobarea modificării Art. 1 din Hotărârea Consiliului Local al Municipiului Dej Nr. 16 din 23 ianuarie 2018, privind aprobarea utilizării excedentului în anul 2018 a Municipiului Dej – Activitate economică.

8. Proiect de hotărâre privind aprobarea atribuirii denumirii unei alei în Municipiul Dej, introducerea în Inventarul bunurilor care aparțin domeniului public și înscrierea în C.F. a acestui imobil, conform Anexei.

9. Proiect de hotărâre privind aprobarea achiziționării terenului în suprafață de 5.000 m.p. înscris în C.F. Nr. 60884 cu Nr. cadastral 60884.

10. Proiect de hotărâre privind aprobarea vânzării terenului în suprafață de 289 m.p. situat în Municipiul Dej, Strada Fântânilor Nr. 24, către Costin Dorin și soția Costin Alexandra.

11. Proiect de hotărâre privind aprobarea vânzării directe, fără licitație publică, a terenului construit, având destinația locuință, situat în Municipiul Dej, Strada Constantin Brâncuși Nr. 20, în suprafață de 300 m.p. către Sabadâș Ioan.

12. Proiect de hotărâre privind aprobarea vânzării directe, fără licitație publică, a terenului construit, având destinația locuință, situat în Municipiul Dej, Strada Constantin Brâncuși Nr. 12, în suprafață de 300 m.p. către Oros Sorin Gabriel.

13. Proiect de hotărâre privind aprobarea vânzării directe, fără licitație publică, a terenului construit, având destinația locuință, situat în Municipiul Dej, Strada Constantin Brâncuși Nr. 14, în suprafață de 300 m.p. către Frenț Gavril Dorel.

14. Proiect de hotărâre privind aprobarea vânzării directe, fără licitație publică, a terenului construit, având destinația locuință, situat în Municipiul Dej, Strada Constantin Brâncuși Nr. 16, în suprafață de 300 m.p. către Păltinean Raul Claudiu.

15. Proiect de hotărâre privind aprobarea vânzării directe, fără licitație publică, a terenului construit, având destinația locuință, situat în Municipiul Dej, Strada Constantin Brâncuși Nr. 18, în suprafață de 300 m.p. către Georgiu Ioan Cornel.

16. Proiect de hotărâre privind aprobarea listei de priorități pentru repartizarea locuințelor sociale întocmită de către Comisia constituită conform prevederilor Hotărârii Consiliului Local al Municipiului Dej Nr. 72 din data de 19 iulie 2012.

17. Proiect de hotărâre privind aprobarea proiectului și a cheltuielilor legate de proiectul “Dezvoltarea infrastructurii de transport alternativ în Municipiul Dej – punte pietonală și modernizare coridor infrastructura integrata în Ocna Dej”, cod SMIS 123525.

18. Proiect de hotărâre privind aprobarea modificării și actualizării Hotărârii Consiliului Local al Municipiului Dej Nr. 23 din 27 martie 2014, conform Hotărârii Guvernului Nr. 18/2015, precum și nominalizarea a doi consilieri locali, reprezentanți ai Consiliului Local al Municipiului Dej, în cadrul Grupului de Lucru Local Dej, privind Strategia Guvernului României de incluziune a cetățenilor români aparținând minorității rome, pentru perioada 2015 – 2020.

19. Proiect de hotărâre privind aprobarea rectificării bugetului local al Municipiului Dej.

20. Proiect de hotărâre privind aprobarea modificării Art. 2 din Hotărârea Consiliului Local al Municipiului Dej Nr. 119 din 28 iunie 2018.

21. Soluționarea unor probleme ale administrației publice locale.

Materialele prezentate la ordinea de zi vor fi transmise în format electronic, prin e-mail, către consilieri.

 

FOTO – Arhivă

Administraţie

Birocrație redusă la Primăria Dej, pe bani europeni!

Publicat acum

pe

FOTO – Arhivă
loading...

Administrația dejeană a demarat implementarea proiectului „Soluții informatice integrate pentru simplificarea procedurilor administrative si reducerea birocrației la nivelul Municipiului DEJ” cofinanțat din Fondul Social European prin Programul Operațional Capacitate Administrativă 2014-2020.

Scopul proiectului constă în consolidarea capacității instituționale și eficientizarea activității la nivelul Municipiului Dej, prin simplificarea procedurilor administrative și reducerea birocrației pentru cetățeni.

