Conectează-te cu noi

Administraţie

Dej | Campanie de informare și conștientizare a cetățenilor cu privire la păstrarea curățeniei

Publicat acum

pe

loading...

Primăria Municipiului Dej demarează astăzi, 29 mai, o campanie de informare și conștientizare a cetățenilor cu privire la păstrarea curățeniei în municipiul Dej și la respectarea regulilor de bună conduită în zonele publice (parcuri, locuri de joacă pentru copii, terenuri de sport, etc.). Această campanie se va derula pe parcursul lunilor iunie-iulie sub sloganul ”Depinde de fiecare dintre noi să ne păstrăm orașul curat!”

În cadrul primei etape a acestei campanii, cetățenii municipiului Dej vor fi informați cu privire la importanța respectării normelor de conduită în zonele publice, zone de agrement și păstrarea curățeniei în oraș precum și cu privire la sancțiunile pe care le riscă dacă le încalcă. Informarea se va face prin intermediul rețelelor de socializare, mass-media, și prin acțiuni de distribuire de flyere și publicare de afișe cu mesajul campaniei.

În a doua etapă a campaniei vor fi realizate și panouri de informare cu privire la regulile de conduită în zonele publice și sancțiunile pe care cetățenii le riscă dacă le încalcă. Aceste panouri vor fi amplasate la locuri de joacă pentru copii, terenuri de sport, parcuri, etc.

În a treia etapă a campaniei Poliția Locală Dej va realiza acțiuni punctuale de verificare a respectării regulilor de bună conduită în zonele publice și păstrarea curățeniei în oraș. Acțiunile Poliției Locale Dej vizează identificarea și sancționarea celor încalcă aceste reguli cu amendă de la 100 la 500 lei. Conform prevederilor HCL 57/30.03.2018: „Este interzisă aruncarea în altă parte decât în locurile special destinate (containere, coșuri de gunoi), a hârtiilor, a cojilor de semințe  și fructe, a altor resturi, a ambalajelor care au ca rezultat murdărirea străzilor, parcurilor, piețelor, a altor locuri sau clădiri publice, ori a mijloacelor de transport în comun”.

”Curățenia orașului este o prioritate pentru mine ca primar. Pe linie administrativă am făcut și fac tot ceea ce depinde de mine pentru ca serviciul din cadrul aparatului administrativ  care are atribuții și responsabilitatea  privind menținerea curățeniei pe domeniul public să asigure curățenia orașului  la nivelul dorit de noi toți, lucru pe care l-am putut face doar după  preluarea de către Primăria Dej în urmă cu un an a măturatului stradal, ca urmare a nemulțumirii față de modul în care compania de salubritate desfășura această activitate. Sigur că voi continua în direcția îmbunătățirii activității acestui serviciu, pentru că întotdeauna  este loc pentru mai bine,  dar pentru ca acțiunile administrație să aibă rezultatele pe care vrem să le vedem cu toții cred că este de datoria fiecăruia dintre noi să menținem curățenia în oraș, zi de zi, pentru ca orașul să fie așa cum ni-l dorim”, transmite primarul Morar Costan.

Administraţie

Birocrație redusă la Primăria Dej, pe bani europeni!

Publicat acum

pe

FOTO – Arhivă
loading...

Administrația dejeană a demarat implementarea proiectului „Soluții informatice integrate pentru simplificarea procedurilor administrative si reducerea birocrației la nivelul Municipiului DEJ” cofinanțat din Fondul Social European prin Programul Operațional Capacitate Administrativă 2014-2020.

Scopul proiectului constă în consolidarea capacității instituționale și eficientizarea activității la nivelul Municipiului Dej, prin simplificarea procedurilor administrative și reducerea birocrației pentru cetățeni.

Rezultate:

  • Arhivare electronică, captură documente, fluxuri de lucru cu documente, registratură electronică și management arhivă fizică de documente, portal web, platformă integrată;
  • Retro-digitalizarea unui număr de cca. 20.000 dosare;
  • Dezvoltarea cunoștințelor și abilităților personalului pentru aplicarea soluțiilor informatice implementate în cadrul proiectului.
  • Proceduri simplificate pentru reducerea birocrației pentru cetățeni la nivel local.

