Conectează-te cu noi

Administraţie

Se preiau documente în Recea Cristur și Panticeu pentru întocmirea actelor de identitate

Publicat acum

pe

O echipă de lucrători ai Serviciului Public Comunitar de Evidenţă a Persoanelor Dej, serviciu de interes local aflat în subordinea Consiliului Local Dej şi coordonat de Primarul Municipiului Dej, Morar Costan, se va deplasa conform planificării dar şi la solicitarea Autorităţilor administraţiei publice locale comunale și a instituțiilor interesate, joi, 21.02.2019, în comunele Panticeu şi Recea-Cristur în vederea preluării imaginilor cetăţenilor, a cererilor şi documentelor necesare pentru întocmirea actelor de identitate pentru persoane care deţin documente de identitate cu termenul de valabilitate expirat sau nu deţin astfel de documente, ori pentru înscrierea în actul de identitate a mențiunii privind stabilirea reședinței .

Activitatea se va desfăşura la sediul Primăriei comunei Panticeu de la ora 900  şi la sediul Primăriei comunei Recea-Cristur de la ora 1200. Lucrătorilor serviciului li se vor alătura lucrători din cadrul Posturilor de poliţie ale comunelor Panticeu şi Recea-Cristur.

”Facem un apel către toţi cetăţenii pentru a-şi  verifica periodic termenul de valabilitate al actelor de identitate deţinute şi după caz să solicite Serviciului Public Comunitar de Evidenţă a Persoanelor de la locul de domiciliu sau de reşedinţă eliberarea unui nou act de identitate, pentru a evita situaţiile neplăcute în care pot deveni contravenienţi.

Învederăm situaţiile în care Serviciile Publice Comunitare de Evidenţă a Persoanelor eliberează o nouă carte de identitate:

a) la expirarea termenului de valabilitate a actului de identitate care urmează a fi preschimbat;
b) dacă s-a modificat numele sau prenumele titularului, prenumele părinţilor, data ori locul naşterii;
c) în cazul schimbării domiciliului;
d) în cazul schimbării denumirii sau a rangului localităţilor şi străzilor, al renumerotării imobilelor sau rearondării acestora, al înfiinţării localităţilor sau străzilor;
e) în cazul atribuirii unui nou C.N.P.;
f) în cazul deteriorării actului de identitate;
g) în cazul pierderii, furtului sau distrugerii actului de identitate;
h) când fotografia din cartea de identitate nu mai corespunde cu fizionomia titularului;
i) în cazul schimbării sexului;
j) în cazul anulării;
k) pentru preschimbarea buletinelor de identitate.

În termen de 15 zile de la producerea uneia dintre situaţiile prevăzute la lit. b)-j) sau cu cel mult 180 de zile dar nu mai puţin de 15 zile  înainte de producerea situaţiei prevăzute la lit. a) titularul sau reprezentantul legal al acestuia are obligaţia să solicite serviciului public comunitar de evidenţă a persoanelor eliberarea unei noi cărţi de identitate.

Nesolicitarea unui nou act de identitate în termenele prevăzute mai sus constituie contravenţie şi se sancţionează cu amendă de la 40 lei la 80 lei, fără a exista posibilitatea achitării, în termen de 48 de ore, a jumătate din minimul sumei prevăzute”, transmite șeful serviciului, comisar-șef Ioan Pîrv.

Administraţie

DEJ | Bazinul didactic de înot va fi inaugurat în acest an! Lucrările se apropie de final

Publicat acum

pe

FOTO – Arhivă

Începând din acest an, locuitorii municipiului Dej se vor putea bucura de bazinul de înot didactic. Cel puțin așa promite primarul Morar Costan.

Municipiul Dej, alături de alte localități din țară, beneficiază de finanțarea acestui obiectiv prin programul „Bazine de înot” al Companiei Naționale de Investiții care realizează aceste proiecte-tip pentru bazine de înot didactic la nivel național.

Conform edilului Morar Costan, bazinul va putea fi utilizat, la fel ca și patinoarul, de către toate instituțiile de învățământ dejene pentru desfășurarea orelor de sport, dar și de către toți dejenii, indiferent de anotimp.

Bazinul de înot didactic, ale cărui lucrări de edificare au debutat în anul 2017, este amplasat pe strada Nicolae Titulescu în zona vechiului ștrand.

Primăria Municipiului Dej va asigura din fonduri proprii racordul la utilitățile necesare funcționării bazinului de înot și va acoperi costurile de întreținere ale investiției.

Continuă să citești

Administraţie

Primăria Dej amână licitația pentru vânzarea blocului V03, pentru 26 martie!

Publicat acum

pe

FOTO – Arhivă

Primăria Municipiului Dej amână licitația anunțată inițial pentru data de 13 martie 2019 și aduce la cunoştinţa celor interesaţi că aceasta va avea loc pe 26 martie 2019, cu începere de la ora 11:00.

Este vorba despre o licitație publică cu strigare de vânzare a imobilului situat pe strada Crângului nr. 1 (Bloc V03) și a terenului aferent, în suprafață de 3540 mp.

Locul unde poate fi studiată documentația pentru licitație – sediul Primăriei Dej, camera nr. 25.

Modalitatea prin care persoanele interesate pot intra în posesia unui exemplar al documentației – de la camera nr. 25, începând cu data de 07 martie 2019.

