Conectează-te cu noi

Administraţie

Parcările cu plată din Dej vor fi funcționale din 10 iulie. Află prețurile

Publicat acum

pe

parcometru Dej

Primăria municipiului Dej a demarat acțiunea de amenajare a parcărilor cu plată din centrul orașului în următoarele locații:  Piața Bobâlna, Strada 1 Mai- zona primăriei, Piața 22 Decembrie și 16 Februarie, Strada George Coșbuc.

În acest sens au fost amplasate parcometrele, au fost conectate la rețeaua electrică, a demarat marcarea locurilor de parcare urmând ca până la finalul săptămânii viitoare să fie finalizată operațiunea de amenajare. Începând cu data de 10 iulie parcările cu plată vor fi funcționale în cursul săptămânii, de luni până vineri, în intervalul orar 07:00-18:00.

Parcările cu plată sunt destinate autoturismelor, microbuzelor și autovehiculelor de transport marfă sub 3,5 tone.

Taxa pentru parcare va putea fi plătită prin parcometre, tichete de parcare, care vor putea fi cumpărate de la chioșcurile de ziare sau caseria primăriei și abonamente ce pot fi solicitate la Serviciul Tehnic.

Taxele de parcare vor avea următoarele valori:

– parcare autoturism-1 leu/oră;

– parcare microbuze  şi autovehicule  transport marfă  sub 3,5 t – 2 lei/ oră;

– abonament( tichet)  zilnic parcare autoturisme – 5 lei/ 10 ore;

– abonament( tichet) zilnic parcare microbuze  şi autovehicule transport  marfă sub 3,5t – 10 lei/ 10 ore;

– abonament lunar parcare autoturisme – 50 lei/lună;

– abonament lunar parcare microbuze/ autovehicule transport  marfă sub 3,5t- 120 lei/ lună;

”Taxarea parcărilor în zona centrală, în cursul săptămânii, era o acțiune care trebuia să o concretizăm, având în vedere numărul mare de mașini care parchează în zonă și solicitările primite în acest sens. În condițiile în care foarte mulți dejeni vin spre spre centru, pentru a-și rezolva diverse probleme la instituții, nu este normal să nu găsească locuri de parcare, asta datorită faptului că multe mașini ocupă parcarea pe perioada întregii zile. Așadar era nevoie de a face o diferențiere între cei care vin  să își rezolve problemele și pleacă și cei care staționează. Investiția a fost realizată în etape, în prima fază au fost achiziționate parcometrele, ulterior a fost nevoie de intervenții pentru racordarea lor la rețeaua electrică, iar acum suntem în ultima etapă, cea a marcării locurilor de parcare și a finalizării tuturor aspectelor care vor reglementa parcarea. Parcările cu plată vor intra în vigoare din 10 iulie, însă în prima fază va fi o perioadă de acomodare a conducătorilor auto cu condițiile de parcare”, a declarat primarul Morar Costan.

Administraţie

Creșterea eficienței energetice a clădirii publice Școala Gimnazială Mihai Eminescu Dej, strada Avram Iancu, nr. 2-4

Publicat acum

pe

Proiectul Creșterea eficientei energetice a clădirii publice Școala Gimnaziala Mihai Eminescu Dej, strada Avram Iancu, nr. 2-4” SMIS 111486, finanțat prin Programul Operațional Regional 2014-2020 este implementat de către MUNICIPIUL DEJ , in perioada 01.04.2016- 30.09.2020 și are o valoare totală de 8.988.813,88 lei, din care contribuția FEDR 7.194.083,39 lei iar 8.294.354,970 lei reprezintă finanțare nerambursabilă. Programul Operațional Regional 2014-2020 este implementat la nivel național de către Ministerul Dezvoltării Regionale si Administrației Publice, în calitate de Autoritate de Management, iar la nivel regional de către ADR Nord -Vest, organism intermediar al programului ce monitorizează implementarea acestui proiect.

Obiectivul general al proiectului Sprijinirea eficienței energetice, a gestionării inteligente a energiei și a utilizării energiei din surse regenerabile în clădirile publice din municipal Dej.

