Conectează-te cu noi

Administraţie

Punctul de vedere al primarului municipiului Dej privind plățile către salariați

Publicat acum

pe

Primarul municipiului Dej, Morar Costan ne-a trimis un punct de vedere ca urmare a publicării articolului ”Raportul Curții de Conturi: abateri de milioane la Primăria Dej! Angajații au fost plătiți nejustificat”.

Redăm integral comunicatul primarului. ”Referitor la concluziile Curții de Conturi privind drepturile plătite personalului în sumă de 2.928.002 lei, precizăm faptul că acestea reprezintă sporul de dispozitiv în procent de 25% acordat salariaților.

Includerea acestui spor de dispozitiv s-a realizat pentru punerea în aplicare a unor hotărâri judecătorești prin sentinţe pronunţate, rămase definitive şi executorii, de către Secţia mixtă de contencios administrativ şi fiscal, de conflicte de muncă şi asigurări sociale a Tribunalului Cluj, respectiv a Sentinţei civile nr.231/2008 la Dosarul 5477/117/2007 (litigiu privind funcţionarii publici) şi a Sentinţei civile nr.666/2008 la Dosarul 5478/117/2007 (litigiu privind personalul contractual).

Prin urmare acordarea sumelor către salariați a fost realizată în cadru legal, conform unor hotărâri judecătorești definitive și irevocabile.

Menționăm că din cauza neacordării sporului de dispozitiv salariaților, în anul 2008, în urma procesului intentat  Primăriei Dej, de către sindicatul salariaților, s-au emis sentințe judecătorești definitive care obligau primăria să plătească salariaților spor de dispozitiv, în valoare de aproximativ 3.600.000 lei pentru plata căruia am făcut mari eforturi, pentru a distribui sumele prevăzute de sentințe cu penalizări, prin eșalonări, pe perioada 2008-2016. Și în prezent mai avem de achitat până în data de 05.04. 2018 aproximativ 480.000 lei.

În virtutea experiențelor anterioare, era firesc să acordăm sporul de dispozitiv angajaților, pentru că altfel ne expuneam din nou unui proces cu sindicatul salariaților, în care Primăria Dej risca să plătească la fel ca în urma sentințelor anterioare, milioane de lei ca spor de dispozitiv retroactiv și penalități pentru neacordarea lui.

În acest context situația se va decide în instanță, însă Primăria Municipiului Dej nu mai riscă plata penalităților și majorărilor de întârziere, la fel ca în situația expusă anterior”.

Administraţie

Primăria Dej: RAPORT ANUAL al finanțărilor nerambursabile pe 2018

Publicat acum

pe

Primăria Municipiului Dej transmite raportul anual al finanțărilor nerambursabile din fondurile publice ale municipiului Dej pentru anul 2018.

Având în vedere Legea Nr. 350/2005 privind regimul finanțărilor nerambursabile din fonduri publice alocate pentru activități nonprofit de interes general, Comisia de selecție, înființată conform ‘art. 4’, ‘art. 8’, ‘art. 27’ din Legea Nr. 350/2005, ‘art. 12’, din Ordonanța Nr. 2/2008  și a Dispoziției Nr. 119 din data de 27 februarie 2017, a Primarului Municipiului Dej, privind îmbunătățirea sistemului de finanțare a programelor sportive și culturale, publică Raportul anual privind beneficiarii finanțărilor nerambursabile din fonduri publice:

B. Lista asociațiilor sportive care au primit finanțare nerambursabilă

Nr. crt. Denumirea beneficiar Denumire proiect Valoarea finanţării de la bugetul local cheltuită Rezultate
1. Clubul Sportiv ”Unirea” Dej Volei Sprijinirea echipei de volei masculine-2018   797.400 lei Finalizat
2. Clubul Sportiv ”Unirea” Dej Fotbal Susținerea activității folbalistice juvenile și seniori 153.000 lei Finalizat
3. Clubul Sportiv C.F.R. Dej   Susținerea activității fotbalistice pe anul 2018 18.000 lei Finalizat
4. Clubul de dans sportiv ”Latino Angels” Susținerea performanțelor sportivilor clubului Latino angels 14.400 lei Finalizat
5. Asociația Sportivă Viile Dejului – fotbal Promovarea fotbalului ca sport de masă la seniori şi juniori 8.500 lei Nefinalizat
  6. Clubul Sportiv ”Budokan Ryu” Dej Anul competiţional 2018 -Karate WUKF 14.400 lei Finalizat
7. Clubul Sportiv ”Gloria” Dej aeromodele Tradiție și contemporaneitate în aeromodelism 9.900 lei Finalizat
8. Clubul Sportiv Tenis Club Dej Promovarea tenisului ca sport de masă la seniori şi juniori 9.000 lei Finalizat
9. Academia de Fotbal Paul Papp Dej Promovarea fotbalului ca sport de masă la copii şi juniori 18.000 lei Finalizat
10. Asociația Sportivă ”Mecsom” Dej Cupa ,,Someș” în Anul Centenarului 12.600 lei Finalizat
11. Clubul Sportiv Vulturii Dej Arte marțiale Promovarea și practicarea Taekwon-do în rândul copiilor și tinerilor. Participarea la competiții și organizarea campionatului național de Taekwon-do-Dej 2018 5.400 lei Finalizat
12. Organizația Națională Cercetașii României- Filiala Dej ,,Nainte spre Marea Unire” 5.400 lei Finalizat

