Conectează-te cu noi

Administraţie

Primăria Dej scoate la licitație terenul pe care se va ridica un nou supermarket, în zona SADP!

Publicat acum

pe

loading...

Primăria Municipiului Dej aduce la cunoştinţa celor interesaţi că organizează licitație publică pentru concesionarea unui teren situat pe strada Crângului.

1. Informaţii generale privind concedentul, în special denumirea, codul fiscal, adresa, numărul de telefon, telefax şi/sau adresa de e-mail ale persoanei de contact: Municipiul Dej, str. 1 Mai, nr. 2, judeţul Cluj, tel. 0264211790, fax 0264212388, e-mail: primaria@dej.ro, cod fiscal 4349179.

2. Informaţii generale privind obiectul concesiunii, în special descrierea şi identificarea bunului care urmează să fie concesionat: „Teren destinat construirii unui Spaţiu comercial și parcări auto”, în suprafaţă de 8339 mp, situat în Municipiul Dej, str. Crângului, nr. 23, jud. Cluj, bun proprietate publică, conform HCL 134/15.11.2019 și temeiului legal: O.U.G. 57/03.07.2019.

3. Informaţii privind documentaţia de atribuire: se regăsesc în caietul de sarcini.

3.1. Modalitatea sau modalităţile prin care persoanele interesate pot intra în posesia unui exemplar al documentaţiei de atribuire: prin solicitare de la camera nr. 38 (persoană de contact – ing. Laura Balint).

3.2. Denumirea şi adresa serviciului/compartimentului din cadrul concedentului, de la care se poate obţine un exemplar din documentaţia de atribuire: Serviciul Urbanism și Amenajarea Teritoriului, Primăria municipiului Dej, str. 1 Mai, nr. 2, jud. Cluj.

 3.3. Costul şi condiţiile de plată pentru obţinerea acestui exemplar, unde este cazul: Persoanele interesate pot achita contravaloarea documentației de atribuire de 100 lei în contul concedentului: RO17TREZ21721360250XXXXX, deschis la Trezoreria Dej, cod fiscal al concedentului: 4349179 .

3.4. Data limită pentru solicitarea clarificărilor: 06/12/2019, ora 15.00.

4. Informaţii privind ofertele: 

4.1. Data limită de depunere a ofertelor: 12/12/2019, ora 10.00.

4.2. Adresa la care trebuie depuse ofertele: Oferta va fi înregistrată la Registratura Primăriei Municipiului Dej, Strada 1 Mai, nr. 2, județul Cluj

4.3. Numărul de exemplare în care trebuie depusă fiecare ofertă: 2 exemplare originale.

5. Data şi locul la care se va desfăşura sedinţa publică de deschidere a ofertelor: 12/12/2019, ora 11.00, la sediul Primăriei Municipiului Dej, Strada 1 Mai, nr. 2, județul Cluj

6. Denumirea, adresa, numărul de telefon, telefax şi/sau adresa de e-mail ale instanţei competente în soluţionarea litigiilor apărute şi termenele pentru sesizarea instanţei: Acțiunea în justiție se poate introduce la secția de contencios administrativ a Tribunalului Cluj, Calea Dorobanților, nr. 2-4, județul Cluj, telefon: 0264 596111, fax 0264595844, e-mail tr-cluj-reg@just.ro.

7. Data transmiterii anunţului de licitaţie către instituţiile abilitate, în vederea publicării: 19/11/2019.

Administraţie

Prima ședință a Consiliului Local Dej în 2020. Bugetul NU e pe ordinea de zi

Publicat acum

pe

loading...

Consilierii locali din Dej se vor întruni joi, 30 ianuarie, de la ora 15, în cadrul ședinței ordinare pe luna ianuarie, prima de altfel din acest an.

Pe ordinea de zi sunt 11 proiecte de hotărâre.

