Conectează-te cu noi

Social-Cultură

Primăria Dej scoate la concurs un post de asistent (tehnician) veterinar!

Publicat acum

pe

FOTO – Arhivă
loading...

Primăria Municipiului Dej, Județul Cluj organizează concurs pentru ocuparea pe perioadă nedeterminată a funcției contractuale de execuție vacante, de asistent (tehnician) veterinar la Formația Animale fără stăpân.

Pentru a ocupa un post contractual vacant sau temporar vacant candidații trebuie să îndeplinească următoarele condiții generale, conform art. 3 al Regulamentului-cadru aprobat prin Hotărârea Guvernului nr. 286 din 23 martie 2011, cu modificările și completările ulterioare:

  • a) are cetățenia română, cetățenie a altor state membre ale Uniunii Europene sau a statelor aparținând Spațiului Economic European și domiciliul în România;
  • b) cunoaște limba română, scris și vorbit;
  • c) are vârsta minimă reglementată de prevederile legale;
  • d) are capacitate deplină de exercițiu;
  • e) are o stare de sănătate corespunzătoare postului pentru care candidează, atestată pe baza adeverinței medicale eliberate de medicul de familie sau de unitățile sanitare abilitate;
  • f) îndeplinește condițiile de studii și, după caz, de vechime sau alte condiții specifice potrivit cerințelor postului scos la concurs;
  • g) nu a fost condamnată definitiv pentru săvârșirea unei infracțiuni contra umanității, contra statului ori contra autorității, de serviciu sau în legătură cu serviciul, care împiedică înfăptuirea justiției, de fals ori a unor fapte de corupție sau a unei infracțiuni săvârșite cu intenție, care ar face-o incompatibilă cu exercitarea funcției, cu excepția situației în care a intervenit reabilitarea.

Condiţiile specifice necesare în vederea participării la concurs şi a ocupării funcției contractuale sunt:

  • studii liceale sau postliceale de asistent veterinar sau curs de calificare tehnician veterinar;
  • permis de conducere categoria B;
  • vechime în muncă – minimum 1 an.

Concursul se va organiza conform calendarului următor:

  • 29 august 2019, ora 10.00: proba scrisă;
  • data și ora interviului vor fi comunicate ulterior.

Dosarele de înscriere se depun la sediul instituției în termen de 10 zile de la publicarea anunțului. Conform art. 6 al Regulamentului-cadru privind stabilirea principiilor generale de ocupare a unui post vacant sau temporar vacant corespunzător funcțiilor contractuale și a criteriilor de promovare în grade sau trepte profesionale imediat superioare a personalului contractual din sectorul bugetar plătit din fonduri publice, pentru înscrierea la concurs candidații vor prezenta un dosar de concurs care va conține următoarele documente:

  • cererea de înscriere la concurs adresată conducătorului autorității sau instituției publice organizatoare;
  • copia actului de identitate sau orice alt document care atestă identitatea, potrivit legii, după caz;
  • copiile documentelor care să ateste nivelul studiilor și ale altor acte care atestă efectuarea unor specializări, precum și copiile documentelor care atestă îndeplinirea condițiilor specifice ale postului solicitate de autoritatea sau instituția publică;
  • carnetul de muncă sau, după caz, adeverințele care atestă vechimea în muncă, în meserie și/sau în specialitatea studiilor, în copie;
  • cazierul judiciar sau o declarație pe propria răspundere că nu are antecedente penale care să-l facă incompatibil cu funcția pentru care candidează;
  • adeverință medicală care să ateste starea de sănătate corespunzătoare eliberată cu cel mult 6 luni anterior derulării concursului de către medicul de familie al candidatului sau de către unitățile sanitare abilitate;
  • curriculum vitae.

Adeverința care atestă starea de sănătate conține, în clar, numărul, data, numele emitentului și calitatea acestuia, în formatul standard stabilit de Ministerul Sănătății.

În cazul în care candidatul depune o declarație pe proprie răspundere că nu are antecedente penale, în cazul în care este declarat admis la selecția dosarelor, acesta are obligația de a completa dosarul de concurs cu originalul cazierului judiciar, cel mai târziu până la data desfășurării primei probe a concursului.

Copia actului de identitate, copiile documentelor de studii și carnetul de muncă sau, după caz, adeverințele care atestă vechimea vor fi prezentate și în original în vederea verificării conformității copiilor cu acestea.

Relaţii suplimentare se pot obţine la Primăria Municipiul Dej, judeţul Cluj, Str. 1 Mai nr. 2, telefon 0264/211.790, interior 135.

Social-Cultură

Concert de colinde ”Acasă de Crăciun”, la Dej

Publicat acum

pe

loading...

Primăria Municipiului Dej în colaborare cu soliști ai Operei Naționale Române din Cluj-Napoca organizează Concertul de colinde ,,Acasă de Crăciun”.

Concertul va avea loc la Centrul Cultural Arta Dej, joi 19 decembrie 2019, cu începere de la ora 19:00.

