Conectează-te cu noi

Administraţie

Dej | LISTA proiectelor sportive și culturale finanțate de municipalitate

Publicat acum

pe

Primăria Municipiului Dej a făcut publică lista proiectelor sportive și culturale selectate pentru a primi finanțare nerambursabilă.

Nr.

crt.

Denumirea Asociației Punctajul obținut Suma aprobată
1. Clubul Sportiv ”Unirea” Dej Volei 94,7 puncte 900.000 lei
2. Clubul Sportiv ”Unirea” Dej Fotbal 83 puncte 200.000 lei
3. C.S. Fotbal C.F.R. 40,3 puncte 20.000 lei
4. Asociația Sportivă Viile Dejului Fotbal 40 puncte 20.000 lei
5. Clubul Sportiv Tenis Club Dej 31,27 puncte 10.000 lei
7. Clubul Sportiv ”Budokan Ryu” Dej 38,8 puncte 16.000 lei
8. Clubul Sportiv ”Vulturii” Dej – Arte Marțiale 30,26 puncte 6.000 lei
0. Clubul de dans sportive ”Latino Angels” Dej 31,1 puncte 6.000 lei
10. Clubul Sportiv ”Gloria”  Dej Aeromodele 37,35 puncte 11.000 lei
11. Asociația Culturală ”ASTRA” Dej 80,25 puncte 16.000 lei
12. Asociația Culturală  ”Kadar Jozsef” 79,25 puncte 16.000 lei
13. Asociația Civilă a Maghiarilor Dejeni 78,47 puncte 12.000 lei
14. Asociația Culturală ”Aranyeso” Dej 77 puncte 8.000 lei
15. Asociația ”Rotary” Club 75,34 puncte 5.000 lei
 

16.

Organizația Națională ”Cercetașii României” – Filiala Dej 31 puncte 6.000 lei
17. Asociația ”Emanuel” Dej 69,5 puncte 3.000 lei
18. Asociația ”Sfinții Apostoli Luca și Andrei” Dej 75,37 puncte 5.000 lei
19. A.I.R.O. ”Roiama”  Dej 64,75 puncte 2.500 lei
20. Asociația ”Marsala Life” 74,25 puncte 3.500 lei
21. Asociația Părinților  și Elevilor Colegiul Național ”Andrei Mureșanu” 96  puncte 10.000 lei
22. Asociația Părinților și Elevilor Liceul ”Al. Papiu Ilarian” 76,5 puncte 8.000 lei
23. Asociația Părinților și Elevilor Școala Nr. 1 74,6 puncte 4.000 lei

Termenul de depunere a contestațiilor este de 3 zile de la aducerea la cunoștință a rezultatelor, iar termenul de rezolvare a contestațiilor este în termen de 5 zile lucrătoare, conform Ordonanței de Urgență a Guvernului Nr. 51/1998.

Reclamă
Click pentru a comenta

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

Administraţie

Modernizare infrastructura străzi pentru accesul între zona centrala si Ocna Dej – Străzile: Mihai Viteazu, Minerilor, Albăstrelelor, Țibleșului, Eroilor, Pinticului

Publicat acum

pe

Proiectul ”Modernizare infrastructura străzi pentru accesul între zona centrala si Ocna Dej – Străzile: Mihai Viteazu, Minerilor, Albăstrelelor, Țibleșului, Eroilor, Pinticului” cod SMIS 118103 finanțat prin Programul Operațional Regional 2014-2020  este implementat de către MUNICIPIUL DEJ și are o valoare totală de 45728933,04 lei din care contribuția  FEDR 38851020,59 iar 44792941,37 lei reprezintă finanțare nerambursabilă.  Programul Operațional Regional 2014-2020 este implementat la nivel național de către Ministerul Dezvoltării Regionale si Administrației Publice, în calitate de Autoritate de Management, iar la nivel regional de către ADR Nord -Vest, organism intermediar al programului ce monitorizează implementarea acestui proiect.