  1. Proiect de hotărâre privind aprobarea rețelei școlare a unităților de învățământ preuniversitar de pe raza Municipiului Dej, pentru anul școlar 2020 -2021.
  2. Proiect de hotărâre privind aprobarea constatării dreptului de proprietate publică și prima înscriere a terenului în suprafața de 8.482 m.p. , Strada Nicolae Titulescu Nr. 16/C.
  3. Proiect de hotărâre privind aprobarea modificării și completării Art. 1 din Hotărârea Consiliului Local al Municipiului Dej Nr. 105/31.05.2018, privind  aprobarea dezmembrării imobilului înscris în C.F. Nr. 50856.
  4. Proiect de hotărâre privind aprobarea anulării pozițiilor cu Nr. crt. 10 și Nr. crt. 11 din Anexa la Hotărârea Consiliului Local al Municipiului Dej Nr.  77/29 iunie 2017, respectiv rectificarea C.F. Nr. 59918 Dej și C.F. Nr. 53522, prin reîntabularea pe Statul Român.
  5. Proiect de hotărâre privind aprobarea componenței COMISIEI TEHNICE de AMENAJARE a TERITORIULUI și URBANISM.
  6. Proiect de hotărâre privind aprobarea retragerii dreptului de folosință asupra terenului situat în Municipiul Dej, Strada Victor Motogna, Nr. 2, conform Legii Nr. 15/2003, republicată.
  7. Proiect de hotărâre privind atribuirea Lotului Nr. 19, situat în Municipiul Dej, Strada Victor Motogna, Nr. 2, conform Legii Nr. 15/2003, republicată.
  8. Proiect de hotărâre privind aprobarea întocmirii Contractului de închiriere pentru terenul situat în Municipiul Dej, Strada Mircea cel Bătrân, Nr. 5, Bl. N 2, Ap. 21, pe care este edificată o Extindere la parterul blocului – spațiu comercial.
  9. Proiect de hotărâre privind aprobarea întocmirii Contractelor de concesiune pentru terenurile pe care sunt edificate Extinderi la parterul blocurilor.
  10. Proiect de hotărâre privind aprobarea dezmembrării imobilului înscris în C.F. Dej Nr. 51440 și concesionarea fără licitație publică pentru extindere spațiu construcție a suprafeței de 104 m.p.
  11. Proiect de hotărâre privind aprobarea modificării Anexei la Hotărârea Consiliului  Local al Municipiului Dej Nr. 119 din 31 octombrie 2019.
  12. Soluționarea unor probleme ale administrației publice locale.

Continuă să citești

Administraţie

Primăria Dej: Agenții economici au obligația de a obține/prelungi acordul de funcționare

Publicat acum

pe

FOTO – Arhivă
loading...

În conformitate cu prevederile legale privind desfășurarea activităților comerciale și a serviciilor de piață Primăria Municipiului Dej vă informează că:

Toți agenții economici, persoane fizice și juridice, care își desfășoară activitatea pe raza Municipiului Dej au obligația de a obține acordul de funcționare care se emite de către Primarul Municipiului Dej.

Pentru agenții economici autorizați prelungirea termenului de valabilitate a acordului de funcționare se face până la data de 31 martie a fiecărui an.

Încălcarea acestor prevederi constituie contravenții și se sancționează conform prevederilor legale.

Documentația necesară emiterii acordului și a fișei de valabilitate se depune la camera 12.

De asemenea, agenții economici care au depus documentațiile sunt invitați să își ridice de la camera 12 acordurile de funcționare și/sau fișele de valabilitate emise.

Continuă să citești

Administraţie

DEJ | Modificări în programul de funcționare al patinoarului

Publicat acum

pe

FOTO – Arhivă
loading...

Primăria Municipiului Dej anunță modificarea programului de funcționare al patinoarului.

În cursul săptămânii patinoarul va fi deschis de la ora 12:00, iar intrarea pe patinoar se va realiza după următorul program:

Luni- Vineri

  1. 12:00- 13:30
  2. 14:00- 15:30
  3. 16:00- 17:30
  4. 18:00- 19:30
  5. 20:00- 21:30.

Totodată în cursul săptămânii, la fel ca în anii anteriori, elevii din școlile dejene vor putea să își desfășoare pe patinoar orele de sport după un program prestabilit.

La sfârșitul săptămânii programul patinoarului va fi următorul:

Sâmbătă- Duminică

  1. 10:00- 11:30
  2. 12:00- 13:30
  3. 14:00- 15:30
  4. 16:00- 17:30
  5. 18:00- 19:30
  6. 20:00- 21:30

”Deoarece calitatea gheții este influenţată de condiţiile meteorologice, când situația o va impune, administraţia locală îşi rezervă dreptul de a modifica programul de funcţionare al patinoarului”, transmite Primăria Municipiului Dej.

Continuă să citești

RECLAMĂ

loading...

PUBLICITATE

PUBLICITATE

ABONEAZĂ-TE PENTRU ȘTIRI VIDEO

TU AI DAT LIKE?

PUBLICITATE

CAUTĂ CE TE INTERESEAZĂ

Web Doar pe Dej24.ro

DONEAZĂ

Dacă doriți să sprijiniți financiar Dej24.ro, CLICK pe butonul de mai jos pentru a dona orice sumă de bani.

PARTENER

Cele mai populare