Conectează-te cu noi

Administraţie

Ședință ordinară a Consiliului Local Dej. Care sunt cele mai importante proiecte de pe ordinea de zi

Publicat acum

pe

Consilierii locali din Dej se vor întruni marți, 27 noiembrie, cu începere de la ora 15:00, în Sala de Ședințe a Primăriei Municipiului Dej, într-o ședință ordinară pe luna noiembrie.

Pe ordinea de zi se află 20 proiecte de hotărâre, dar și rezolvarea unor probleme ale administrației publice locale.

ORDINE DE ZI:

1. Proiect de hotărâre privind acordarea unui mandat special la Adunarea Generală a Acționarilor la Tetarom S.A. Cluj, în vederea exercitării dreptului de acționar.

2. Proiect de hotărâre privind aprobarea majorării capitalului social al Societății Tetarom S.A. Cluj prin aport în natură.

3. Proiect de hotărâre privind aprobarea acordării mandatului special doamnei Rus Claudia la Adunarea Generală Ordinară a Acționarilor Societății Transurb S.A. Dej din data de 10 decembrie 2018, ora 13,00.

4. Proiect de hotărâre privind aprobarea redistribuirii a trei loturi în folosință gratuită pe durata existenței locuinței proprietate personală, conform Legii Nr. 15/2003, republicată.

5. Proiect de hotărâre privind aprobarea inițiativei ”O parcare pentru fiecare locuință”.

6. Proiect de hotărâre privind aprobarea prelungirii Contractelor de închiriere pentru ocuparea domeniului public și privat, care expiră pe parcursul anului 2019.

7. Proiect de hotărâre privind aprobarea modificării Art. 1 din Hotărârea Consiliului Local al Municipiului Dej Nr. 16 din 23 ianuarie 2018, privind aprobarea utilizării excedentului în anul 2018 a Municipiului Dej – Activitate economică.

8. Proiect de hotărâre privind aprobarea atribuirii denumirii unei alei în Municipiul Dej, introducerea în Inventarul bunurilor care aparțin domeniului public și înscrierea în C.F. a acestui imobil, conform Anexei.

9. Proiect de hotărâre privind aprobarea achiziționării terenului în suprafață de 5.000 m.p. înscris în C.F. Nr. 60884 cu Nr. cadastral 60884.

10. Proiect de hotărâre privind aprobarea vânzării terenului în suprafață de 289 m.p. situat în Municipiul Dej, Strada Fântânilor Nr. 24, către Costin Dorin și soția Costin Alexandra.

11. Proiect de hotărâre privind aprobarea vânzării directe, fără licitație publică, a terenului construit, având destinația locuință, situat în Municipiul Dej, Strada Constantin Brâncuși Nr. 20, în suprafață de 300 m.p. către Sabadâș Ioan.

12. Proiect de hotărâre privind aprobarea vânzării directe, fără licitație publică, a terenului construit, având destinația locuință, situat în Municipiul Dej, Strada Constantin Brâncuși Nr. 12, în suprafață de 300 m.p. către Oros Sorin Gabriel.

13. Proiect de hotărâre privind aprobarea vânzării directe, fără licitație publică, a terenului construit, având destinația locuință, situat în Municipiul Dej, Strada Constantin Brâncuși Nr. 14, în suprafață de 300 m.p. către Frenț Gavril Dorel.

14. Proiect de hotărâre privind aprobarea vânzării directe, fără licitație publică, a terenului construit, având destinația locuință, situat în Municipiul Dej, Strada Constantin Brâncuși Nr. 16, în suprafață de 300 m.p. către Păltinean Raul Claudiu.

15. Proiect de hotărâre privind aprobarea vânzării directe, fără licitație publică, a terenului construit, având destinația locuință, situat în Municipiul Dej, Strada Constantin Brâncuși Nr. 18, în suprafață de 300 m.p. către Georgiu Ioan Cornel.

16. Proiect de hotărâre privind aprobarea listei de priorități pentru repartizarea locuințelor sociale întocmită de către Comisia constituită conform prevederilor Hotărârii Consiliului Local al Municipiului Dej Nr. 72 din data de 19 iulie 2012.

17. Proiect de hotărâre privind aprobarea proiectului și a cheltuielilor legate de proiectul “Dezvoltarea infrastructurii de transport alternativ în Municipiul Dej – punte pietonală și modernizare coridor infrastructura integrata în Ocna Dej”, cod SMIS 123525.

18. Proiect de hotărâre privind aprobarea modificării și actualizării Hotărârii Consiliului Local al Municipiului Dej Nr. 23 din 27 martie 2014, conform Hotărârii Guvernului Nr. 18/2015, precum și nominalizarea a doi consilieri locali, reprezentanți ai Consiliului Local al Municipiului Dej, în cadrul Grupului de Lucru Local Dej, privind Strategia Guvernului României de incluziune a cetățenilor români aparținând minorității rome, pentru perioada 2015 – 2020.

19. Proiect de hotărâre privind aprobarea rectificării bugetului local al Municipiului Dej.

20. Proiect de hotărâre privind aprobarea modificării Art. 2 din Hotărârea Consiliului Local al Municipiului Dej Nr. 119 din 28 iunie 2018.

21. Soluționarea unor probleme ale administrației publice locale.

Materialele prezentate la ordinea de zi vor fi transmise în format electronic, prin e-mail, către consilieri.

 

FOTO – Arhivă

Administraţie

Încă un proiect semnat de Primăria Dej. Punte pietonală peste Someș, prevăzută – FOTO

Publicat acum

pe

Primarul municipiului Dej, Morar Costan anunță că s-a semnat
contractul de finanțare a proiectului „Dezvoltarea infrastructurii de transport alternativ în municipiul Dej – punte pietonală și modernizare coridor infrastructură integrată în Ocna Dej”.