Rezultate:

  • Arhivare electronică, captură documente, fluxuri de lucru cu documente, registratură electronică și management arhivă fizică de documente, portal web, platformă integrată;
  • Retro-digitalizarea unui număr de cca. 20.000 dosare;
  • Dezvoltarea cunoștințelor și abilităților personalului pentru aplicarea soluțiilor informatice implementate în cadrul proiectului.
  • Proceduri simplificate pentru reducerea birocrației pentru cetățeni la nivel local.

Valoarea totală a proiectului este de 2.309.136 lei. Valoarea eligibilă nerambursabilă este de 98% din valoarea eligibilă a proiectului iar cofinanțarea eligibilă a Municipiului Dej este în valoare de 46 182,72 lei.

Continuă să citești

Administraţie

Solutii informatice integrate pentru simplificarea procedurilor administrative si reducerea birocratiei la nivelul Municipiului DEJ

Publicat acum

pe

loading...

Municipiul Dej in calitate de beneficiar, implementeaza proiectul ”Solutii informatice integrate pentru simplificarea procedurilor administrative si reducerea birocratiei la nivelul Municipiului DEJ”, cod MySMIS 129268, cod SIPOCA 655, proiect cofinantat din Fondul Social European prin Programul Operational Capacitate Administrativa 2014-2020.

Scopul proiectului consta in consolidarea capacitatii institutionale si eficientizarea activitatii la nivelul Municipiului DEJ, prin simplificarea procedurilor administrative Si reducerea birocratiei pentru cet&teni.

Obiectivele specifice ale proiectului sunt: implementarea unor masuri de simplificare pentru cetateni, in corespondenta cu Planul integrat pentru simplificarea procedurilor administrative aplicabile cetatenilor din perspectiva front-office, dar si back- office, retro-digitalizarea unui numar de aproximativ 20.000 dosare aflate in arhiva clasicA Si cu valoare operationala si dezvoltarea cunostintelor si abilitatilor personalului din cadrul Municipiului DEJ, in vederea sprijinirii masurilor vizate de proiect.

Rezultate asteptate in urma derularii proiectului sunt: proceduri simplificate pentru reducerea birocratiei pentru cetateni la nivel local; platforma integrata (portal web, arhivare electronica, captura documente, fluxuri de UGH cu documente, registratura electronica Si dosare; cunostinte si abilitati ale personalului; instruirea a 50 de persoane din cadrul grupului tinta, in ceea ce ‘priveste utilizarea solutiilor informatice implementate in cadrul proiectului.

Valoarea totala a proiectului este de 2.309.136 lei. Valoarea eligibila nerambursabila, respectiv 98% din valoarea eligibila a proiectului este de 2 262 953,28 lei din care valoare eligibila nerambursabila din FSE- 1 962 765,6 lei, valoare nerambursabila din bugetul national- 300 187, 68 lei, iar cofinantarea eligibila a Municipiului Dej este in valoare de 46 182,72 lei.

Data de incepere a proiectului este 18.06.2019. Perioada de implementare este de 19 luni, respectiv 18.01.2021.

Continuă să citești

Administraţie

13 august – Ziua Informării Preventive | MĂSURI și REGULI de protecție – FOTO

Publicat acum

pe

loading...

Cu ocazia Zilei Informării Preventive stabilită pentru data 13 august, Inspectoratul General pentru Situații de Urgență transmite către populație un set de măsuri și reguli de protecție în caz de furtuni, caniculă, incendii sau inundații.

Inspectoratul General pentru Situații de Urgență a stabilit ca, începând cu anul 2011, fiecare dată de 13 ce pică marţea, să fie declarată „ZIUA INFORMĂRII PREVENTIVE”.

Continuă să citești

RECLAMĂ

loading...

ANUNȚ

PUBLICITATE

PUBLICITATE

ABONEAZĂ-TE PENTRU ȘTIRI VIDEO

TU AI DAT LIKE?

PUBLICITATE

CAUTĂ CE TE INTERESEAZĂ

Web Doar pe Dej24.ro

DONEAZĂ

Dacă doriți să sprijiniți financiar Dej24.ro, CLICK pe butonul de mai jos pentru a dona orice sumă de bani.

PARTENER

Cele mai populare