Conectează-te cu noi

Administraţie

Primăria Dej, finanțare nerambursabilă pentru sport

Publicat acum

pe

Primăria Municipiului Dej organizează selecție publică de proiecte pentru acordarea de finanțare nerambursabilă asociațiilor sau fundațiilor fără scop patrimonial, cu sediul în municipiul Dej, care desfășoară activități în domeniul sportului.

Programele sportive pentru care se acordă finanțare:

  1. “Dezvoltarea sportului pentru toți;”
  2. “Dezvoltarea activităților de educație fizică în școli (program cu caracter permanent)”;
  3. ”Susținerea și promovarea sportului de performanță”
  4. ”Dezvoltarea bazei materiale de agrement sportiv”;

Termenul de depunere a documentației în vederea solicitării finanțării este 28 august – 11 septembrie 2017, la Registratura Primăriei Municipiului Dej, Strada 1 Mai Nr. 2.

Cuantumul total al finanțării este în sumă de 6.000 lei și se desfășoară pe tot anul bugetar 2017, conform Hotărârii Consiliului Local al Municipiului Dej Nr. 83, privind rectificarea bugetului municipal.

Criteriile și condițiile de acces la fondurile publice sunt prevăzute în Legea Nr. 350/2006 coroborată cu Ordinul Președintelui Agenției Naționale pentru Sport Nr. 130/2006;

Legea educației fizice și sportului Nr. 69/2000, cu modificările și completările ulterioare, Hotărârea Guvernului Nr. 884/2001 privind aprobarea Regulamentului de punere în aplicare a dispozițiilor Legii educației fizice și sportului Nr. 69/2000.

Pentru programul „Sportul pentru toți” selecția publică de proiecte este organizată în baza prevederilor Legii Nr. 350/2005 privind regimul finanțărilor nerambursabile din fonduri publice alocate pentru activități nonprofit de interes general și Legii Nr. 69/2000, legea educației fizice și sportului, pentru finanțarea nerambursabilă a unor proiecte din cadrul programului sportiv de utilitate publică „Sportul pentru toți”, proiecte înaintate de către structuri sportive fără scop patrimonial din Municipiul Dej, pentru anul 2017.

Documentația pentru elaborarea și prezentarea propunerii de proiect este pusa la dispoziția solicitanților este pe site-ul www.primariadej.ro, secțiunea Informații publice.

Administraţie

Documente preluate în Panticeu şi Recea-Cristur pentru întocmirea actelor de identitate

Publicat acum

pe

Sinteza activităţii desfăşurate de Serviciul Public Comunitar de Evidenţă a Persoanelor Dej în comunele PANTICEU şi RECEA-CRISTUR în data de 22.02.2018 cu ocazia preluării documentelor necesare pentru întocmirea actelor de identitate:

  • persoane legitimate 92
  • persoane găsite în neregulă 74

din care:

  • soluţionate prin verificări 0
  • în curs de soluţionare 74
  • imagini preluate cu camera mobilă 63

Total cereri preluate 74

din care:

  • cereri eliberare C.I. preluate 57
  • cereri eliberare C.I.P. preluate 4
  • cereri stabilire reşedinţă preluate  13

Contravaloarea taxelor legale încasate 1143 lei

Contravenții constatate 0

Sancțiunii aplicate: 0

din care:        – cu avertisment 0

–           cu amendă 0

Valoarea amenzilor (lei) 0

foto: arhivă

Continuă să citești

Administraţie

Primăria Dej, ANUNȚ DEZBATERE PUBLICĂ – PUD construire creșă-grădiniță P-ța Bobâlna nr. 8-10

Publicat acum

pe

În conformitate cu prevederile legii nr. 350/2001 privind amenajarea teritoriului și urbanismul și a Legii nr. 52/2003 privind transparența decizională în administrația publică, Primăria Municipiului Dej anunță DEZBATERE PUBLICĂ – CONSULTAREA POPULAȚIEI cu privire la documentațiile:

  • PUD – generat de terenul situat in Dej, Piața Bobâlna nr. 8-10 in vederea construirii CREȘĂ – GRĂDINIȚĂ 3 GRUPE CU PROGRAM PRELUNGIT, ÎMPREJMUIRE
    Beneficiar : PAROHIA REFORMATĂ DEJ

Scopul elaborării documentațiilor de urbanism este de a reglementa modul de amplasare al construcțiilor menționate.

