Conectează-te cu noi

Administraţie

Primăria Dej, finanțare nerambursabilă pentru sport

Publicat acum

pe

Primăria Municipiului Dej organizează selecție publică de proiecte pentru acordarea de finanțare nerambursabilă asociațiilor sau fundațiilor fără scop patrimonial, cu sediul în municipiul Dej, care desfășoară activități în domeniul sportului.

Programele sportive pentru care se acordă finanțare:

  1. “Dezvoltarea sportului pentru toți;”
  2. “Dezvoltarea activităților de educație fizică în școli (program cu caracter permanent)”;
  3. ”Susținerea și promovarea sportului de performanță”
  4. ”Dezvoltarea bazei materiale de agrement sportiv”;

Termenul de depunere a documentației în vederea solicitării finanțării este 28 august – 11 septembrie 2017, la Registratura Primăriei Municipiului Dej, Strada 1 Mai Nr. 2.

Cuantumul total al finanțării este în sumă de 6.000 lei și se desfășoară pe tot anul bugetar 2017, conform Hotărârii Consiliului Local al Municipiului Dej Nr. 83, privind rectificarea bugetului municipal.

Criteriile și condițiile de acces la fondurile publice sunt prevăzute în Legea Nr. 350/2006 coroborată cu Ordinul Președintelui Agenției Naționale pentru Sport Nr. 130/2006;

Legea educației fizice și sportului Nr. 69/2000, cu modificările și completările ulterioare, Hotărârea Guvernului Nr. 884/2001 privind aprobarea Regulamentului de punere în aplicare a dispozițiilor Legii educației fizice și sportului Nr. 69/2000.

Pentru programul „Sportul pentru toți” selecția publică de proiecte este organizată în baza prevederilor Legii Nr. 350/2005 privind regimul finanțărilor nerambursabile din fonduri publice alocate pentru activități nonprofit de interes general și Legii Nr. 69/2000, legea educației fizice și sportului, pentru finanțarea nerambursabilă a unor proiecte din cadrul programului sportiv de utilitate publică „Sportul pentru toți”, proiecte înaintate de către structuri sportive fără scop patrimonial din Municipiul Dej, pentru anul 2017.

Documentația pentru elaborarea și prezentarea propunerii de proiect este pusa la dispoziția solicitanților este pe site-ul www.primariadej.ro, secțiunea Informații publice.

Administraţie

INTERNET GRATUIT în municipiul Dej! Costurile sunt suportate de Comisia Europeană

Publicat acum

pe

FOTO – Arhivă

Comisia Europeană a anunțat, vineri, lista municipiilor și localităților din România, câștigătoare ale primului apel de proiecte din programul WiFi4EU, prin care 224 de localităţi din România vor primi bonuri valorice de 15.000 de euro fiecare pentru instalarea de puncte de acces public şi gratuit la internet wireless.

Astfel, printre municipiile care vor avea internet gratuit în spaţii publice se numără Bucureşti, Braşov, Cluj-Napoca, Constanţa, Hunedoara, Piatra-Neamţ şi Paşcani.

Pe listă se mai numătă câteva comune din județul Cluj, Mihai Viteazu, Jucu, Frata, Moldovenești, Săvădisla, Petreștii de Jos și Aghireșu, dar și municipiul Dej.

În total, au fost alocate 42 milioane euro pentru toate cele 2.800 municipalităţi din întreaga UE, care vor beneficia de finanţare.

Cele 30 de state participante au avut garantate, fiecare, un număr de minimum 15 bonuri şi maximum 224, în funcţie de numărul înscrierilor. Bonurile pot fi utilizate de localităţile selectate pentru a pentru a achiziţiona şi instala echipamente Wi-Fi (puncte de acces fără fir) în locuri, precum bibliotecile, muzeele, parcurile sau pieţele publice”, se arată în comunicatul emis, vineri, de CE.