Obiectivul general al proiectului este scăderea emisiilor GES prin realizarea de investiții care sa asigure un serviciu eficient de transport public de calatori si îmbunătățirea condițiilor pentru utilizarea modurilor nemotorizate de transport, cu scopul de a reduce numărului de deplasări cu transportul privat (cu autoturisme) si reducerea emisiilor de echivalent CO2 din transport.   Astfel, municipiul Dej urmărește dezvoltarea mobilității urbane prin schimbarea accentului de la o mobilitate bazata pe utilizarea autoturismelor la o mobilitate bazata pe mersul pe jos, utilizarea bicicletei ca mijloc de deplasare, utilizarea transportului public de înalta calitate si eficienta, reducerea utilizării autoturismelor in paralel cu utilizarea unor categorii de autoturisme nepoluante.

Obiectul prezentului proiect este modernizarea străzilor Mihai Viteazu, Minerilor, Țibleșului, Albăstrelelor, Eroilor si Pinticului, din municipiul Dej, străzi ce asigura accesul in zona centrala Dej, Ocna Dej, Parcul Balnear Toroc , precum si accesul locuitorilor satului aparținător Pintic la zona central urbana si la rețeaua naționala si europeana de drumuri. Se urmărește atingerea următoarelor obiective:

 Creșterea accesibilității și mobilității locuitorilor din zonele izolate către instituțiile publice și de interes din zona centrală

Creșterea calității serviciilor de transport în comun și a atractivității acestuia.

Îmbunătățirea condițiilor de mediu;

Protecția pietonilor și bicicliștilor față de riscurile generate de traficul auto;

Îmbunătățirea infrastructurii rutiere

Reducerea poluării generate de trafic

Reducerea efectelor generate de vânt și a zgomotului.

Indicatori:

Lungime infrastructura rutiera – 10,222 km

Suprafața trotuare modernizate – 9423 mp

Suprafața spatii verzi in aliniament modernizate – 2475 mp

Autobuze ecologice achiziționate capacitate mica – 4 buc.

Autobuze ecologice achiziționate capacitate medie – 8 buc.

Sistem bilet electronic (e-ticketing) – 1 buc.

Sistem management inteligent al traficului si supraveghere video – 1 buc.

Stații de încărcare pentru autobuzele electrice – 1 buc.

Stații de îmbarcare pentru calatori transport public – modernizate sau nou construite – 8 buc.

comunicat pinticului 18.07.2018

Continuă să citești

Administraţie

Amenajarea zonei pietonale centrale în vederea reducerii emisiilor de carbon în zona centrală a municipiului Dej

Publicat acum

pe

Proiectul” Amenajarea zonei pietonale centrale în vederea reducerii emisiilor de carbon în zona centrală a municipiului Dej” cod SMIS118102, finanțat prin Programul Operațional Regional 2014-2020  este implementat de către MUNICIPIUL DEJ și are o valoare totală de 32708683,84 lei ,din care contribuția  FEDR 27518107,07 lei iar 31726759 lei reprezintă finanțare nerambursabilă.  Programul Operațional Regional 2014-2020 este implementat la nivel național de către Ministerul Dezvoltării Regionale si Administrației Publice, în calitate de Autoritate de Management, iar la nivel regional de către ADR Nord -Vest, organism intermediar al programului ce monitorizează implementarea acestui proiect.

Obiectivul general al proiectului este scăderea emisiilor GES prin realizarea de investiții care sa asigure un serviciu eficient de transport public de calatori si îmbunătățirea condițiilor pentru utilizarea modurilor nemotorizate de transport, cu scopul de a reduce numărului de deplasări cu transportul privat (cu autoturisme) si reducerea emisiilor de echivalent CO2 din transport.  Astfel, municipiul Dej urmărește dezvoltarea mobilității urbane prin schimbarea accentului de la o mobilitate bazata pe utilizarea autoturismelor la o mobilitate bazata pe mersul pe jos, utilizarea bicicletei ca mijloc de deplasare, utilizarea transportului public de înalta calitate si eficienta, reducerea utilizării autoturismelor in paralel cu utilizarea unor categorii de autoturisme nepoluante.

Obiectul prezentului proiect

Proiectul se realizează in spațiul public al pieței Bobâlna, al străzi 1 Mai până la intersecția cu str. George Coșbuc, precum și al Pieței 16 Februarie. Prin realizarea proiectului ”Amenajarea zonei pietonale centrale în vederea reducerii emisiilor de carbon din zona centrală”, se urmărește atingerea a cel puțin următoarelor obiective:

-Creșterea accesibilității și mobilității locuitorilor din zonele izolate către instituțiile publice și de interes din zona centrală;

-Creșterea calității serviciilor de transport în comun și a atractivității acestuia.

