Conectează-te cu noi

Administraţie

Primăria Municipiului Dej scoate la concurs două locuri de muncă

Publicat acum

pe

Primăria Municipiului Dej organizează CONCURS în data de 14 decembrie 2017, ora 10:00, în vederea ocupării pe perioadă nedeterminată a următoarelor posturi vacante:

  • consilier gradul I (bibliotecar)
  • consilier gradul I (muzeograf) din cadrul Muzeului Municipal Dej

Condiții generale ce trebuie îndeplinite pentru a participa la concursul pentru ocuparea unui post vacant conform art. 3 din Anexa la H.G. nr. 286/2011 pentru aprobarea Regulamentului-cadru privind stabilirea principiilor generale de ocupare a unui post vacant sau temporar vacant corespunzător funcțiilor contractuale și a criteriilor de promovare în grade sau trepte profesionale imediat superioare a personalului contractual din sectorul bugetar plătit din fonduri publice:

a) are cetățenia română, cetățenie a altor state membre ale Uniunii Europene sau a statelor aparținând Spațiului Economic European și domiciliul în România;
b) cunoaște limba română, scris și vorbit;
c) are vârsta minimă reglementată de prevederile legale;
d) are capacitate deplină de exercițiu;
e) are o stare de sănătate corespunzătoare postului pentru care candidează, atestată pe baza adeverinței medicale eliberate de medicul de familie sau de unitățile sanitare abilitate;
f) îndeplinește condițiile de studii și, după caz, de vechime sau alte condiții specifice potrivit cerințelor postului scos la concurs;
g) nu a fost condamnată definitiv pentru săvârșirea unei infracțiuni contra umanității, contra statului ori contra autorității, de serviciu sau în legătură cu serviciul, care împiedică înfăptuirea justiției, de fals ori a unor fapte de corupție sau a unei infracțiuni săvârșite cu intenție, care ar face-o incompatibilă cu exercitarea funcției, cu excepția situației în care a intervenit reabilitarea.

Condițiile specifice de ocupare a postului sunt:

– pentru postul vacant de consilier I – bibliotecar:

1) studii universitare de licență absolvite cu diplomă, respectiv studii superioare de lungă durată, absolvite cu diplomă de licență sau echivalentă în domeniul filologie –Facultatea de litere-limba română;

2) Vechimea in specialitatea studiilor: minim 5 ani;

3) Cunoștințe de operare pe calculator dovedite cu diplomă/certificat/adeverință;

– pentru postul vacant de consilier I – muzeograf:

1) studii universitare de licență absolvite cu diplomă, respectiv studii superioare de lungă durată, absolvite cu diplomă de licență sau echivalentă în domeniul istoriei, muzeologiei sau istoria artei;

2) Vechimea in specialitatea studiilor: minim 5 ani;

3) Cunoștințe de operare pe calculator dovedite cu diplomă/certificat/adeverință;

DOSARELE DE ÎNSCRIERE la concurs se vor depune, în perioada 21 noiembrie 2017 – 06 decembrie 2017, de luni până vineri între orele 8:00 – 15:30, la sediul Primăriei municipiului Dej, camera 9-10, Birou Resurse Umane, salarizare, protecția muncii, și vor conține următoarele documente:

1. cerere de înscriere la concurs adresată conducătorului autorității sau instituției publice organizatoare;
2. copia actului de identitate sau orice alt document care atestă identitatea, potrivit legii, după caz;
3. curriculum vitae;
4. copiile documentelor care să ateste nivelul studiilor și ale altor acte care atestă efectuarea unor specializări, copiile documentelor care atestă îndeplinirea condițiilor specifice;
5. copia carnetului de muncă, conformă cu originalul, sau, după caz, o adeverință care să ateste vechimea în muncă, în meserie și/sau în specialitatea studiilor;
6. cazierul judiciar;
7. adeverință medicală care să ateste starea de sănătate corespunzătoare, eliberată cu cel mult 6 luni anterior derulării concursului de către medicul de familie al candidatului sau de către unitățile sanitare abilitate;
8. alte documente relevante pentru desfășurarea concursului.

NOTĂ:

Adeverința care atestă starea de sănătate conține, în clar, numărul, data, numele emitentului și calitatea acestuia, în formatul standard stabilit de Ministerul Sănătății.

Actele prevăzute la punctele 2), 4) și 8) vor fi prezentate și în original în vederea verificării conformității copiilor cu acestea.

Concursul constă în 3 etape succesive, după cum urmează:

a) selecția dosarelor de înscriere: în perioada 07.12.2017 – 08.12.2017,
b) proba scrisă, la sediul instituției, în data de 14.12.2012, ora 10.00;
c) interviul în cadrul căruia se testează abilitățile, aptitudinile și motivația candidaților.

Se pot prezenta la următoarea etapă numai candidații declarați admiși la etapa precedentă; proba interviului poate fii susținut doar de acei candidați decalați admiși la proba scrisă cu un punctaj minimum de 50 puncte.

