Administraţie
LICITAȚIE publică cu strigare pentru blocul V03 din Dej. VEZI cine poate participa
Publicat acum
6 anipe
Municipiului Dej aduce la cunoștința celor interesați că organizează LICITAŢIE PUBLICĂ CU STRIGARE – VÂNZARE IMOBIL STR. CRÂNGULUI NR.1 (BL.V03) CU TERENUL AFERENT.
Denumirea și sediul vânzătorului – Municipiului Dej,județul Cluj, str. 1 Mai, nr. 2 (tel. 0264211790)
Obiectul, locul unde se află imobilul ce urmează a fi vândut:
- Imobil (bl.V03) cu terenul aferent în suprafață de 3540 mp, situat în Dej, str. Crângului nr.1
Locul unde poate fi studiată documentația pentru licitație – sediul Primăriei Dej, camera nr. 25.
Modalitatea prin care persoanele interesate pot intra în posesia unui exemplar al documentației – de la camera nr. 25 (persoană de contact – ec. Lazar Mihaela), începând cu data de 22.02.2019.
Documentele de capabilitate și participare la licitație
1). Pentru persoanele juridice:
– Copie de pe chitanța reprezentând plata contravalorii caietului de sarcini;
– Copie de pe chitanța reprezentând plata taxei de participare la licitație;
– Copie de pe chitanța, ordinul de plată vizat de bancă ori scrisoarea de garanție bancară, reprezentând achitarea garanției de participare;
– Copie după cartea de identitate;
– Certificatul de înmatriculare a ofertantului în Registrul Comerțului;
– Dovada privind achitarea obligațiilor fiscale, prin prezentarea unui certificat de atestare
fiscală, eliberat de organul fiscal competent;
– Certificat privind achitarea taxelor și impozitelor locale eliberat de autoritățile locale;
– Ultimul bilanț contabil depus, înregistrat și vizat la organul competent;
– Declarație pe propria răspundere a reprezentantului legal al societății comerciale, din care să rezulte că aceasta nu se află în reorganizare judiciară sau faliment;
– Împuternicire notarială pentru participare la licitație – dacă este cazul;
– Indicarea unui cont bancar în care se va restitui garanția de participare la licitație în termen de 5 zile de la semnarea contractului de vânzare cumpărare de către ofertantul câștigător.
2). Pentru persoanele fizice:
– Copie de pe chitanța reprezentând plata contravalorii caietului de sarcini;
– Copie de pe chitanța reprezentând plata taxei de participare la licitație;
– Copie de pe chitanța, ordinul de plată ori scrisoarea de garanție bancară reprezentând achitarea garanției de participare;
– Copie de pe actul de identitate
– Dovada privind achitarea obligațiilor fiscale, prin prezentarea unui certificat de atestare fiscală, eliberat de organul fiscal competent;
– Certificat privind achitarea taxelor și impozitelor locale eliberat de autoritățile locale;
– Împuternicire notarială pentru participare la licitație – dacă este cazul și copia actului de identitate al ofertantului;
– Indicarea unui cont bancar în care se va restitui garanția de participare la licitație în termen de 5 zile de la semnarea contractului de vânzare cumpărare de către ofertantul câștigător.
Data și locul de primire al documentelor – Documentele se primesc până la data de 12.03.2019, ora 1000 la Registratura Primăriei municipiului Dej.
Data, ora și locul licitației – Licitația publică cu strigare va avea loc în data de 13.03.2019, ora 1100 sediul Primăriei Dej, camera 41.