Conectează-te cu noi

Administraţie

Punctul de vedere al primarului municipiului Dej privind plățile către salariați

Publicat acum

pe

Primarul municipiului Dej, Morar Costan ne-a trimis un punct de vedere ca urmare a publicării articolului ”Raportul Curții de Conturi: abateri de milioane la Primăria Dej! Angajații au fost plătiți nejustificat”.

Redăm integral comunicatul primarului. ”Referitor la concluziile Curții de Conturi privind drepturile plătite personalului în sumă de 2.928.002 lei, precizăm faptul că acestea reprezintă sporul de dispozitiv în procent de 25% acordat salariaților.

Includerea acestui spor de dispozitiv s-a realizat pentru punerea în aplicare a unor hotărâri judecătorești prin sentinţe pronunţate, rămase definitive şi executorii, de către Secţia mixtă de contencios administrativ şi fiscal, de conflicte de muncă şi asigurări sociale a Tribunalului Cluj, respectiv a Sentinţei civile nr.231/2008 la Dosarul 5477/117/2007 (litigiu privind funcţionarii publici) şi a Sentinţei civile nr.666/2008 la Dosarul 5478/117/2007 (litigiu privind personalul contractual).

Prin urmare acordarea sumelor către salariați a fost realizată în cadru legal, conform unor hotărâri judecătorești definitive și irevocabile.

Menționăm că din cauza neacordării sporului de dispozitiv salariaților, în anul 2008, în urma procesului intentat  Primăriei Dej, de către sindicatul salariaților, s-au emis sentințe judecătorești definitive care obligau primăria să plătească salariaților spor de dispozitiv, în valoare de aproximativ 3.600.000 lei pentru plata căruia am făcut mari eforturi, pentru a distribui sumele prevăzute de sentințe cu penalizări, prin eșalonări, pe perioada 2008-2016. Și în prezent mai avem de achitat până în data de 05.04. 2018 aproximativ 480.000 lei.

În virtutea experiențelor anterioare, era firesc să acordăm sporul de dispozitiv angajaților, pentru că altfel ne expuneam din nou unui proces cu sindicatul salariaților, în care Primăria Dej risca să plătească la fel ca în urma sentințelor anterioare, milioane de lei ca spor de dispozitiv retroactiv și penalități pentru neacordarea lui.

În acest context situația se va decide în instanță, însă Primăria Municipiului Dej nu mai riscă plata penalităților și majorărilor de întârziere, la fel ca în situația expusă anterior”.

Administraţie

INTERNET GRATUIT în municipiul Dej! Costurile sunt suportate de Comisia Europeană

Publicat acum

pe

FOTO – Arhivă

Comisia Europeană a anunțat, vineri, lista municipiilor și localităților din România, câștigătoare ale primului apel de proiecte din programul WiFi4EU, prin care 224 de localităţi din România vor primi bonuri valorice de 15.000 de euro fiecare pentru instalarea de puncte de acces public şi gratuit la internet wireless.

Astfel, printre municipiile care vor avea internet gratuit în spaţii publice se numără Bucureşti, Braşov, Cluj-Napoca, Constanţa, Hunedoara, Piatra-Neamţ şi Paşcani.

Pe listă se mai numătă câteva comune din județul Cluj, Mihai Viteazu, Jucu, Frata, Moldovenești, Săvădisla, Petreștii de Jos și Aghireșu, dar și municipiul Dej.

În total, au fost alocate 42 milioane euro pentru toate cele 2.800 municipalităţi din întreaga UE, care vor beneficia de finanţare.

Cele 30 de state participante au avut garantate, fiecare, un număr de minimum 15 bonuri şi maximum 224, în funcţie de numărul înscrierilor. Bonurile pot fi utilizate de localităţile selectate pentru a pentru a achiziţiona şi instala echipamente Wi-Fi (puncte de acces fără fir) în locuri, precum bibliotecile, muzeele, parcurile sau pieţele publice”, se arată în comunicatul emis, vineri, de CE.