Documentele de capabilitate și participare la licitație

Pentru persoanele juridice:

  • Copie de pe chitanța reprezentând plata contravalorii caietului de sarcini;
  • Copie de pe chitanța reprezentând plata taxei de participare la licitație;
  • Copie de pe chitanța, ordinul de plată vizat de bancă ori scrisoarea de garanție bancară, reprezentând achitarea garanției de participare;
  • Copie după cartea de identitate;
  • Certificatul de înmatriculare a ofertantului în Registrul Comerțului;
  • Dovada privind achitarea obligațiilor fiscale, prin prezentarea unui certificat de atestare fiscală, eliberat de organul fiscal competent;
  • Certificat privind achitarea taxelor și impozitelor locale eliberat de autoritățile locale;
  • Ultimul bilanț contabil depus, înregistrat și vizat la organul competent;
  • Declarație pe propria răspundere a reprezentantului legal al societății comerciale, din care să rezulte că aceasta nu se află în reorganizare judiciară sau faliment;
  • Împuternicire notarială pentru participare la licitație – dacă este cazul;
  • Indicarea unui cont bancar în care se va restitui garanția de participare la licitație în termen de 5 zile de la semnarea contractului de vânzare cumpărare de către ofertantul câștigător.

Pentru persoanele fizice:

  • Copie de pe chitanța reprezentând plata contravalorii caietului de sarcini;
  • Copie de pe chitanța reprezentând plata taxei de participare la licitație;
  • Copie de pe chitanța, ordinul de plată ori scrisoarea de garanție bancară reprezentând achitarea garanției de participare;
  • Copie de pe actul de identitate
  • Dovada privind achitarea obligațiilor fiscale, prin prezentarea unui certificat de atestare fiscală, eliberat de organul fiscal competent;
  • Certificat privind achitarea taxelor și impozitelor locale eliberat de autoritățile locale;
  • Împuternicire notarială pentru participare la licitație – dacă este cazul și copia actului de identitate al ofertantului;
  • Indicarea unui cont bancar în care se va restitui garanția de participare la licitație în termen de 5 zile de la semnarea contractului de vânzare cumpărare de către ofertantul câștigător.

Data și locul de primire al documentelor – Documentele se primesc până la data de 25 martie 2019, ora 10:00, la Registratura Primăriei municipiului Dej.

Data, ora și locul licitației – Licitația publică cu strigare va avea loc în data de 26 martie 2019, ora 11:00, sediul Primăriei Dej, camera 41.

Continuă să citești

Administraţie

Investiții în albiile văilor Salca și Olpret din zona Dej!

Publicat acum

pe

FOTO – Arhivă

Administraţia Bazinală de Apă Someş-Tisa a prezentat recent obiectivele de investiţii în bazinul hidrografic Someş-Tisa pe raza județului Cluj.

Realizarea obiectivelor de investiţii se bazează pe gospodărirea calitativă şi cantitativă a apelor, în scopul apărării împotriva inundaţiilor, folosirii judicioase a resurselor de apă, păstrării şi conservării biodiversităţii ecosistemului.

Activitatea de dezvoltare a sistemului de gospodărire a apelor se realizează prin:

  • lucrări de prevenire a inundaţiilor
  • lucrări de apărare împotriva inundaţiilor
  • lucrări pentru asigurarea surselor de apă
  • lucrări de protecţia mediului

În cadrul acestei activităţi, la nivelul Administraţiei Naţionale „Apele Române – Administraţiei Bazinale de Apă Someş-Tisa, în lista de investiţii propuse pentru anul 2019, la nivelul judeţului Cluj, sunt cuprinse următoarele obiective:

  • Amenajarea pentru apărarea împotriva inundaţiilor provocate de râul Someşul Mic, pe sectorul Cluj-Napoca – Dej – valoarea propusă pentru anul 2019 este de 31.500.000 de lei;
  • Reprofilare albie Valea Salca amonte de municipiul Dej – valoarea propusă pentru anul 2019 este de 600.000 de lei;
  • Amenajarea râului Someşul Mic, în municipiul Cluj-Napoca – valoarea propusă pentru anul 2019: este de 3.000.000 de lei;
  • Amenajare Valea Olpret în zona municipiului Dej – valoarea propusă pentru anul 2019 este de 4.136.000 de lei.

Valoarea totală propusă pentru anul 2019 prin Programul investiţional din judeţul Cluj este de 39.236.000 de lei.

În cazul obiectivului Amenajarea râului Someşul Mic în municipiul Cluj-Napoca precizăm că Administraţia Bazinală de Apă Someş-Tisa depinde de Consiliul Judeţean Cluj pentru realizarea lucrărilor de apărare împotriva inundaţiilor. Astfel, Consiliul Judeţean Cluj s-a angajat să realizeze exproprierile necesare pentru finalizarea lucrărilor şi să predea instituţiei noastre CF-urile terenurilor în cauză libere de sarcini”, se arată într-un comunicat de presă transmis de Administrația Bazinală de Apă Someș-Tisa.

Continuă să citești

RECLAMĂ

loading...

PUBLICITATE

ABONEAZĂ-TE PENTRU ȘTIRI VIDEO

TU AI DAT LIKE?

PUBLICITATE

CAUTĂ CE TE INTERESEAZĂ

Web Doar pe Dej24.ro

DONEAZĂ

Dacă doriți să sprijiniți financiar Dej24.ro, CLICK pe butonul de mai jos pentru a dona orice sumă de bani.

PARTENER

Cele mai populare