Conectează-te cu noi

Naţional

Știai că starea ta de bine pornește de la sănătatea inimii? Iată cum poți avea grijă de ea!

Publicat acum

pe

Când vine vorba despre sănătate, este mereu mai bine să previi decât să tratezi. Inima, deși face atât de mult pentru fiecare om în parte, poate da semne că are nevoie să primească și ea puțină grijă la schimb. Fie că este vorba despre înaintarea în vârstă, despre efortul mare depus zilnic sau, pur și simplu, din grijă pentru viitor, există metode prin care poți avea grijă de inima ta.

Iată 5 metode prin care poți să ai mai multă grijă de inima ta!

Ai grijă la alimentație

Alimentația nesănătoasă nu este dăunătoare doar centimetrilor în plus, ci și sănătății inimii. Grăsimea depusă în jurul organelor vitale face ca activitatea normală acestora să fie îngreunată. În plus, starea de vitalitate cu care te trezești zilnic ține și de sănătatea inimii și, în directă legătură, de o nutriție corectă.

Ia în considerare suplimentele alimentare

Suplimentele alimentare îți pot fi un aliat de nădejde în special în perioadele de stres sau în care trebuie să depui efort fizic suplimentar zilnic. Evalueză-ți ritmul zilelor și află mai multe despre orotatul de magneziu și alte suplimente de acest tip, al căror efect benefic a fost demonstrat. Având o acțiune multiplă în ceea ce privește organismul, el poate fi exact cel de care ai nevoie, dacă vrei să ai grijă de sănătatea inimii tale. Totuși, înainte de administrare, o consultație le medic este recomandată. 

Menține-ți inima alertă

O inimă sedentară este o inimă care îmbătrânește prematur. Nu este nicidecum vorba de a depunde efort intens și zilnic, ci de a spori ritmul cardiac prin diferite activități fizice. Exercițiile cardio, după cum le spune și numele, sunt eficiente pentru a menține ritmul sănătos al inimii. Din fericire, ai de ales dintr-o mulțime de opțiuni: pilates, jogging, înot sunt doar câteva dintre ele, dar poți găsi cu ușurință ceva care să te mențină activ și să îți placă.

Evită excesele

În special dacă vorbim de alcool, cafea sau tutun, acestea sunt substanțe care pot deveni problematice pentru sănătate atunci când sunt consumate frecvent și în exces. În ceea ce privește legătura directă cu inima, acestea pot contribui la blocarea căilor arteriale, fapt care produce multe complicații ulterioare. Bucură-te de câte un capriciu din când în când, însă reține că prea mult poate să strice, mai ales privind propria sănătate.

Efectuează controale periodice

Dacă ajungi în punctul în care este nevoie să tratezi un efect și nu o cauză în ceea ce privește sănătatea, este un semnal de alarmă că monitorizarea organismului tău nu este una eficientă. Nu merge la controale medicale doar atunci când simți că îți cedează inima. Alege, în schimb, să efectuezi cel puțin o dată pe an un control de rutină, pentru a te asigura că totul funcționează în parametri normali.

Să ai inima frântă nu este doar o expresie pentru experiențe nefericite în dragoste, ci este ceva ce îți poți provoca singur atunci când nu ai grijă de inima ta. De aceea, reinventează-ți stilul de viață și fă alegeri care îți vor îmbunătăți atât condiția inimii pe termen lung, cât și starea zilnică imediat. 

Sursă foto: Unsplash.com

Reclamă
Click pentru a comenta

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

RECLAMĂ

PUBLICITATE

TU AI DAT LIKE?

ABONEAZĂ-TE PENTRU ȘTIRI VIDEO

PUBLICITATE

CAUTĂ CE TE INTERESEAZĂ

Web Doar pe Dej24.ro

DONEAZĂ

Dacă doriți să sprijiniți financiar Dej24.ro, CLICK pe butonul de mai jos pentru a dona orice sumă de bani.

PARTENER