”Astăzi, 18 aprilie, am semnat la sediul ADR Nord – Vest contractul de finanțare a proiectului <<Dezvoltarea infrastructurii de transport alternativ în municipiul Dej – punte pietonală și modernizare coridor infrastructură integrată în Ocna Dej>>. Prin acest proiect se va moderniza strada Văii si puntea pietonala de peste râul Someș care face legătura intre intersecțiile străzilor: Corneliu Coposu cu Alecu Russo pe malul stâng al râului Someș și intersecția străzii Pintea Viteazu cu strada Pescarilor, pe malul drept al râului Someș.

Investiția în valoare de peste 13 600 000 lei se adaugă celor 5 proiecte finanțate prin Programul Operațional Regional care alcătuiesc Planul de Mobilitate Urbană al municipiului Dej, proiecte cu o valoare totală de peste 40 milioane de euro, care în prezent sunt în implementare”, anunță primarul Morar Costan.

Continuă să citești

Administraţie

Mâine are loc, la Dej, acțiunea ”Împreună pentru un oraș mai curat”

Publicat acum

pe

Primăria Municipiului Dej organizează marți, 16 aprilie, cu începere de la ora 8, acțiunea ”Împreună pentru un oraș mai curat”, la care participă angajați din cadrul primăriei și beneficiari ai venitului minim garantat.

Acțiunea are ca scop mobilizarea comunității în curățenia de primăvară și conștientizarea cu privire la menținerea curățeniei în municipiul Dej.

Angajații din cadrul Primăriei Municipiului Dej și beneficiari ai venitului minim garantat vor desfășura acțiuni de ecologizare în zone publice ale orașului. Deșeurile colectate vor fi preluate de Serviciul Administrării Domeniului Public și  Compania de Salubritate Brantner- Vereș.

Ca în fiecare an, tot în această perioadă, Primăria Municipiului Dej desfășoară și acțiunea prin care solicită locuitorilor de la blocuri, case, instituţiilor publice şi societăţilor comerciale să intervină pentru ecologizarea spaţiilor aferente proprietăţilor sau spaţiilor comerciale.

„Această acțiune pe care o desfăşurăm an de an cu implicarea angajaților primăriei se dorește a fi un efort comun şi concentrat pentru municipiul nostru și mă bucur că ni se vor alătura cadre didactice și elevi din școlile dejene . 

Ecologizarea care se va desfășura marți completează acțiunea de curățenie a orașului, demarată de Primăria Municipiului Dej, care a început în zona centrală, Dealul Florilor și se va extinde în toate zonele orașului. În paralel cu acțiunile de ecologizare, se va interveni și la reparația, curățarea străzilor și efectuarea marcajelor rutiere.

Pentru ca rezultatul să fie unul pozitiv, evident este nevoie de implicarea tuturor dejenilor în susţinerea acţiunii de ecologizare prin curăţarea spaţiilor aferente blocurilor, caselor, instituțiilor sau societăților comerciale”, transmite primarul Morar Costan.

Continuă să citești

Administraţie

Ședință a Consiliului Local Dej, joia viitoare. VEZI ce discută aleșii

Publicat acum

pe

Consilierii locali din Dej se vor întruni joi, 18 aprilie, de la ora 15, într-o ședință ordinară pe luna aprilie.

Pe ordinea de zi se află nouă proiecte de hotărâre.

1. Proiect de hotărâre privind introducerea în Inventarul bunurilor care aparțin domeniul public al municipiului Dej însușit prin H.C.L.64/2001, atestat prin H.G.969/2002 și înscrierea în CF a imobilelor conform Anexă.

2. Proiect de hotărâre privind aprobarea constatării dreptului de proprietate publică a unor terenuri situate în intravilanul Municipiului Dej.

3. Proiect de hotărâre privind aprobare P.U.D. pe strada Nichita Stănescu, nr.49 B.

4.Proiect de hotărâre privind aprobarea redistribuirii lotului pentru construire locuință situată în Dej, str.Victor Motogna, nr.12, conform Legii nr.15/2003, republicată.

5.Proiect de hotărâre privind aprobarea diminuării suprafeței de teren înscrise în CF Dej nr.52587, strada Nicolae Titulescu nr.16 C.

6.Proiect de hotărâre privind aprobarea alipirii imobilelor înscrise în C F Dej nr.51353, CF Dej nr.51352 și CF Dej nr.60993 situat în Dej, str.1 Mai nr.14-16.

7. Proiect de hotărâre privind aprobarea reducerii/scutirii de la plata impozitului pe clădiri și teren pentru Asociația Viitorul Copiilor RAMSAU Dej.

8.Proiect de hotărâre privind aprobarea revocării Hotărârii de Consiliu Local nr.37 din 29 martie 2019.

9. Proiect de hotărâre privind aprobarea  bugetului de venituri și cheltuieli pentru anul 2019 al municipiului Dej și bugetele instituțiilor finanțate integral din venituri proprii și subvenții  pentru anul 2019

10. Soluționarea unor probleme ale administrației publice locale.       

Continuă să citești

RECLAMĂ

PUBLICITATE

loading...

PUBLICITATE

ABONEAZĂ-TE PENTRU ȘTIRI VIDEO

TU AI DAT LIKE?

PUBLICITATE

CAUTĂ CE TE INTERESEAZĂ

Web Doar pe Dej24.ro

DONEAZĂ

Dacă doriți să sprijiniți financiar Dej24.ro, CLICK pe butonul de mai jos pentru a dona orice sumă de bani.

PARTENER

Cele mai populare