Conectează-te cu noi

Administraţie

Încep lucrările de închidere a depozitului neconform de deșeuri din Dej

Publicat acum

pe

Președintele Consiliului Județean Cluj, domnul Alin Tișe, a emis ordinul de începere a lucrărilor de închidere și ecologizare a depozitului de deșeuri urban neconform din Dej.

Este un nou pas înainte, extrem de important, spre completa rezolvare a problemei depozitelor neconforme de deșeuri din județ. După recenta finalizare a închiderii rampelor de la Turda, Gherla și Huedin, iată că și cea de la Dej a intrat în linie dreaptă. În ceea ce ne privește, vom acorda tot sprijinul necesar firmei câștigătoare pentru ca întreaga procedură să se deruleze în cel mai scurt timp și în cele mai bune condiții”, a declarat președintele Consiliului Județean Cluj, domnul Alin Tișe.

În urma licitației derulate în acest scop de forul administrativ județean, câștigătoare a fost desemnată Asocierea CASTRUM CORPORATION S.R.L. & RAR CONSTRUCT PREST S.R.L. & CEPROMIN S.A., lider al asocierii fiind CASTRUM CORPORATION S.R.L.. Valoarea totală a contractului semnat cu asocierea câștigătoare este de 2.156.751,18 de lei – fără TVA.

În ceea ce privește durata maximă de execuție a lucrărilor, aceasta este 12 luni din care patru luni sunt alocate procedurii de proiectare iar restul de opt luni reprezintă perioada de execuție propriu-zisă a lucrărilor.

În ceea ce privește activitățile ce urmează a fi efectuate pentru închiderea depozitului neconform din Dej, în suprafață totală de 20.951 de mp, cele de proiectare vor consta în elaborarea de studii geo și topo, obținerea autorizațiilor, avizelor și acordurilor necesare, elaborarea proiectului tehnic și a detaliilor de execuție, revizuirea Acordului de mediu în concordanță cu soluțiile tehnice propuse de contractor, elaborarea planului de întreținere post-închidere, etc.

În același timp, lucrările de execuție vor viza, în principal, profilarea și reconfigurarea depozitului și, respectiv, acoperirea cu un strat de pământ peste care se va realiza o înierbare a întregii suprafețe. Totodată, vor fi efectuate lucrări de drenaj, drumuri de acces, sisteme de colectare a apelor pluviale, precum și alte categorii de lucrări necesare închiderii gropii neconforme de pe acest amplasament.

Reamintim în acest context faptul că, în anul 2015, contractul de lucrări pentru închiderea și ecologizarea ultimelor două depozite urbane neconforme din județ – Câmpia Turzii și Dej, a fost atribuit Asocierii S.C. Geiger Transilvania SRL – Wilhelm Geiger GmbH. Întrucât, ulterior câștigării licitației, asocierea în cauză a solicitat în mod total nejustificat suplimentarea valorii lucrărilor cu o sumă considerabilă, respectiv cu nu mai puțin de 6.150.000 de lei în plus, contractul a fost reziliat iar procedura de licitație a fost reluată.

 

FOTO – Arhivă

Reclamă
Click pentru a comenta

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

Administraţie

Modernizare infrastructura străzi pentru accesul între zona centrala si Ocna Dej – Străzile: Mihai Viteazu, Minerilor, Albăstrelelor, Țibleșului, Eroilor, Pinticului

Publicat acum

pe

Proiectul ”Modernizare infrastructura străzi pentru accesul între zona centrala si Ocna Dej – Străzile: Mihai Viteazu, Minerilor, Albăstrelelor, Țibleșului, Eroilor, Pinticului” cod SMIS 118103 finanțat prin Programul Operațional Regional 2014-2020  este implementat de către MUNICIPIUL DEJ și are o valoare totală de 45728933,04 lei din care contribuția  FEDR 38851020,59 iar 44792941,37 lei reprezintă finanțare nerambursabilă.  Programul Operațional Regional 2014-2020 este implementat la nivel național de către Ministerul Dezvoltării Regionale si Administrației Publice, în calitate de Autoritate de Management, iar la nivel regional de către ADR Nord -Vest, organism intermediar al programului ce monitorizează implementarea acestui proiect.