Îmbunătăţirea conectivităţii în UE este o parte esenţială a strategiei privind piaţa unică digitală la nivel european. Costurile pentru întreţinerea reţelei vor fi acoperite de localităţi, iar reţele finanţate prin WiFi4EU vor fi gratuite, fără publicitate şi nu vor colecta date cu caracter personal, potrivit CE.

Lista completă a localităţilor WiFi4EU, AICI!

Continuă să citești

Administraţie

Ședință a CL Dej. Se discută despre tariful de salubrizare, dar și despre stabilirea taxelor și impozitelor pe 2019

Publicat acum

pe

Consilierii locali din Dej se vor întruni joi, 13 decembrie, cu începere de la ora 15, într-o ședință ordinară pe luna decembrie. Pe ordinea de zi sunt 10 proiecte de hotărâre, dar și soluționarea unor probleme ale administrației publice locale.

ORDINE DE ZI:

  1. Proiect de hotărâre privind aprobarea modificării Anexei Nr. II la Hotărârea Consiliului Local al Municipiului Dej Nr. 146 din 24 iulie 2018, privind aprobarea organigramei, statului de funcții și a numărului de posturi la Spitalul Municipal Dej.
  2. Proiect de hotărâre privind aprobarea întocmirii Actului adițional Nr. 1 la Contractul de concesiune Nr. 9/19031 din 3 noiembrie 2014.
  3. Proiect de hotărâre privind aprobarea modificării Art. 1, pct. 4 din Hotărârea de Consiliu Local Nr. 179 din 27 septembrie 2018 privind aprobarea reprezentanților consiliului local în Consiliile de Administrație ale unităților de învățământ din Municipiul Dej.
  4. Proiect de hotărâre privind aprobarea rectificării Bugetului local al Municipiului Dej și bugetul instituțiilor finanțate integral din venituri proprii și subvenții .
  5. Proiect de hotărâre privind aprobarea stabilirii impozitelor și taxelor locale pe anul 2019.
  6. Proiect de hotărâre privind aprobarea modificării tarifelor pentru serviciile publice de salubrizare din Municipiul Dej.
  7. Proiect de hotărâre privind aprobarea constatării dreptului de proprietate publica si privata a unor terenuri situate în intravilanul Municipiului Dej.
  8. Proiect de hotărâre privind aprobarea actualizării Inventarului bunurilor care aparțin domeniului public al Municipiului Dej însușit prin Hotărârea Consiliului Local Nr. 64/2001, atestat prin Hotărârea Guvernului Nr.969/2002, Anexa 3.
  9. Proiect de hotărâre privind aprobarea modificării și completării Anexei la Hotărârea Consiliului Local Nr. 75 din 20 iunie 2017.
  10. Proiect de hotărâre privind aprobarea P.U.D. pe Strada Constantin Brâncuși.
  11. Soluționarea unor probleme ale administrației publice locale.

Materialele prezentate la ordinea de zi vor fi transmise în format electronic, prin e-mail, către consilieri.

FOTO – Arhivă

Continuă să citești

Administraţie

ANUNȚ – Licitație pentru PARCĂRILE rămase libere pe Dealul Florilor din Dej

Publicat acum

pe







Primăria Municipiului Dej organizează licitație publică privind închirierea parcărilor amenajate situate în cartier Dl. Florilor (locuri rămase libere după licitaţii).

Caietul de sarcini poate fi ridicat de la sediul Primăriei, camera 35 – Serviciul Tehnic, începând cu data de 03 DECEMBRIE 2018.

Data limită de depunere a ofertelor: 12 DECEMBRIE 2018, ora 1000.

Evaluarea ofertelor se va face în data de 13 DECEMBRIE 2018, ora 1100.

foto: arhivă




Continuă să citești

RECLAMĂ

loading...

ABONEAZĂ-TE PENTRU ȘTIRI VIDEO

PUBLICITATE

CAUTĂ CE TE INTERESEAZĂ

Web Doar pe Dej24.ro

DONEAZĂ

Dacă doriți să sprijiniți financiar Dej24.ro, CLICK pe butonul de mai jos pentru a dona orice sumă de bani.

PARTENER

Cele mai populare