Valoarea totală a proiectului este de 2.309.136 lei. Valoarea eligibilă nerambursabilă este de 98% din valoarea eligibilă a proiectului iar cofinanțarea eligibilă a Municipiului Dej este în valoare de 46 182,72 lei.

Continuă să citești

Administraţie

Solutii informatice integrate pentru simplificarea procedurilor administrative si reducerea birocratiei la nivelul Municipiului DEJ

Publicat acum

pe

loading...

Municipiul Dej in calitate de beneficiar, implementeaza proiectul ”Solutii informatice integrate pentru simplificarea procedurilor administrative si reducerea birocratiei la nivelul Municipiului DEJ”, cod MySMIS 129268, cod SIPOCA 655, proiect cofinantat din Fondul Social European prin Programul Operational Capacitate Administrativa 2014-2020.

Scopul proiectului consta in consolidarea capacitatii institutionale si eficientizarea activitatii la nivelul Municipiului DEJ, prin simplificarea procedurilor administrative Si reducerea birocratiei pentru cet&teni.

Obiectivele specifice ale proiectului sunt: implementarea unor masuri de simplificare pentru cetateni, in corespondenta cu Planul integrat pentru simplificarea procedurilor administrative aplicabile cetatenilor din perspectiva front-office, dar si back- office, retro-digitalizarea unui numar de aproximativ 20.000 dosare aflate in arhiva clasicA Si cu valoare operationala si dezvoltarea cunostintelor si abilitatilor personalului din cadrul Municipiului DEJ, in vederea sprijinirii masurilor vizate de proiect.

Rezultate asteptate in urma derularii proiectului sunt: proceduri simplificate pentru reducerea birocratiei pentru cetateni la nivel local; platforma integrata (portal web, arhivare electronica, captura documente, fluxuri de UGH cu documente, registratura electronica Si dosare; cunostinte si abilitati ale personalului; instruirea a 50 de persoane din cadrul grupului tinta, in ceea ce ‘priveste utilizarea solutiilor informatice implementate in cadrul proiectului.

Valoarea totala a proiectului este de 2.309.136 lei. Valoarea eligibila nerambursabila, respectiv 98% din valoarea eligibila a proiectului este de 2 262 953,28 lei din care valoare eligibila nerambursabila din FSE- 1 962 765,6 lei, valoare nerambursabila din bugetul national- 300 187, 68 lei, iar cofinantarea eligibila a Municipiului Dej este in valoare de 46 182,72 lei.

Data de incepere a proiectului este 18.06.2019. Perioada de implementare este de 19 luni, respectiv 18.01.2021.

Continuă să citești

Administraţie

13 august – Ziua Informării Preventive | MĂSURI și REGULI de protecție – FOTO

Publicat acum

pe

loading...

Cu ocazia Zilei Informării Preventive stabilită pentru data 13 august, Inspectoratul General pentru Situații de Urgență transmite către populație un set de măsuri și reguli de protecție în caz de furtuni, caniculă, incendii sau inundații.

Inspectoratul General pentru Situații de Urgență a stabilit ca, începând cu anul 2011, fiecare dată de 13 ce pică marţea, să fie declarată „ZIUA INFORMĂRII PREVENTIVE”.

Continuă să citești

RECLAMĂ

loading...

ANUNȚ

PUBLICITATE

PUBLICITATE

ABONEAZĂ-TE PENTRU ȘTIRI VIDEO

TU AI DAT LIKE?

PUBLICITATE

CAUTĂ CE TE INTERESEAZĂ

Web Doar pe Dej24.ro

DONEAZĂ

Dacă doriți să sprijiniți financiar Dej24.ro, CLICK pe butonul de mai jos pentru a dona orice sumă de bani.

PARTENER

Cele mai populare