Ședința de dezbatere publică va avea loc la Primăria municipiului Dej, sala de ședințe a Consiliului Local, marți, 27 februarie 2018, ora 12.

Documentația tehnica si referatul Serviciului de urbanism se pot consulta la sediul Primăriei municipiului Dej, camera 38.

Observațiile și sugestiile vor fi transmise în scris la sediul Primăriei Municipiului Dej, pe site-ul Primăriei Municipiului Dej – www.primaria.dej.ro sau pe e-mail – primaria@dej.ro până la data de 26.02.2018.

 

FOTO – Arhivă

Continuă să citești

Administraţie

Punctul de vedere al primarului municipiului Dej privind plățile către salariați

Publicat acum

pe

Primarul municipiului Dej, Morar Costan ne-a trimis un punct de vedere ca urmare a publicării articolului ”Raportul Curții de Conturi: abateri de milioane la Primăria Dej! Angajații au fost plătiți nejustificat”.

Redăm integral comunicatul primarului. ”Referitor la concluziile Curții de Conturi privind drepturile plătite personalului în sumă de 2.928.002 lei, precizăm faptul că acestea reprezintă sporul de dispozitiv în procent de 25% acordat salariaților.

Includerea acestui spor de dispozitiv s-a realizat pentru punerea în aplicare a unor hotărâri judecătorești prin sentinţe pronunţate, rămase definitive şi executorii, de către Secţia mixtă de contencios administrativ şi fiscal, de conflicte de muncă şi asigurări sociale a Tribunalului Cluj, respectiv a Sentinţei civile nr.231/2008 la Dosarul 5477/117/2007 (litigiu privind funcţionarii publici) şi a Sentinţei civile nr.666/2008 la Dosarul 5478/117/2007 (litigiu privind personalul contractual).

Prin urmare acordarea sumelor către salariați a fost realizată în cadru legal, conform unor hotărâri judecătorești definitive și irevocabile.

Menționăm că din cauza neacordării sporului de dispozitiv salariaților, în anul 2008, în urma procesului intentat  Primăriei Dej, de către sindicatul salariaților, s-au emis sentințe judecătorești definitive care obligau primăria să plătească salariaților spor de dispozitiv, în valoare de aproximativ 3.600.000 lei pentru plata căruia am făcut mari eforturi, pentru a distribui sumele prevăzute de sentințe cu penalizări, prin eșalonări, pe perioada 2008-2016. Și în prezent mai avem de achitat până în data de 05.04. 2018 aproximativ 480.000 lei.

În virtutea experiențelor anterioare, era firesc să acordăm sporul de dispozitiv angajaților, pentru că altfel ne expuneam din nou unui proces cu sindicatul salariaților, în care Primăria Dej risca să plătească la fel ca în urma sentințelor anterioare, milioane de lei ca spor de dispozitiv retroactiv și penalități pentru neacordarea lui.

În acest context situația se va decide în instanță, însă Primăria Municipiului Dej nu mai riscă plata penalităților și majorărilor de întârziere, la fel ca în situația expusă anterior”.

Continuă să citești

RECLAMĂ

Facebook

loading...

PUBLICITATE

CAUTĂ CE TE INTERESEAZĂ

Web Doar pe Dej24.ro

DONEAZĂ

Dacă doriți să sprijiniți financiar Dej24.ro, CLICK pe butonul de mai jos pentru a dona orice sumă de bani.

PARTENER

Cele mai populare