Conectează-te cu noi

Administraţie

Consilierii locali din Dej se întrunesc, săptămâna viitoare, într-o ședință ordinară pe luna noiembrie

Publicat acum

pe

Consilierii locali din Dej se vor întruni marți, 28 noiembrie, cu începere de la ora 15:00, în Sala de Ședințe a Primăriei Municipiului Dej, într-o ședință ordinară.

Pe ordinea de zi se află 17 proiecte de hotărâre, dar și rezolvarea unor probleme ale administrației publice locale.

ORDINE DE ZI:

1. Proiect de hotărâre privind confirmarea vânzării spațiilor cu destinația de cabinete medicale din Strada Regina Maria Nr. 26, cu terenul aferent, aflate în patrimoniul privat al Municipiului Dej, administrat de Consiliului Local al Municipiului Dej.

2. Proiect de hotărâre privind aprobarea vânzării prin licitație publică a parcelelor de teren situate în Municipiul Dej, Strada Narcisei, Nr. 20, în suprafață de 82 m.p., respectiv 40 m.p.

3. Proiect de hotărâre privind aprobarea vânzării terenului in suprafață de 288 m.p., situat in Municipiul Dej, Strada George Mânzat Nr. 17, către Ianchis Cosmin Adrian.

4. Proiect de hotarare privind aprobarea vânzării terenului in suprafata de 300 m.p., situat in Municipiul Dej, Strada Victor Motogna Nr. 18, către Lador Gavril și Lador Ramona Mirela.

5. Proiect de hotarare privind aprobarea vânzării imobilului situat in Municipiul Dej, Strada Stejarului Nr. 2/A cu terenul aferent, având destinația de locuință, actualilor chiriași Roman Răzvan Mircea și soția Roman Anamaria, imobil care face parte din patrimoniul privat al Municipiului Dej, administrat de Consiliului Local Dej.

6. Proiect de hotarare privind aprobarea introducerii in Inventarul bunurilor care aparţin domeniului public al Municipiului Dej a obiectivelor ce urmează a fi cuprinse în Contractul de Delegare a Serviciului de Alimentare cu Apă şi Canalizare.

7. Proiect de hotarare privind aprobarea încheierii unui acord de reabilitare drumuri necesar la faza P.U.Z. pentru obiectivul de investiție „Exploatare minieră de sare gemă din perimetrul Nireș, incintă de suprafață”, acord solicitat de Consiliul Judetean, beneficiar investitie S.C. SALZBERGWERK RESSOURCEN UND INVESTITIONEN SRL.

8. Proiect de hotărâre privind aprobarea rectificării suprafeței imobilului înscris în Cartea funciară Nr. 52128 (Piața Agroalimentară).

9. Proiect de hotărâre privind aprobarea rectificării suprafeței imobilului inscris in Cartea funciară Nr. 50048.

10. Proiect de hotărâre privind aprobarea întocmirii Actului adițional Nr. 1 la Contractul de concesiune Nr. 5/9527 din 6 iunie 2016.

11. Proiect de hotărâre privind aprobarea PUD pentru „Construire locuință P+M, Corp Anexă S+P, Copertină auto, în Municipiul Dej, Strada Huhurez, Nr. 33 D, județul Cluj.

12. Proiect de hotărâre privind aprobarea Planului Urbanistic Zonal pentru: Construire Spălătorie Auto Self Service și Împrejmuire generat de imobilul situat în Municipiul Dej, Strada 1 Mai, Nr. 107, CF 51400, cad. 51400.

13. Proiect de hotărâre privind aprobarea prelungirii Contractului de concesiune Nr. 18 din 14 aprilie 2005.

14. Proiect de hotărâre privind aprobarea Regulamentului pentru stabilirea metodologiei de atribuire a terenurilor în baza Legii Nr. 15/2003, republicată, privind sprijinul acordat tinerilor pentru construirea unei locuințe proprietate personală, precum şi a vânzării acestora.

15. Proiect de hotărâre privind acordarea scutirii de la plata taxei pentru obținerea autorizației de construire pentru S.C. SAMUS TEC S.A.

16. Proiect de hotărâre privind aprobarea prelungirii duratei Contractelor de închiriere pentru spațiile cu destinația de locuințe.

17. Proiect de hotărâre privind aprobarea unui ajutor de urgență

18. Soluționarea unor probleme ale administrației publice locale.

Materialele prezentate la ordinea de zi vor fi transmise în format electronic, prin e-mail, către consilieri, începând cu data de 22 noiembrie 2017, după ora 16:00.

 

FOTO – Arhivă

Administraţie

INTERNET GRATUIT în municipiul Dej! Costurile sunt suportate de Comisia Europeană

Publicat acum

pe

FOTO – Arhivă

Comisia Europeană a anunțat, vineri, lista municipiilor și localităților din România, câștigătoare ale primului apel de proiecte din programul WiFi4EU, prin care 224 de localităţi din România vor primi bonuri valorice de 15.000 de euro fiecare pentru instalarea de puncte de acces public şi gratuit la internet wireless.

