Conectează-te cu noi

Administraţie

Se preiau documente în Recea Cristur și Panticeu pentru întocmirea actelor de identitate

Publicat acum

pe

loading...

O echipă de lucrători ai Serviciului Public Comunitar de Evidenţă a Persoanelor Dej, serviciu de interes local aflat în subordinea Consiliului Local Dej şi coordonat de Primarul Municipiului Dej, Morar Costan, se va deplasa conform planificării dar şi la solicitarea Autorităţilor administraţiei publice locale comunale și a instituțiilor interesate, joi, 21.02.2019, în comunele Panticeu şi Recea-Cristur în vederea preluării imaginilor cetăţenilor, a cererilor şi documentelor necesare pentru întocmirea actelor de identitate pentru persoane care deţin documente de identitate cu termenul de valabilitate expirat sau nu deţin astfel de documente, ori pentru înscrierea în actul de identitate a mențiunii privind stabilirea reședinței .

Activitatea se va desfăşura la sediul Primăriei comunei Panticeu de la ora 900  şi la sediul Primăriei comunei Recea-Cristur de la ora 1200. Lucrătorilor serviciului li se vor alătura lucrători din cadrul Posturilor de poliţie ale comunelor Panticeu şi Recea-Cristur.

”Facem un apel către toţi cetăţenii pentru a-şi  verifica periodic termenul de valabilitate al actelor de identitate deţinute şi după caz să solicite Serviciului Public Comunitar de Evidenţă a Persoanelor de la locul de domiciliu sau de reşedinţă eliberarea unui nou act de identitate, pentru a evita situaţiile neplăcute în care pot deveni contravenienţi.

Învederăm situaţiile în care Serviciile Publice Comunitare de Evidenţă a Persoanelor eliberează o nouă carte de identitate:

a) la expirarea termenului de valabilitate a actului de identitate care urmează a fi preschimbat;
b) dacă s-a modificat numele sau prenumele titularului, prenumele părinţilor, data ori locul naşterii;
c) în cazul schimbării domiciliului;
d) în cazul schimbării denumirii sau a rangului localităţilor şi străzilor, al renumerotării imobilelor sau rearondării acestora, al înfiinţării localităţilor sau străzilor;
e) în cazul atribuirii unui nou C.N.P.;
f) în cazul deteriorării actului de identitate;
g) în cazul pierderii, furtului sau distrugerii actului de identitate;
h) când fotografia din cartea de identitate nu mai corespunde cu fizionomia titularului;
i) în cazul schimbării sexului;
j) în cazul anulării;
k) pentru preschimbarea buletinelor de identitate.

În termen de 15 zile de la producerea uneia dintre situaţiile prevăzute la lit. b)-j) sau cu cel mult 180 de zile dar nu mai puţin de 15 zile  înainte de producerea situaţiei prevăzute la lit. a) titularul sau reprezentantul legal al acestuia are obligaţia să solicite serviciului public comunitar de evidenţă a persoanelor eliberarea unei noi cărţi de identitate.

Nesolicitarea unui nou act de identitate în termenele prevăzute mai sus constituie contravenţie şi se sancţionează cu amendă de la 40 lei la 80 lei, fără a exista posibilitatea achitării, în termen de 48 de ore, a jumătate din minimul sumei prevăzute”, transmite șeful serviciului, comisar-șef Ioan Pîrv.

Administraţie

ALEGERI EUROPARLAMENTARE DEJ | Program special de lucru la SPCLEP

Publicat acum

pe

loading...

Serviciul Public Comunitar de Evidenţă a Persoanelor Dej va avea program de lucru special în ziua alegerilor europarlamentare.

”În vederea asigurării stării de legalitate a cetăţenilor şi a condiţiilor necesare exercitării dreptului de vot prin eliberarea actelor de identitate respectând prevederile legale, şi în mod special pentru cetăţenii care nu deţin astfel de documente ori sunt titulari ai unor acte de identitate cu termen de valabilitate expirat, în preziua și ziua desfăşurării  procesului electoral pentru alegerea membrilor din România în Parlamentul European respectiv 25.05.2019 şi 26.05.2019, Serviciul Public Comunitar de Evidenţă a Persoanelor Dej va deservi cetăţenii după următorul program:

SÂMBĂTĂ 25.05.2019 >>>>  8,00 – 16,00

DUMINICĂ 26.05.2019 >>>>  7,00 – 21,00”, anunță șeful SPCLEP Dej, comisar-șef de poliție Ioan Pîrv.

Continuă să citești

Administraţie

Consilierii locali din Dej se întrunesc joi, 30 mai, într-o ședință ordinară

Publicat acum

pe

FOTO – Arhivă
loading...

Consilierii locali din Dej se vor întruni joi, 30 mai, cu începere de la ora 15:00, în Sala de Ședințe a Primăriei Municipiului Dej, într-o ședință ordinară pe luna mai.

Pe ordinea de zi se află 15 proiecte de hotărâre, dar și rezolvarea unor probleme ale administrației publice locale.