 

FOTO – Arhivă

Administraţie

Ședință de îndată, mâine, la Dej. Care sunt cele trei proiecte de pe ordinea de zi

Publicat acum

pe

Consilierii locali din Dej se vor întruni mâine după-amiază, de la ora 16, în cadrul unei ședințe de îndată. Pe ordinea de zi sunt trei proiecte de hotărâre.

  1. Proiect de hotărâre privind aprobarea Studiului de fezabilitate, a indicatorilor tehnico-economici, a Strategiei de tarifare (Planul anual de evoluție a tarifelor la apă și canalizare în perioada 2017-2023) şi a cofinanţării proiectului ”Proiectul regional de dezvoltare a infrastructurii de apă și apă uzată din județele Cluj și Sălaj, în perioada 2014-2020”;
  2. Proiect de hotărâre privind aprobarea revocării Hotărârii de Consiliu Local nr.171 din 29.09.2018;
  3. Proiect de hotărâre privind aprobarea rectificării bugetului local al Municipiului Dej.

Continuă să citești

Administraţie

Proiect european la Școala Gimnazială „Mihai Eminescu” din Dej – FOTO

Publicat acum

pe

În cursul zilei de joi, 13 septembrie, primarul municipiului Dej, ing. Morar Costan, a semnat încă un contract de finanțare neambursabilă pentru îmbunățirea condițiilor în care elevii și profesorii dejeni își desfășoară activitatea.

Este vorba despre finațarea proiectului „Creșterea eficienței energetice a clădirii publice Școala Gimnazială „Mihai Eminescu” Dej, situată pe strada Avram Iancu, nr. 2-4”.

În perioada următoare se vor derula procedurile de achiziție și ulterior finalizării acestora vor fi demarate lucrările finanțate prin proiect și anume – reabilitarea corpurilor de clădire prin redimensionarea/ refacerea/ realizarea instalaţiilor termice, sanitare, electrice, a instalaţiei de paratrăsnet, comunicaţie, gaz, a instalaţiilor de ventilații și climatizare, multimedia, PSI, repararea acoperișului, înlocuirea/ reabilitarea tâmplăriei interioare şi exterioare din lemn şi metalică, refacerea placajelor şi pardoselilor deteriorate, recondiționarea balustradelor la scările interioare, lucrări de refacere la pereții interiori și la tencuielile exterioare precum și alte lucrări care se impun ca urmare a prevederilor legislației specifice și a studiilor de specialitate.

Proiectul este finanțat în cadrul Programului Operațional Regional, Axa 3.1.B. Valoarea totală a finanțării este de 8.988.813,88 lei, din care finanțare nerambursabilă, 8.294.354,97 lei, iar contribuția de la bugetul local este de 2% din valoarea totală a proiectului.

Continuă să citești

Administraţie

Acțiune de ecologizare la Dej, în cadrul proiectului ”Let’s Do It, Romania!”

Publicat acum

pe

Primăria Municipiului Dej participă la proiectul” Let’s Do It, Romania!”, eveniment care se va desfăşura în data de 15 septembrie 2018.

Acțiunea se va desfășura între orele 09:00-15:00 și pe parcursul ei se va interveni pentru ecologizarea zonelor: Pădurea Bungăr, Mulatău, zone din Ocna Dej și alte locații.

Participanții la activitate sunt aşteptaţi sâmbătă, 15 septembrie, la ora 8:00, în faţa Primăriei Municipiului Dej, pentru a primi mănuşi şi saci în vedere colectării deşeurilor, urmând apoi deplasarea spre locaţiile stabilite. Acțiunea se realizează cu sprijinul Companiei Brantner-Vereş care va asigura colectarea şi transportul deşeurilor.

”Let’s Do It, Romania!” este cea mai mare mișcare socială din România cu peste 1.400.000 de voluntari, implicați în 7 ani de activitate.

Sub egida ”Let’s Do It, Romania!”, începând cu anul 2010 în țara noastră a avut loc derularea proiectului ”Ziua Națională de Curățenie”.

Anul acesta proiectul se va realiza în context global în 150 de țări simultan sub numele de ”World Cleanup Day” și reprezintă cea mai ambițioasă mișcare civică din istorie.

Pe 15 septembrie 2018, organizatorii au ca obiectiv pentru campania din acest an din România mobilizarea a 1 milion de cetățeni participanți în cadrul proiectului, ca beneficiari direcți ai acestuia.

Echipa județeană Cluj în campania ”Let’s Do It, Romania” 2018  își dorește mobilizarea a 5% din populația județului Cluj, adică peste 35.000 de voluntari și peste 1228 mormane de deșeuri de identificat și curățat, cu scopul de a conștientiza populația cu privire la importanța colectării deșeurilor.

Continuă să citești

RECLAMĂ

loading...

ABONEAZĂ-TE PENTRU ȘTIRI VIDEO

TU AI DAT LIKE?

PUBLICITATE

CAUTĂ CE TE INTERESEAZĂ

Web Doar pe Dej24.ro

DONEAZĂ

Dacă doriți să sprijiniți financiar Dej24.ro, CLICK pe butonul de mai jos pentru a dona orice sumă de bani.

PARTENER

Cele mai populare