Social-Cultură
Educație cu ajutorul tabletelor la Școala Gimnazială „Avram Iancu” Dej – FOTO
Publicat acum
9 anipe
de
Dorin CocișLa Şcoala Gimnazială „Avram Iancu” din Dej a avut loc, săptămâna trecută, „Întâlnirea metodică a coordonatorilor de proiecte și programe educative școlare și extrașcolare”.
În cadrul acestei întâlniri s-a prezentat stadiul de implementare a proiectului-pilot de utilizare a aplicațiilor tabletelor în clasă, derulat în cadrul proiectului „Developing International Dimension and Digital Learning”. Evenimentul, la care au participat cadre didactice din instituţia gazdă şi din şcolile dejene, face parte din strategia de diseminare la nivel instituțional a proiectului, finanțat din fonduri europene şi derulat în cadrul programului ERASMUS + 2014 „Developing International Dimension and Digital Learning”.
Programul activității metodice a debutat cu alocuţiunile rostite de prof. Daniela Herineanu, directorul Şcolii „Avram Iancu” şi inspector Amalia Gurzău, reprezentanta ISJ Cluj, după care, prof. Armanda Stroia, coordonatorul de proiect, a prezentat viziunea și strategia de implementare a proiectului. În a doua parte a întâlnirii a avut loc diseminarea mobilităților efectuate până în prezent în: Portugalia – Tap, Swipe, Pinch , Tablets in education (profesori Corina Cristoreanu și Aida Galu), Spania – How to make your school more international (profesor Laura Cîmpean) şi Finlanda – Best Practices Benchmarking (profesori Daniela Herineanu și Ancuța Erdei).
Ultima parte a reuniunii a fost destinată analizei obiectivelor și rezultatelor atinse, precum şi discuțiilor, în urma cărora s-a ajuns la concluzia că proiectul-pilot poate fi considerat un exemplu de succes pentru tranziția la educația digitală. În acest sens, se cuvine menţionat că proiectul Şcolii „Avram Iancu” din Dej se numără printre cele 534 de proiecte depuse la nivel naţional, ocupând poziţia a 12 – a din totalul de 58 de proiecte aprobate spre finanţare prin programul ERASMUS + 2014.
Pe lângă informaţiile referitoare la stadiul de implementare a proiectului-pilot, cu referire la obiective, activităţi şi rezultate planificate a fi atinse, cu acest prilej au fost prezentate de asemenea, Ghidului metodic de integrare a aplicațiilor digitale în scenariul didactic” şi broşura conţinând „Exemple de bune practici din sistemul educațional finlandez și estonian.”
Sursa: Dej.biz