-Îmbunătățirea condițiilor de mediu;

-Protecția pietonilor și bicicliștilor față de riscurile generate de traficul auto;

-Îmbunătățirea infrastructurii rutiere

-Reducerea poluării generate de trafic

-Reducerea efectelor generate de vânt și a zgomotului.

Indicatori:

Lungime infrastructura rutiera – 2,778 km

Suprafața pietonala si trotuare – 13.170 mp

Lungime piste de biciclete construite – 0,175 km

Suprafața spații verzi in aliniament – 750 mp

Autobuze ecologice achiziționate [5.4-7.8m] – 0 buc.

Autobuze ecologice achiziționate [8-10m] – 3 buc.

Stații de închiriere biciclete – 3 buc.

Biciclete (sistem bike-sharing) – 60 buc.

Sistem bilet electronic (e-ticketing) – 1 buc.

Sistem management inteligent al traficului si supraveghere video – 1 buc.

Stații de încărcare pentru autobuzele electrice – 0 buc.

Stații de îmbarcare pentru calatori transport public – modernizate sau nou construite – 3 buc.

comunicat zona centrala 18.07.2018

Continuă să citești

Administraţie

Primăria Municipiului Dej, ANUNȚ LICITAȚIE PUBLICĂ – vânzare teren

Publicat acum

pe

Primăria Municipiului Dej, aduce la cunoştinţa celor interesaţi că organizează o LICITAŢIE PUBLICĂ – VÂNZARE TEREN.

Denumirea şi sediul concedentului/vânzătorului – Primăria municipiului Dej, judeţul Cluj, municipiul Dej,
str. 1 Mai, nr. 2 (tel. 0264211790)

Obiectul, locul unde se află terenul ce urmează a fi vândut:

– Vânzare teren – parcela în suprafaţă de 295 mp, situat în Dej, str. Ciresului nr. 2B

Locul unde poate fi studiată documentaţia pentru licitaţie – sediul Primăriei Dej, camera nr. 25.

Modalitatea prin care persoanele interesate pot intra în posesia unui exemplar al documentaţiei – de
la camera nr. 25 (persoană de contact – ec. Danciu Nicoleta), începând cu data de 23.07.2018.

Actele doveditoare privind calităţile şi capacităţile cerute ofertanţilor

Pentru persoane juridice:

– Copie xerox după Certificatul de înregistrare la Registrul Comerțului, Certificat de înregistrare fiscală
– Ultimul bilanț contabil vizat de Administrația Finanțelor Publice Dej, raportarea semestrială și ultima balanță de verificare
– Certificate fiscale prin care să se ateste că nu are datorii bugetare fată de A.F.P. Dej și față de Primăria mun. Dej (în original)
– Declarație pe propria răspundere a reprezentantului legal al societății comerciale, din care să rezulte că aceasta nu se află în reorganizare judiciară sau faliment
– Chitanțele care atestă plata Caietului de sarcini și a garanției de participare la licitație.

Pentru persoane fizice:

– Copie xerox după actul de identitate
– Adeverință de salarizare
– Chitanțele care atestă plata Caietului de sarcini și a garanției de participare la licitație.
– Certificat fiscal prin care să ateste faptul că nu are datorii bugetare față de Primăria mun. Dej (în original).

Data şi locul de primire al ofertelor – Ofertele se primesc până la data de 31.07.2018, ora 10 00 la sediul Primăriei municipiului Dej, camera nr. 25.

Durata în care ofertanţii rămân angajaţi prin termenii ofertelor lor – 3 luni.

Data, ora şi locul licitaţiei – Licitaţia publică deschisă va avea loc în data de 31.07.2018, ora 11 00 sediul Primăriei Dej, camera 25.

Continuă să citești

RECLAMĂ

loading...

ABONEAZĂ-TE PENTRU ȘTIRI VIDEO

TU AI DAT LIKE?

PUBLICITATE

CAUTĂ CE TE INTERESEAZĂ

Web Doar pe Dej24.ro

DONEAZĂ

Dacă doriți să sprijiniți financiar Dej24.ro, CLICK pe butonul de mai jos pentru a dona orice sumă de bani.

PARTENER

Cele mai populare