Obiectivul general al proiectului este scăderea emisiilor GES prin realizarea de investiții care sa asigure un serviciu eficient de transport public de calatori si îmbunătățirea condițiilor pentru utilizarea modurilor nemotorizate de transport, cu scopul de a reduce numărului de deplasări cu transportul privat (cu autoturisme) si reducerea emisiilor de echivalent CO2 din transport.   Astfel, municipiul Dej urmărește dezvoltarea mobilității urbane prin schimbarea accentului de la o mobilitate bazata pe utilizarea autoturismelor la o mobilitate bazata pe mersul pe jos, utilizarea bicicletei ca mijloc de deplasare, utilizarea transportului public de înalta calitate si eficienta, reducerea utilizării autoturismelor in paralel cu utilizarea unor categorii de autoturisme nepoluante.

Obiectul prezentului proiect este modernizarea străzilor Mihai Viteazu, Minerilor, Țibleșului, Albăstrelelor, Eroilor si Pinticului, din municipiul Dej, străzi ce asigura accesul in zona centrala Dej, Ocna Dej, Parcul Balnear Toroc , precum si accesul locuitorilor satului aparținător Pintic la zona central urbana si la rețeaua naționala si europeana de drumuri. Se urmărește atingerea următoarelor obiective:

 Creșterea accesibilității și mobilității locuitorilor din zonele izolate către instituțiile publice și de interes din zona centrală

Creșterea calității serviciilor de transport în comun și a atractivității acestuia.

Îmbunătățirea condițiilor de mediu;

Protecția pietonilor și bicicliștilor față de riscurile generate de traficul auto;

Îmbunătățirea infrastructurii rutiere

Reducerea poluării generate de trafic

Reducerea efectelor generate de vânt și a zgomotului.

Indicatori:

Lungime infrastructura rutiera – 10,222 km

Suprafața trotuare modernizate – 9423 mp

Suprafața spatii verzi in aliniament modernizate – 2475 mp

Autobuze ecologice achiziționate capacitate mica – 4 buc.

Autobuze ecologice achiziționate capacitate medie – 8 buc.

Sistem bilet electronic (e-ticketing) – 1 buc.

Sistem management inteligent al traficului si supraveghere video – 1 buc.

Stații de încărcare pentru autobuzele electrice – 1 buc.

Stații de îmbarcare pentru calatori transport public – modernizate sau nou construite – 8 buc.

comunicat pinticului 18.07.2018

Continuă să citești

Administraţie

Amenajarea zonei pietonale centrale în vederea reducerii emisiilor de carbon în zona centrală a municipiului Dej

Publicat acum

pe

Proiectul” Amenajarea zonei pietonale centrale în vederea reducerii emisiilor de carbon în zona centrală a municipiului Dej” cod SMIS118102, finanțat prin Programul Operațional Regional 2014-2020  este implementat de către MUNICIPIUL DEJ și are o valoare totală de 32708683,84 lei ,din care contribuția  FEDR 27518107,07 lei iar 31726759 lei reprezintă finanțare nerambursabilă.  Programul Operațional Regional 2014-2020 este implementat la nivel național de către Ministerul Dezvoltării Regionale si Administrației Publice, în calitate de Autoritate de Management, iar la nivel regional de către ADR Nord -Vest, organism intermediar al programului ce monitorizează implementarea acestui proiect.

Obiectivul general al proiectului este scăderea emisiilor GES prin realizarea de investiții care sa asigure un serviciu eficient de transport public de calatori si îmbunătățirea condițiilor pentru utilizarea modurilor nemotorizate de transport, cu scopul de a reduce numărului de deplasări cu transportul privat (cu autoturisme) si reducerea emisiilor de echivalent CO2 din transport.  Astfel, municipiul Dej urmărește dezvoltarea mobilității urbane prin schimbarea accentului de la o mobilitate bazata pe utilizarea autoturismelor la o mobilitate bazata pe mersul pe jos, utilizarea bicicletei ca mijloc de deplasare, utilizarea transportului public de înalta calitate si eficienta, reducerea utilizării autoturismelor in paralel cu utilizarea unor categorii de autoturisme nepoluante.

Obiectul prezentului proiect

Proiectul se realizează in spațiul public al pieței Bobâlna, al străzi 1 Mai până la intersecția cu str. George Coșbuc, precum și al Pieței 16 Februarie. Prin realizarea proiectului ”Amenajarea zonei pietonale centrale în vederea reducerii emisiilor de carbon din zona centrală”, se urmărește atingerea a cel puțin următoarelor obiective:

-Creșterea accesibilității și mobilității locuitorilor din zonele izolate către instituțiile publice și de interes din zona centrală;

-Creșterea calității serviciilor de transport în comun și a atractivității acestuia.