Obiectul prezentului proiect
Prin realizarea proiectului ” Creșterea eficientei energetice a clădirii publice Școala Gimnaziala Mihai Eminescu Dej, strada Avram Iancu, nr. 2-4” SMIS 111486”, se urmărește atingerea următoarelor obiective:
1. Reabilitarea termica a elementelor de anvelopa a clădirilor prin înlocuirea tâmplăriei exterioare, termoizolarea pereților si a planșeului superior, până la sfârșitul perioadei de implementare a proiectului;

2. Reabilitarea termica a sistemului de încălzire prin înlocuirea rețelei de distribuție si izolarea acesteia, înlocuirea caloriferelor existente si înlocuirea cazanelor din centrala termica, până la sfârșitul perioadei de implementare a proiectului;

3. Utilizarea unor soluții alternative de producere a energiei prin montarea unor pompe de căldura sol-apa, montarea de panouri solare si panouri fotovoltaice, până la sfârșitul perioadei de implementare a proiectului

4. Eficientizarea iluminatului si reducerea consumului de energie electrica prin reabilitarea instalației de iluminat si înlocuirea corpurilor de iluminat cu corpuri LED, până la sfârșitul perioadei de implementare a proiectului;

5. Creșterea gradului de siguranța al clădirilor prin înlocuirea învelitorii la corpul C1+C3 si înlocuirea jgheaburilor si burlanelor la ambele clădiri, până la sfârșitul perioadei de implementare a proiectului;

6. Creșterea gradului de confort în interiorul clădirii prin refacerea finisajelor interioare, înlocuirea ușilor interioare, reabilitarea instalației electrice, respectiv montarea de obiecte sanitare si accesorii noi în grupurile sanitare până la sfârșitul perioadei de implementare a proiectului

7. Adaptarea infrastructurii pentru accesul persoanelor cu dizabilități prin amenajarea unor grupuri sanitare speciale în interiorul clădirilor, respectiv prin montarea unor rampe de acces la intrările în clădiri, până la sfârșitul perioadei de implementare a proiectului;

8. Creșterea gradului de siguranța al clădirilor la foc

Continuă să citești

Administraţie

Primăria Dej, o nouă licitație pentru vânzarea blocului V03 și a terenului aferent

Publicat acum

pe

Primăria Municipiului Dej aduce la cunoştinţa celor interesaţi că organizează licitație publică cu strigare de vânzare a imobilului situat pe strada Crângului nr. 1 (Bloc V03) și a terenului aferent, în suprafață de 3540 mp.

Locul unde poate fi studiată documentația pentru licitație – sediul Primăriei Dej, camera nr. 25.
Modalitatea prin care persoanele interesate pot intra în posesia unui exemplar al documentației – de la camera nr. 25 (persoană de contact – ec. Lazar Mihaela), începând cu data de 02 Noiembrie 2018.

Documentele de capabilitate si participare la licitatie

1) Pentru persoanele juridice:

  • Copie de pe chitanţa reprezentând plata contravalorii caietului de sarcini;
  • Copie de pe chitanţa reprezentând plata taxei de participare la licitaţie;
  • Copie de pe chitanţa, ordinul de plată vizat de bancă ori scrisoarea de garanţie bancară, reprezentând achitarea garanţiei de participare;
  • Copie după cartea de identitate;
  • Certificatul de înmatriculare a ofertantului în Registrul Comerţului;
  • Dovada privind achitarea obligaţiilor fiscale, prin prezentarea unui certificat de atestare fiscală, eliberat de organul fiscal competent;
  • Certificat privind achitarea taxelor şi impozitelor locale eliberat de autorităţile locale;
  • Ultimul bilant contabil depus, înregistrat si vizat la organul competent;
  • Declaraţie pe propria răspundere a reprezentantului legal al societăţii comerciale , din care să rezulte că aceasta nu se află în reorganizare judiciară sau faliment;-Anexa 2
  • Împuternicire notarial a pentru participare la licitaţie – dacă este cazul;
  • Indicarea unui cont bancar în care se va restitui garanţia de participare la licitaţie în termen de 5 zile de la semnarea contractului de vânzare cumpărare de către ofertantul câştigător.

2) Pentru persoanele fizice:

  • Copie de pe chitanţa reprezentând plata contravalorii caietului de sarcini;
  • Copie de pe chitanţa reprezentând plata taxei de participare la licitaţie;
  • Copie de pe chitanţa, ordinul de plată ori scrisoarea de garanţie bancară reprezentând achitarea garanţiei de participare;
  • Copie a actului de identitate
  • Dovada privind achitarea obligaţiilor fiscale, prin prezentarea unui certificat de atestare I fiscală, eliberat de organul fiscal competent;
  • Certificat privind achitarea taxelor şi impozitelor locale eliberat de autorităţile locale;
  • Împuternicire notarială pentru participare la licitaţie – dacă este cazul şi copia actului de identitate al ofertantului;
  • Indicarea unui cont bancar în care se va restitui garanţia de participare la licitaţie în termen de 5 zile de la semnarea contractului de vânzare cumpărare de către ofertantul câştigător.

Data și locul de primire al documentelor – Documentele se primesc până la data de 19 Noiembrie 2018, ora 10 00, la Registratura Primăriei municipiului Dej.

Data, ora și locul licitației – Licitația publică cu strigare va avea loc în data de 20 Noiembrie 2018, ora 11:00, sediul Primăriei Dej, camera 41.