Îmbunătăţirea conectivităţii în UE este o parte esenţială a strategiei privind piaţa unică digitală la nivel european. Costurile pentru întreţinerea reţelei vor fi acoperite de localităţi, iar reţele finanţate prin WiFi4EU vor fi gratuite, fără publicitate şi nu vor colecta date cu caracter personal, potrivit CE.

Lista completă a localităţilor WiFi4EU, AICI!

Continuă să citești

Administraţie

Ședință a CL Dej. Se discută despre tariful de salubrizare, dar și despre stabilirea taxelor și impozitelor pe 2019

Publicat acum

pe

Consilierii locali din Dej se vor întruni joi, 13 decembrie, cu începere de la ora 15, într-o ședință ordinară pe luna decembrie. Pe ordinea de zi sunt 10 proiecte de hotărâre, dar și soluționarea unor probleme ale administrației publice locale.

ORDINE DE ZI:

  1. Proiect de hotărâre privind aprobarea modificării Anexei Nr. II la Hotărârea Consiliului Local al Municipiului Dej Nr. 146 din 24 iulie 2018, privind aprobarea organigramei, statului de funcții și a numărului de posturi la Spitalul Municipal Dej.
  2. Proiect de hotărâre privind aprobarea întocmirii Actului adițional Nr. 1 la Contractul de concesiune Nr. 9/19031 din 3 noiembrie 2014.
  3. Proiect de hotărâre privind aprobarea modificării Art. 1, pct. 4 din Hotărârea de Consiliu Local Nr. 179 din 27 septembrie 2018 privind aprobarea reprezentanților consiliului local în Consiliile de Administrație ale unităților de învățământ din Municipiul Dej.
  4. Proiect de hotărâre privind aprobarea rectificării Bugetului local al Municipiului Dej și bugetul instituțiilor finanțate integral din venituri proprii și subvenții .
  5. Proiect de hotărâre privind aprobarea stabilirii impozitelor și taxelor locale pe anul 2019.
  6. Proiect de hotărâre privind aprobarea modificării tarifelor pentru serviciile publice de salubrizare din Municipiul Dej.
  7. Proiect de hotărâre privind aprobarea constatării dreptului de proprietate publica si privata a unor terenuri situate în intravilanul Municipiului Dej.
  8. Proiect de hotărâre privind aprobarea actualizării Inventarului bunurilor care aparțin domeniului public al Municipiului Dej însușit prin Hotărârea Consiliului Local Nr. 64/2001, atestat prin Hotărârea Guvernului Nr.969/2002, Anexa 3.
  9. Proiect de hotărâre privind aprobarea modificării și completării Anexei la Hotărârea Consiliului Local Nr. 75 din 20 iunie 2017.
  10. Proiect de hotărâre privind aprobarea P.U.D. pe Strada Constantin Brâncuși.
  11. Soluționarea unor probleme ale administrației publice locale.

Materialele prezentate la ordinea de zi vor fi transmise în format electronic, prin e-mail, către consilieri.

FOTO – Arhivă

Continuă să citești

Administraţie

ANUNȚ – Licitație pentru PARCĂRILE rămase libere pe Dealul Florilor din Dej

Publicat acum

pe







Primăria Municipiului Dej organizează licitație publică privind închirierea parcărilor amenajate situate în cartier Dl. Florilor (locuri rămase libere după licitaţii).

Caietul de sarcini poate fi ridicat de la sediul Primăriei, camera 35 – Serviciul Tehnic, începând cu data de 03 DECEMBRIE 2018.

Data limită de depunere a ofertelor: 12 DECEMBRIE 2018, ora 1000.

Evaluarea ofertelor se va face în data de 13 DECEMBRIE 2018, ora 1100.

foto: arhivă




Continuă să citești

RECLAMĂ

loading...

ABONEAZĂ-TE PENTRU ȘTIRI VIDEO

PUBLICITATE

CAUTĂ CE TE INTERESEAZĂ

Web Doar pe Dej24.ro

DONEAZĂ

Dacă doriți să sprijiniți financiar Dej24.ro, CLICK pe butonul de mai jos pentru a dona orice sumă de bani.

PARTENER

Cele mai populare