-Îmbunătățirea condițiilor de mediu;

-Protecția pietonilor și bicicliștilor față de riscurile generate de traficul auto;

-Îmbunătățirea infrastructurii rutiere

-Reducerea poluării generate de trafic

-Reducerea efectelor generate de vânt și a zgomotului.

Indicatori:

Lungime infrastructura rutiera – 2,778 km

Suprafața pietonala si trotuare – 13.170 mp

Lungime piste de biciclete construite – 0,175 km

Suprafața spații verzi in aliniament – 750 mp

Autobuze ecologice achiziționate [5.4-7.8m] – 0 buc.

Autobuze ecologice achiziționate [8-10m] – 3 buc.

Stații de închiriere biciclete – 3 buc.

Biciclete (sistem bike-sharing) – 60 buc.

Sistem bilet electronic (e-ticketing) – 1 buc.

Sistem management inteligent al traficului si supraveghere video – 1 buc.

Stații de încărcare pentru autobuzele electrice – 0 buc.

Stații de îmbarcare pentru calatori transport public – modernizate sau nou construite – 3 buc.

comunicat zona centrala 18.07.2018

Continuă să citești

Administraţie

Primăria Municipiului Dej, ANUNȚ LICITAȚIE PUBLICĂ – vânzare teren

Publicat acum

pe

Primăria Municipiului Dej, aduce la cunoştinţa celor interesaţi că organizează o LICITAŢIE PUBLICĂ – VÂNZARE TEREN.

Denumirea şi sediul concedentului/vânzătorului – Primăria municipiului Dej, judeţul Cluj, municipiul Dej,
str. 1 Mai, nr. 2 (tel. 0264211790)

Obiectul, locul unde se află terenul ce urmează a fi vândut:

– Vânzare teren – parcela în suprafaţă de 295 mp, situat în Dej, str. Ciresului nr. 2B

Locul unde poate fi studiată documentaţia pentru licitaţie – sediul Primăriei Dej, camera nr. 25.

Modalitatea prin care persoanele interesate pot intra în posesia unui exemplar al documentaţiei – de
la camera nr. 25 (persoană de contact – ec. Danciu Nicoleta), începând cu data de 23.07.2018.

Actele doveditoare privind calităţile şi capacităţile cerute ofertanţilor

Pentru persoane juridice:

– Copie xerox după Certificatul de înregistrare la Registrul Comerțului, Certificat de înregistrare fiscală
– Ultimul bilanț contabil vizat de Administrația Finanțelor Publice Dej, raportarea semestrială și ultima balanță de verificare
– Certificate fiscale prin care să se ateste că nu are datorii bugetare fată de A.F.P. Dej și față de Primăria mun. Dej (în original)
– Declarație pe propria răspundere a reprezentantului legal al societății comerciale, din care să rezulte că aceasta nu se află în reorganizare judiciară sau faliment
– Chitanțele care atestă plata Caietului de sarcini și a garanției de participare la licitație.

Pentru persoane fizice:

– Copie xerox după actul de identitate
– Adeverință de salarizare
– Chitanțele care atestă plata Caietului de sarcini și a garanției de participare la licitație.
– Certificat fiscal prin care să ateste faptul că nu are datorii bugetare față de Primăria mun. Dej (în original).

Data şi locul de primire al ofertelor – Ofertele se primesc până la data de 31.07.2018, ora 10 00 la sediul Primăriei municipiului Dej, camera nr. 25.

Durata în care ofertanţii rămân angajaţi prin termenii ofertelor lor – 3 luni.

Data, ora şi locul licitaţiei – Licitaţia publică deschisă va avea loc în data de 31.07.2018, ora 11 00 sediul Primăriei Dej, camera 25.

Continuă să citești

RECLAMĂ

loading...

ABONEAZĂ-TE PENTRU ȘTIRI VIDEO

TU AI DAT LIKE?

PUBLICITATE

CAUTĂ CE TE INTERESEAZĂ

Web Doar pe Dej24.ro

DONEAZĂ

Dacă doriți să sprijiniți financiar Dej24.ro, CLICK pe butonul de mai jos pentru a dona orice sumă de bani.

PARTENER

Cele mai populare