 

FOTO – Arhivă

Continuă să citești

Administraţie

Ședință a CL Dej. Se discută și despre locuințele pentru tineri. Vezi ORDINEA DE ZI

Publicat acum

pe

Consilierii locali din Dej se vor întruni miercuri, 31 octombrie, de la ora 15, într-o ședință ordinară pe luna octombrie. Pe ordinea de zi sunt 15 proiecte de hotărâre.

  1. Proiect de hotărâre privind aprobarea dezmembrării imobilului înscris în C.F. Dej Nr. 52059.
  2. Proiect de hotărâre privind aprobarea dezmembrării imobilului înscris în C.F. Dej Nr. 60652 și alipire la C.F. Dej Nr. 60701, situat în Municipiul Dej, Strada Câmpului.
  3. Proiect de hotărâre privind aprobarea indicatorilor tehnico – economici pentru obiectivul de investiții: ”Locuințe pentru tineri, destinate închirierii, județul Cluj, Municipiul Dej, Strada Fericirii Nr. 1”,necesari realizării lucrărilor tehnico – edilitare și sistematizării verticale.
  4. Proiect de hotărâre privind aprobarea predării către Ministerul Dezvoltării Regionale și Administrației Publice și Fondurilor Europene prin Compania Națională de Investiții C.N.I. S.A. a amplasamentului și asigurarea condițiilor în vederea executării obiectivului de investiții ”Reabilitarea, modernizarea și dotarea Căminului Cultural din Strada Dealul Viilor Nr. 14, din Municipiul Dej, Județul Cluj.
  5. Proiect de hotărâre privind aprobarea predării către Ministerul Dezvoltării Regionale și Administrației Publice și Fondurilor Europene prin Compania Națională de Investiții C.N.I. S.A., a amplasamentului și asigurarea condițiilor în vederea executării obiectivului de investiții ”Construire sală de educație fizică școlară în cadrul Școlii Gimnaziale ”Avram Iancu”, Corp B, Strada Aurora Nr. 5, Municipiul Dej, Județul Cluj.
  6. Proiect de hotărâre privind aprobarea rectificării bugetului local al Municipiului Dej.
  7. Proiect de hotărâre privind aprobarea Contului de execuție al bugetului local , al bugetului instituțiilor publice finanțate din venituri proprii și subvenții pe trimestrul al III-lea al anului 2018.
  8. Proiect de hotărâre privind aprobarea organigramei, statului de funcții și a numărului de posturi pentru aparatul de specialitate al primarului Municipiului Dej și serviciile subordonate.
  9. Proiect de hotărâre privind aprobarea P.U.D. în Municipiul Dej, Strada Constantin Brâncuși.
  10. Proiect de hotărâre privind aprobarea documentației Plan urbanistic zonal și Regulament de urbanism pentru Construire Spălătorie auto, Platformă betonată și branșament utilități, generat de imobilul situat în Municipiul Dej, Strada Vâlcele Nr. 8, C.F. 61404, Nr. cad. 61404.
  11. Proiect de hotărâre privind aprobarea Protocolului de colaborare încheiat între Municipiul Dej și agenții economici/instituții, în vederea punerii în aplicare a proiectului ”Adoptă un spațiu verde”.
  12. Proiect de hotărâre privind aprobarea majorării tarifelor la Stația de reciclare.
  13. Proiect de hotărâre privind aprobarea vânzării cantității de 628 m.c. din 708 m.c. masă lemnoasă pe anul 2018 din trupul de pădure Cetan, Ighiș.
  14. Proiect de hotărâre privind aprobarea modificării și actualizării Hotărârii Consiliului Local al Municipiului Dej Nr. 23 din 27 martie 2014, conform Hotărârii Guvernului Nr. 18/2015, precum și nominalizarea a doi consilieri locali, reprezentanți ai Consiliului Local al Municipiului Dej, în cadrul Grupului de Lucru Local Dej, privind Strategia Guvernului României de incluziune a cetățenilor români aparținând minorității rome, pentru perioada 2015 – 2020.
  15. Proiect de hotărâre privind aprobarea regulamentelor de organizare și funcționare ale Unității de îngrijire la domiciliu pentru vârstnici și Centrul de zi de Socializare și petrecere a timpului liber, conformotărârii Guvernului Nr. 867/2015.
  16. Soluționarea unor probleme ale administrației publice locale.

Continuă să citești

RECLAMĂ

loading...

ABONEAZĂ-TE PENTRU ȘTIRI VIDEO

TU AI DAT LIKE?

PUBLICITATE

CAUTĂ CE TE INTERESEAZĂ

Web Doar pe Dej24.ro

DONEAZĂ

Dacă doriți să sprijiniți financiar Dej24.ro, CLICK pe butonul de mai jos pentru a dona orice sumă de bani.

PARTENER

Cele mai populare