Conectează-te cu noi

Administraţie

Ședință a CL Dej, joia viitoare. Aleșii discută despre bazinul de înot și transportul public local

Publicat acum

pe

loading...

Consilierii locali din Dej se vor întruni joia viitoare, în data de 28, de la ora 16, în cadrul unei ședințe ordinare pe luna noiembrie.

Pe ordinea de zi se află 10 proiecte de hotărâre.

  1. Proiect de hotărâre privind aprobarea majorării capitalului social al societății Tetarom S.A.
  2. Proiect de hotărâre pentru aprobarea executării lucrărilor ce se vor executa pe domeniul public al Municipiului Dej pentru realizarea obiectivului de investiție ”Înființare rețele de canalizare în comuna Mica, județul Cluj”, beneficiar U.A.T Mica, județul Cluj.
  3. Proiect de hotărâre privind aprobarea delegării directe a gestiunii serviciului de transport public local din Municipiul Dej, aprobarea ”Studiului de oportunitate privind delegarea serviciului de transport public local de călători și aprobarea propunerii de Contract de delegare a gestiunii serviciului de transport public local prin concesiune în Municipiul Dej, inclusiv anexele acestuia.
  4. Proiect de hotărâre privind aprobarea acordării de stimulente financiare personalului medical și de specialitate din cadrul Spitalului Municipal Dej.
  5. Proiect de hotărâre privind aprobarea documentației de urbanism ”Plan urbanistic de detaliu” pentru executarea lucrărilor de construire locuință P., magazie și împrejmuire, generat de imobilul situat în Municipiul Dej, Strada Huhurez Nr. 42, C.F. Nr. 60052, Nr. cad. 60052.
  6. Proiect de hotărâre privind aprobarea modificării și completării Art. 1 din Hotărârea Consiliului Local al Municipiului Dej Nr. 68 din data de 30 mai 2019, privind aprobarea trecerii suprafeței de 62 m.p. din Patrimoniul public al Municipiului Dej în Patrimoniul privat al Municipiului Dej.
  7. Proiect de hotărâre privind aprobarea rectificării Bugetului local al Municipiului Dej și al instituțiilor finanțate integral din venituri proprii și subvenții, Spitalul Municipal Dej.
  8. Proiect de hotărâre privind aprobarea Regulamentului de organizare și funcționare a Bazinului de înot didactic din Municipiul Dej și a unor măsuri de administrarea acestuia.
  9. Proiect de hotărâre privind aprobarea unor măsuri referitoare la organizarea și funcționarea aparatului de specialitate al primarului Municipiului Dej.
  10. Proiect de hotărâre privind  aprobarea modificării și completării Anexei la Hotărârea  Nr. 89/2017 privind stabilirea salariilor de bază pentru funcționarii publici și personalul contractual din cadrul aparatului de specialitate al primarului Municipiului Dej și din serviciile publice din subordinea Consiliului Local al Municipiului Dej.
  11. Soluționarea unor probleme ale administrației publice locale.

Administraţie

Prima ședință a Consiliului Local Dej în 2020. Bugetul NU e pe ordinea de zi

Publicat acum

pe

loading...

Consilierii locali din Dej se vor întruni joi, 30 ianuarie, de la ora 15, în cadrul ședinței ordinare pe luna ianuarie, prima de altfel din acest an.

Pe ordinea de zi sunt 11 proiecte de hotărâre.