ORDINE DE ZI:

  1. Proiect de hotărâre pentru aprobarea proiectului și a cheltuielilor legate de proiect, actualizate după aplicarea prevederilor Ordonanței de Urgență a Guvernului Nr. 114/2018, pentru proiectul ”Reabilitarea și modernizarea Liceului Tehnologic ”Someș” Dej, Municipiul Dej, județul Cluj”.
  2. Proiect de hotărâre privind aprobarea acordării mandatului special doamnei RUS CLAUDIA la Adunarea Generală a Acționarilor Societății Transurb S.A. Dej, din data de 31 mai 2019, ora 1300.
  3. Proiect de hotărâre privind aprobarea duratei contractelor de închiriere pentru beneficiarii loturilor atribuite în baza Legii Nr. 15/2003 privind sprijinul acordat tinerilor pentru construirea unei locuințe proprietate personală, republicată.
  4. Proiect de hotărâre privind aprobarea vânzării prin licitație publică a parcelei de teren situată în Municipiul Dej, Strada Traian Nr. 26, în suprafață de 132 m.p.
  5. Proiect de hotărâre privind aprobarea achiziționării a trei parcele de teren în suprafață totală de 8.510 m.p., înscrise în C.F. Nr. 52271 C.F. Nr.52272, C.F. Nr. 52273, în vederea extinderii Cimitirului din Dealul Florilor.
  6. Proiect de hotărâre privind aprobarea Contului de execuție al Bugetului Local, al Bugetului instituțiilor publice finanțate din venituri proprii și subvenții pe trimestrul al IV-lea al anului 2018.
  7. Proiect de hotărâre privind aprobarea Contului de execuție al Bugetului Local, al Bugetului instituțiilor publice finanțate din venituri proprii și subvenții pe trimestrul al I al anului 2019.
  8. Proiect de hotărâre privind aprobarea rectificării Bugetului Local al Municipiului Dej și Bugetul instituțiilor finanțate integral din venituri proprii și subvenții.
  9. Proiect de hotărâre privind aprobarea trecerii suprafeței de 62 m.p. din patrimoniul public al Municipiului Dej în patrimoniul privat al Municipiului Dej.
  10. Proiect de hotărâre privind aprobarea dezmembrării imobilului înscris în C.F. Nr. 50201 și concesionarea fără licitație publică pentru extindere construcție, a suprafeței de 307 m.p.
  11. Proiect de hotărâre privind aprobarea întocmirii Actului adițional la Procesul – verbal de predare – primire Nr. 2.5491/11 octombrie 2007.
  12. Proiect de hotărâre privind aprobarea întocmirii Actului adițional la Contractul de concesiune Nr. 22/18.797 din 3 noiembrie 2014.
  13. Proiect de hotărâre privind aprobarea achiziționării de servicii de consultanţă juridică şi de reprezentare a intereselor Municipiului Dej, în perioada evaluării cererilor de finanțare și pe perioada implementării contractelor de finanțare din fonduri europene.
  14. Proiect de hotărâre privind aprobarea aprobarea proiectului și a cheltuielilor legate de proiectul „Creșterea eficienței energetice a sistemului de iluminat public al Municipiului Dej, cod SMIS 125016
  15. Proiect de hotărâre privind aprobarea actualizării documentaţiei tehnico-economice şi a indicatorilor tehnico-economici pentru proiectul „Creșterea eficienței energetice a sistemului de iluminat public al Municipiului Dej”.
  16. Soluționarea unor probleme ale administrației publice locale.

Materialele prezentate la ordinea de zi vor fi transmise în format electronic, prin e-mail, către consilieri, începând cu data de 23 mai 2019.

Continuă să citești

Administraţie

Pozitia primarului municipiului Dej referitoare la situația gospodariilor inundate

Publicat acum

pe

loading...

Primarul municipiului Dej Morar Costan a transmis, aseară, un comunicat de presă în care se referă la situația gospodăriilor inundate.

”Din păcate, condițiile meteorologice din ultimele zile au creat probleme în mai multe zone din țară inclusiv în municipiul nostru. Ca de obicei, în astfel de situații încercăm să intervenim în zonele cu probleme, în cel mai scurt timp posibil, mai ales că odată cu cantitățile de apă sunt angrenate și aluviuni. La fel am procedat și pe strada Bistriței. Cu toate că în cursul zilei de astăzi am participat la o întalnire cu mediul de afaceri din zonă, la care a fost prezent și ministrul Finanțelor, Eugen Teodorovici, unde au participat numeroși reprezentanți ai agenților economici din municipiu, am avut în permanență legătura cu Detașamentul de Pompieri pentru a gestiona situația gospodăriilor inundate pe strada Bistriței, iar începând cu ora 14.00 s-a intervenit pentru pomparea apei. Strada Bistriței este o zona problemă, tocmai de aceea a fost prinsă în proiectul Companiei de Apa Someș, împreună cu Primăria Municipiului Dej, prin care se va realiza rețeaua de canalizare a apei menajere și ulterior, printr-un proiect separat, se va realiza rețeaua de colectare a apei pluviale și modernizarea străzii.

Și în acest moment suntem pe teren împreuna cu echipele Serviciului Administrării Domeniului Public și ale Detașamentului de Pompieri Dej pe strada Bistriței, Macazului, strada Șomcutului din zona Viile Dejului, zona podului peste Someș unde râul și-a depășit cotele și în alte zone cu situații similare. Indiferent care va fi evoluția în continuare suntem pregătiți să intervenim, condițiile meteorologice neputând fi controlate”, a transmis, aseară, primarul Morar Costan.

Citește și:

Gospodării INUNDATE pe o stradă din Dej. ”De ani de zile facem adrese…” – FOTO

INUNDAȚII la Dej! Mai multe persoane au fost înconjurate de ape. Au intervenit pompierii dejeni – FOTO

Autoritățile din Dej, ÎN ALERTĂ. Someșul, gata să iasă din matcă – VIDEO

Continuă să citești

RECLAMĂ

loading...

PUBLICITATE

ABONEAZĂ-TE PENTRU ȘTIRI VIDEO

TU AI DAT LIKE?

PUBLICITATE

CAUTĂ CE TE INTERESEAZĂ

Web Doar pe Dej24.ro

DONEAZĂ

Dacă doriți să sprijiniți financiar Dej24.ro, CLICK pe butonul de mai jos pentru a dona orice sumă de bani.

PARTENER

Cele mai populare