Conectează-te cu noi

Administraţie

Atenție șoferi! RESTRICȚII DE CIRCULAȚIE în centrul municipiului Dej

Publicat acum

pe

Primăria Municipiului Dej anunță restricții de circulație în Piața Bobâlna cu ocazia desfășurării unui târg care va avea loc în perioada 15-17 iunie în centrul orașului.

Pentru buna desfășurare și pregătire a evenimentului, începând cu data de 13 iunie, ora 21:00, și până luni, 18 iunie, ora 06:00, circulația în Piața Bobâlna va fi închisă, exceptând traseul prin fața Primăriei Municipiului Dej.

Conducătorii auto care au traseu prin piața centrală sunt sfătuiți să aleagă străzile adiacente acesteia și să nu își lase autoturismele parcate în zona cu restricții.

FOTO – Arhivă

Administraţie

Dej | LICITAȚIE pentru închirierea parcărilor nou amenajate pe strada Orizont

Publicat acum

pe

Primăria Municipiului Dej organizează licitație publică privind închirierea parcărilor nou amenajate situate pe strada Orizont, în spatele blocului D1.

Caietul de sarcini poate fi ridicat de la sediul Primăriei, camera 35 – Serviciul Tehnic, începând cu data de 16 octombrie 2018.

Data limită de depunere a ofertelor: 24 octombrie 2018, ora 1000.

Evaluarea ofertelor se va face în data de 25 octombrie 2018, ora 1100

Continuă să citești

Administraţie

Școala din cartierul Ocna Dej va fi reabilitată și modernizată!

Publicat acum

pe

În cursul zieli de vineri, 12 octombrie, primarul municipiului Dej, ing. Morar Costan, a semnat un nou contract de finanțare nerambursabilă în scopul îmbunătățirii condițiilor în școlile dejene.

Este vorba despre finanțarea proiectului „Creșterea eficienței energetice a clădirii publice cu destinație școală, situată în strada Mixandrelor, nr. 2A”, din cartierul Ocna Dej.

Potrivit edilului dejean, în perioada următoare vor fi derulate procedurile de achiziție și ulterior finalizării acestora, vor fi demarate lucrările de reabilitare a corpurilor de clădire prin măsuri structurale de consolidare și reabilitare hidrotermică, respectiv anveloparea pereților, soclului, planșeului, refacerea structurii de rezistență a șarpantei, refacerea trotuarelor și a zonelor de acces în clădiri, precum și alte lucrări care se impun ca urmare a prevederilor legislației specifice și a studiilor de specialitate.

Proiectul este finanțat în cadrul Programului Operațional Regional, Axa 3.1.B. Valoarea totală a proiectului este de 2.129.558,22 lei, contribuția de la bugetul local fiind de 2%.

Continuă să citești

Administraţie

Blocul V03 din Dej, scos la vânzare! Unde va avea loc licitația

Publicat acum

pe

Primăria Municipiului Dej aduce la cunoştinţa celor interesaţi că organizează licitație publică cu strigare de vânzare a imobilului situat pe strada Crângului nr. 1 (Bloc V03) și a terenului aferent, în suprafață de 3540 mp.

Locul unde poate fi studiată documentaţia pentru licitaţie – sediul Primăriei Dej, camera nr.25.

Modalitatea prin care persoanele interesate pot intra în posesia unui exemplar al documentaţiei – de la camera nr. 25 (persoană de contact – ee. Lazar Mihaela), începând cu data de 09.10.2018.

Documentele de capabilitate si participare la licitatie

1) Pentru persoanele juridice:

  • Copie de pe chitanţa reprezentând plata contravalorii caietului de sarcini;
  • Copie de pe chitanţa reprezentând plata taxei de participare la licitaţie;
  • Copie de pe chitanţa, ordinul de plată vizat de bancă ori scrisoarea de garanţie bancară, reprezentând achitarea garanţiei de participare;
  • Copie după cartea de identitate;
  • Certificatul de înmatriculare a ofertantului în Registrul Comerţului;
  • Dovada privind achitarea obligaţiilor fiscale, prin prezentarea unui certificat de atestare fiscală, eliberat de organul fiscal competent;
  • Certificat privind achitarea taxelor şi impozitelor locale eliberat de autorităţile locale;
  • Ultimul bilant contabil depus, înregistrat si vizat la organul competent;
  • Declaraţie pe propria răspundere a reprezentantului legal al societăţii comerciale , din care să rezulte că aceasta nu se află în reorganizare judiciară sau faliment;-Anexa 2
  • Împuternicire notarial a pentru participare la licitaţie – dacă este cazul;
  • Indicarea unui cont bancar în care se va restitui garanţia de participare la licitaţie în termen de 5 zile de la semnarea contractului de vânzare cumpărare de către ofertantul câştigător.

2) Pentru persoanele fizice:

  • Copie de pe chitanţa reprezentând plata contravalorii caietului de sarcini;
  • Copie de pe chitanţa reprezentând plata taxei de participare la licitaţie;
  • Copie de pe chitanţa, ordinul de plată ori scrisoarea de garanţie bancară reprezentând achitarea garanţiei de participare;
  • Copie a actului de identitate
  • Dovada privind achitarea obligaţiilor fiscale, prin prezentarea unui certificat de atestare I fiscală, eliberat de ‘organul fiscal competent;
  • Certificat privind achitarea taxelor şi impozitelor locale eliberat de autorităţile locale;
  • Împuternicire notarială pentru participare la licitaţie – dacă este cazul şi copia actului de identitate al ofertantului;
  • Indicarea unui cont bancar în care se va restitui garanţia de participare la licitaţie în termen de 5 zile de la semnarea contractului de vânzare cumpărare de către ofertantul câştigător.

Data şi locul de primire al documentelor – Documentele se primesc până la data de 25.10.2018, ora 10:00 la Registratura Primăriei municipiului Dej.

Data, ora şi locul licitatiei – Licitaţia publică cu strigare va avea loc în data de 29.10.2018, ora 11:00, la sediul Primăriei Dej, camera 41.

 

FOTO – Arhivă

Continuă să citești

RECLAMĂ

loading...

ABONEAZĂ-TE PENTRU ȘTIRI VIDEO

TU AI DAT LIKE?

PUBLICITATE

CAUTĂ CE TE INTERESEAZĂ

Web Doar pe Dej24.ro

DONEAZĂ

Dacă doriți să sprijiniți financiar Dej24.ro, CLICK pe butonul de mai jos pentru a dona orice sumă de bani.

PARTENER

Cele mai populare