Administraţie
Morar Costan, semnal de alarmă: ”A fost înregistrată o creștere de aproximativ 30% a costului serviciilor de salubritate”
Publicat acum
2 anipe
La fel ca și edilul comunei Mica, Tiberiu Zelencz, primarul municipiului Dej, Morar Costan susține că a trimis mai multe sesizări către Supercom, ca urmare a faptului că prețul pentru serviciile de salubritate a crescut exagerat de mult, cu aproximativ 30%.
”Creșterea prețului la serviciile de salubritate, începând cu luna decembrie 2022 precum și calitatea serviciilor, au fost subiectul a numeroase discuții și interpelări atât către ADI Eco-Metropolitan Cluj cât și către SC. Supercom SA, firma care a câștigat în zona noastră licitația organizată de către Consiliul Județean Cluj, prin intermediul ADI Eco-Metropolitan Cluj.
Faptul că la nivelul Dejului a fost înregistrată o creștere de aproximativ 30% a costului serviciilor de salubritate, astfel încât prețul plătit de către o persoană fizică este de aproximativ 20-22 lei, este o situație, care trebuie reanalizată și luate măsuri.
Măsurile, pe care le-am transmis și către Supercom constau în respectarea contractului, astfel încât la fiecare gospodărie / puncte gospodărești/ agenți economici/ instituții, prețul plătit să fie în funcție de cantitatea de deșeuri colectată”, a transmis primarul Morar Costan.
Primăria Municipiului Dej informează cetățenii că Societatea Supercom Dej își desfășoară activitatea într-un nou sediu administrativ, situat în zona centrală a municipiului. Persoanele, societățile comerciale și instituțiile se pot adresa societății la noua adresă din Piața Bobâlna, nr.14( fosta Școală Gimnazială, nr.1). Programul de funcționare al casieriei este de luni până vineri între orele 08:00-16:00. Informații privind activitatea de salubritate se pot obține de la numărul de telefon dispecerat: 0772 070 668.
Pingback: Topul celor mai citite știri din 2023 - Dej24.ro