În cadrul evenimentului, pe scena Centrului Cultural ”Arta” vor evolua artiști de înaltă ținută: Lorena Puican, Alexandra Leșiu, Andrei Manea și Sebastian Balaj, alături de formația „ATAC” Band, compusă din artiști instrumentiști ai orhestrei Operei Naționale Romane din Cluj Napoca.

Artiștii Operei Naționale clujene vor interpreta colinde vechi și noi, tradiționale românești, dar și internaționale, de la colindele Bună sara lui Crăciun, Trei Păstori se întâlniră, Astăzi s-a născut Hristos, până la cunoscutele cântece I’ll be home for Christmas, I’m Dreaming of a White Christmas și O Holy Night. Astfel, se va crea o legătură firească între Crăciunul tradițional autentic, moștenit de la bunici și bucuria multiculturală și internațională ce învăluie Globul pământesc în luna decembrie.

Prețul unui bilet este de 30 lei. Biletele se pot procura de la casieria Centrului Cultural ARTA Dej începând cu data de 5 noiembrie, în fiecare zi de luni până vineri, între orele 8:00-16:00 sau online pe site-ul iabilet.ro.

Continuă să citești

Social-Cultură

Un nou exercițiu „Miercurea alarmelor” la Dej! Sirenele au emis semnalul „Alarmă la dezastre”

Publicat acum

pe

FOTO – Arhivă
loading...

Au sunat sirenele de alarmare a populației în această dimineață în municipiul Dej, în cadrul exercițiilor lunare pentru testarea și verificarea sistemului de înștiințare, avertizare și alarmare în situații de protecție civilă.

Comitetul Local pentru Situații de Urgență Dej a fost notificat în această dimineață, în jurul orei 10:00, că există un pericol iminent de producere a unor dezastre, iar populația să fie atenționată, în cel mai scurt timp posibil, prin intermediul mijloacelor specifice.

În scurt timp, dejenii au putut auzi semnalul de alarmare compus din 5 sunete a câte 16 secunde, cu pauză de 10 secunde între ele

Vă reamintim, în prima zi de miercuri din fiecare lună se desfășoară, în colaborare cu autoritățile locale, exerciții pentru verificarea funcționării mijloacelor de alarmare a populației.

„Scopul acestor exerciții este de verificare și îmbunătățire a sistemelor de alrmare a populației, precum și pentru centralizare permanentă a datelor privind starea de operativitate a echipamentelor de înștiințare, avertizare și alarmare, dar și pentru pregătirea continuă a autorităților administrației publice locale”, precizează IGSU.

Simulările vizează atât verificarea echipamentelor care pot fi acționate în mod centralizat (simultan), cât și a celor cu acționare locală.

Rezultatele verificărilor vor fi centralizate la nivel județean și vor face obiectul unor analize în comitetul județean pentru situații de urgență, în vederea îmbunătățirii modului de alarmare a populației în situații de protecție civilă.

Principalele semnale care trebuie cunoscute de către populaţie:

  • alarmă la dezastre – 5 sunete a câte 16 secunde, cu pauză de 10 secunde între ele,
  • prealarmare aeriană – 3 sunete a câte 32 secunde, cu pauză de 12 secunde între ele,
  • alarmă aeriană – 15 sunete a câte 4 secunde, cu pauză de 4 secunde între ele
  • încetarea alarmei – un sunet continuu, de aceeași intensitate, cu durata de 2 minute

Continuă să citești

Social-Cultură

„Fii bun de Crăciun!”, campanie caritabilă la Dej! Donează alimente, jucării sau haine pentru copiii și bătrânii nevoiași

Publicat acum

pe

loading...

Asociatia Filantropia Ortodoxă Dej a demarat, pentru al V-lea an consecutiv, campania „Fii bun de Crăciun!”.

Campania „Fii bun de Crăciun!” are drept scop colectarea de donaţii, sub orice formă, pentru a ajuta copiii şi bătrânii nevoiași aflați în evidențele Asociației Filantropiei Ortodoxe Dej să simtă spiritul sărbătorilor de iarnă și pentru a aduce zâmbetul pe buzele lor.

Donează alimente, jucării și îmbrăcăminte la sediul asociației – Protopopiatul Ortodox Român Dej, str. Crişan nr. 9B, în spatele Bisericii Dej I, de pe str. Gutinului sau în orice biserică ortodoxă din municipiul Dej.

Detalii despre această campanie pot fi obţinute la numărul de telefon 0754 611 191 sau e-mail filantropia@protopopiatulortodox.ro.

Continuă să citești

RECLAMĂ

loading...

PUBLICITATE

PUBLICITATE

ABONEAZĂ-TE PENTRU ȘTIRI VIDEO

TU AI DAT LIKE?

PUBLICITATE

CAUTĂ CE TE INTERESEAZĂ

Web Doar pe Dej24.ro

DONEAZĂ

Dacă doriți să sprijiniți financiar Dej24.ro, CLICK pe butonul de mai jos pentru a dona orice sumă de bani.

PARTENER

Cele mai populare