Administraţie
Concurs de promovare la Primăria Dej în funcția de șef al Serviciului Buget, Contabilitate, Financiar-Gestiuni
Publicat acum
9 anipe
de
Dorin CocișAgenția Națională a Funcționarilor Publici organizează concurs de promovare pentru ocuparea funcţiei publice de conducere vacante de şef serviciu al Serviciului Buget, Contabilitate, Financiar-Gestiuni din cadrul aparatului de specialitate al primarului municipiului Dej, judeţul Cluj.
Candidaţii trebuie să îndeplinească condiţiile generale prevăzute de art. 66 din Legea nr. 188/1999 privind Statutul funcţionarilor publici (r2), cu modificările şi completările ulterioare.
Condiţiile specifice necesare în vederea participării la concurs şi a ocupării funcţiei publice sunt:
- studii universitare de licenţă absolvite cu diplomă, respectiv studii superioare de lungă durată, absolvite cu diplomă de licenţă sau echivalentă în ştiinţe economice;
- studii de masterat sau postuniversitare în domeniul administraţiei publice, management, ori în specialitatea studiilor necesare exercitării funcţiei publice;
- cunoştinţe de operare pc – nivel mediu, dovedinte cu diplomă/certificat;
- vechime în specialitatea studiilor necesare exercitării funcţiei publice minimum 2 ani;
- să fie numiţi într-o funcţie publică din clasa I;
- să nu aibă în cazierul administrativ o sancţiune disciplinară neradiată.
Concursul se va organiza conform calendarului următor:
- 21 septembrie 2015, ora 10:00: proba scrisă;
- data și ora interviului vor fi comunicate ulterior.
Dosarul de înscriere la concurs se depune la sediul unităţii în termen de 20 de zile de la data publicării anunţului și trebuie să conţină, în mod obligatoriu, documentele prevăzute la art. 143 din Hotărârea Guvernului nr. 611/2008, modificată şi completată de HG nr. 1173/2008.