  1. Proiect de hotărâre privind aprobarea rețelei școlare a unităților de învățământ preuniversitar de pe raza Municipiului Dej, pentru anul școlar 2020 -2021.
  2. Proiect de hotărâre privind aprobarea constatării dreptului de proprietate publică și prima înscriere a terenului în suprafața de 8.482 m.p. , Strada Nicolae Titulescu Nr. 16/C.
  3. Proiect de hotărâre privind aprobarea modificării și completării Art. 1 din Hotărârea Consiliului Local al Municipiului Dej Nr. 105/31.05.2018, privind  aprobarea dezmembrării imobilului înscris în C.F. Nr. 50856.
  4. Proiect de hotărâre privind aprobarea anulării pozițiilor cu Nr. crt. 10 și Nr. crt. 11 din Anexa la Hotărârea Consiliului Local al Municipiului Dej Nr.  77/29 iunie 2017, respectiv rectificarea C.F. Nr. 59918 Dej și C.F. Nr. 53522, prin reîntabularea pe Statul Român.
  5. Proiect de hotărâre privind aprobarea componenței COMISIEI TEHNICE de AMENAJARE a TERITORIULUI și URBANISM.
  6. Proiect de hotărâre privind aprobarea retragerii dreptului de folosință asupra terenului situat în Municipiul Dej, Strada Victor Motogna, Nr. 2, conform Legii Nr. 15/2003, republicată.
  7. Proiect de hotărâre privind atribuirea Lotului Nr. 19, situat în Municipiul Dej, Strada Victor Motogna, Nr. 2, conform Legii Nr. 15/2003, republicată.
  8. Proiect de hotărâre privind aprobarea întocmirii Contractului de închiriere pentru terenul situat în Municipiul Dej, Strada Mircea cel Bătrân, Nr. 5, Bl. N 2, Ap. 21, pe care este edificată o Extindere la parterul blocului – spațiu comercial.
  9. Proiect de hotărâre privind aprobarea întocmirii Contractelor de concesiune pentru terenurile pe care sunt edificate Extinderi la parterul blocurilor.
  10. Proiect de hotărâre privind aprobarea dezmembrării imobilului înscris în C.F. Dej Nr. 51440 și concesionarea fără licitație publică pentru extindere spațiu construcție a suprafeței de 104 m.p.
  11. Proiect de hotărâre privind aprobarea modificării Anexei la Hotărârea Consiliului  Local al Municipiului Dej Nr. 119 din 31 octombrie 2019.
  12. Soluționarea unor probleme ale administrației publice locale.

Continuă să citești

Administraţie

Primăria Dej: Agenții economici au obligația de a obține/prelungi acordul de funcționare

Publicat acum

pe

FOTO – Arhivă
loading...

În conformitate cu prevederile legale privind desfășurarea activităților comerciale și a serviciilor de piață Primăria Municipiului Dej vă informează că:

Toți agenții economici, persoane fizice și juridice, care își desfășoară activitatea pe raza Municipiului Dej au obligația de a obține acordul de funcționare care se emite de către Primarul Municipiului Dej.

Pentru agenții economici autorizați prelungirea termenului de valabilitate a acordului de funcționare se face până la data de 31 martie a fiecărui an.

Încălcarea acestor prevederi constituie contravenții și se sancționează conform prevederilor legale.

Documentația necesară emiterii acordului și a fișei de valabilitate se depune la camera 12.

De asemenea, agenții economici care au depus documentațiile sunt invitați să își ridice de la camera 12 acordurile de funcționare și/sau fișele de valabilitate emise.

Continuă să citești

Administraţie

DEJ | Modificări în programul de funcționare al patinoarului

Publicat acum

pe

FOTO – Arhivă
loading...

Primăria Municipiului Dej anunță modificarea programului de funcționare al patinoarului.

În cursul săptămânii patinoarul va fi deschis de la ora 12:00, iar intrarea pe patinoar se va realiza după următorul program:

Luni- Vineri

  1. 12:00- 13:30
  2. 14:00- 15:30
  3. 16:00- 17:30
  4. 18:00- 19:30
  5. 20:00- 21:30.

Totodată în cursul săptămânii, la fel ca în anii anteriori, elevii din școlile dejene vor putea să își desfășoare pe patinoar orele de sport după un program prestabilit.

La sfârșitul săptămânii programul patinoarului va fi următorul:

Sâmbătă- Duminică

  1. 10:00- 11:30
  2. 12:00- 13:30
  3. 14:00- 15:30
  4. 16:00- 17:30
  5. 18:00- 19:30
  6. 20:00- 21:30

”Deoarece calitatea gheții este influenţată de condiţiile meteorologice, când situația o va impune, administraţia locală îşi rezervă dreptul de a modifica programul de funcţionare al patinoarului”, transmite Primăria Municipiului Dej.

Continuă să citești

RECLAMĂ

loading...

PUBLICITATE

PUBLICITATE

ABONEAZĂ-TE PENTRU ȘTIRI VIDEO

TU AI DAT LIKE?

PUBLICITATE

CAUTĂ CE TE INTERESEAZĂ

Web Doar pe Dej24.ro

DONEAZĂ

Dacă doriți să sprijiniți financiar Dej24.ro, CLICK pe butonul de mai jos pentru a dona orice sumă de bani.

PARTENER

Cele mai populare