Astfel, printre municipiile care vor avea internet gratuit în spaţii publice se numără Bucureşti, Braşov, Cluj-Napoca, Constanţa, Hunedoara, Piatra-Neamţ şi Paşcani.

Pe listă se mai numătă câteva comune din județul Cluj, Mihai Viteazu, Jucu, Frata, Moldovenești, Săvădisla, Petreștii de Jos și Aghireșu, dar și municipiul Dej.

În total, au fost alocate 42 milioane euro pentru toate cele 2.800 municipalităţi din întreaga UE, care vor beneficia de finanţare.

Cele 30 de state participante au avut garantate, fiecare, un număr de minimum 15 bonuri şi maximum 224, în funcţie de numărul înscrierilor. Bonurile pot fi utilizate de localităţile selectate pentru a pentru a achiziţiona şi instala echipamente Wi-Fi (puncte de acces fără fir) în locuri, precum bibliotecile, muzeele, parcurile sau pieţele publice”, se arată în comunicatul emis, vineri, de CE.

Îmbunătăţirea conectivităţii în UE este o parte esenţială a strategiei privind piaţa unică digitală la nivel european. Costurile pentru întreţinerea reţelei vor fi acoperite de localităţi, iar reţele finanţate prin WiFi4EU vor fi gratuite, fără publicitate şi nu vor colecta date cu caracter personal, potrivit CE.

Lista completă a localităţilor WiFi4EU, AICI!

Continuă să citești

Administraţie

Ședință a CL Dej. Se discută despre tariful de salubrizare, dar și despre stabilirea taxelor și impozitelor pe 2019

Publicat acum

pe

Consilierii locali din Dej se vor întruni joi, 13 decembrie, cu începere de la ora 15, într-o ședință ordinară pe luna decembrie. Pe ordinea de zi sunt 10 proiecte de hotărâre, dar și soluționarea unor probleme ale administrației publice locale.

ORDINE DE ZI:

  1. Proiect de hotărâre privind aprobarea modificării Anexei Nr. II la Hotărârea Consiliului Local al Municipiului Dej Nr. 146 din 24 iulie 2018, privind aprobarea organigramei, statului de funcții și a numărului de posturi la Spitalul Municipal Dej.
  2. Proiect de hotărâre privind aprobarea întocmirii Actului adițional Nr. 1 la Contractul de concesiune Nr. 9/19031 din 3 noiembrie 2014.
  3. Proiect de hotărâre privind aprobarea modificării Art. 1, pct. 4 din Hotărârea de Consiliu Local Nr. 179 din 27 septembrie 2018 privind aprobarea reprezentanților consiliului local în Consiliile de Administrație ale unităților de învățământ din Municipiul Dej.
  4. Proiect de hotărâre privind aprobarea rectificării Bugetului local al Municipiului Dej și bugetul instituțiilor finanțate integral din venituri proprii și subvenții .
  5. Proiect de hotărâre privind aprobarea stabilirii impozitelor și taxelor locale pe anul 2019.
  6. Proiect de hotărâre privind aprobarea modificării tarifelor pentru serviciile publice de salubrizare din Municipiul Dej.
  7. Proiect de hotărâre privind aprobarea constatării dreptului de proprietate publica si privata a unor terenuri situate în intravilanul Municipiului Dej.
  8. Proiect de hotărâre privind aprobarea actualizării Inventarului bunurilor care aparțin domeniului public al Municipiului Dej însușit prin Hotărârea Consiliului Local Nr. 64/2001, atestat prin Hotărârea Guvernului Nr.969/2002, Anexa 3.
  9. Proiect de hotărâre privind aprobarea modificării și completării Anexei la Hotărârea Consiliului Local Nr. 75 din 20 iunie 2017.
  10. Proiect de hotărâre privind aprobarea P.U.D. pe Strada Constantin Brâncuși.
  11. Soluționarea unor probleme ale administrației publice locale.

Materialele prezentate la ordinea de zi vor fi transmise în format electronic, prin e-mail, către consilieri.

FOTO – Arhivă

Continuă să citești

Administraţie

ANUNȚ – Licitație pentru PARCĂRILE rămase libere pe Dealul Florilor din Dej

Publicat acum

pe







Primăria Municipiului Dej organizează licitație publică privind închirierea parcărilor amenajate situate în cartier Dl. Florilor (locuri rămase libere după licitaţii).

Caietul de sarcini poate fi ridicat de la sediul Primăriei, camera 35 – Serviciul Tehnic, începând cu data de 03 DECEMBRIE 2018.

Data limită de depunere a ofertelor: 12 DECEMBRIE 2018, ora 1000.

Evaluarea ofertelor se va face în data de 13 DECEMBRIE 2018, ora 1100.

foto: arhivă




Continuă să citești

RECLAMĂ

loading...

ABONEAZĂ-TE PENTRU ȘTIRI VIDEO

PUBLICITATE

CAUTĂ CE TE INTERESEAZĂ

Web Doar pe Dej24.ro

DONEAZĂ

Dacă doriți să sprijiniți financiar Dej24.ro, CLICK pe butonul de mai jos pentru a dona orice sumă de bani.

PARTENER

Cele mai populare