B. Lista asociațiilor culturale care au primit finanțare nerambursabilă

Nr. crt. Denumire beneficiar Denumire proiect Valoarea finanţării de la bugetul local Rezultate
1 Asociatia parintilor din Colegiul National A. Murersanu Dej Pe urmele Marii Uniri pentru România 100 9.000 lei Finalizat
2 Asociatia culturala Astra Dej Cultură, tradiții, istorie și economie la Centenarul Marii Uniri   14.400 lei Finalizat
3 Asociatia culturala Kadar Jozsef Dej     Zilele maghiarilor dejeni, ed. VI. Ziua Mamelor; Concurs poezie și proză P.Șandor 14.400 lei Finalizat
4 Asociatia Civila a Maghiarilor dejeni      Cultură Vie 10.800 lei Finalizat
5 Asociatia culturala Aranyeso Festivalul internaţional al dansului popular   7.200 lei Finalizat
6 Asociatia LAPI Dej   Obiceiuri şi tradiţii în spaţiul european 7.200 lei Finalizat
7 Asociatia Rotary Club Dej   Concert aniversar 100 de ani de la Marea Unire 4.500 lei Finalizat
8 Asociatia Sfintii Apostoli Luca si Andrei Atelier de creaţie Pintic 2018 4.500 lei Finalizat
9 Asociatia Parintilor , Elevilor si Profesorilor de la Scoala Nr. 1 Dej Poarta Someşului şi Marea Unire 3.600 lei Finalizat
10 Asociatia Marsala Life Târgul lui Moş Crăciun   0 lei cheltuit (Acordat 3500 lei) Nerealizat  
11 Asociatia Emanuel Dej Împreună studiind vom realiza lucruri mărețe   2.700 lei Finalizat
12 Asociatia Roiama Dej Schimburi culturale și artistice cu artiști din Belgia   2.250 lei Finalizat

Comisia a fost formată din Albinetz Constantin – membru, Danciu Nicoleta – membru, Postevca Valentin – membru, Chirilă Gavril – membru, Tecar Lucian – membru și Mereuță Elena – secretar.

Continuă să citești

Administraţie

DEJ | Bazinul didactic de înot va fi inaugurat în acest an! Lucrările se apropie de final

Publicat acum

pe

FOTO – Arhivă

Începând din acest an, locuitorii municipiului Dej se vor putea bucura de bazinul de înot didactic. Cel puțin așa promite primarul Morar Costan.

Municipiul Dej, alături de alte localități din țară, beneficiază de finanțarea acestui obiectiv prin programul „Bazine de înot” al Companiei Naționale de Investiții care realizează aceste proiecte-tip pentru bazine de înot didactic la nivel național.

Conform edilului Morar Costan, bazinul va putea fi utilizat, la fel ca și patinoarul, de către toate instituțiile de învățământ dejene pentru desfășurarea orelor de sport, dar și de către toți dejenii, indiferent de anotimp.

Bazinul de înot didactic, ale cărui lucrări de edificare au debutat în anul 2017, este amplasat pe strada Nicolae Titulescu în zona vechiului ștrand.

Primăria Municipiului Dej va asigura din fonduri proprii racordul la utilitățile necesare funcționării bazinului de înot și va acoperi costurile de întreținere ale investiției.

Continuă să citești

Administraţie

Primăria Dej amână licitația pentru vânzarea blocului V03, pentru 26 martie!

Publicat acum

pe

FOTO – Arhivă

Primăria Municipiului Dej amână licitația anunțată inițial pentru data de 13 martie 2019 și aduce la cunoştinţa celor interesaţi că aceasta va avea loc pe 26 martie 2019, cu începere de la ora 11:00.

Este vorba despre o licitație publică cu strigare de vânzare a imobilului situat pe strada Crângului nr. 1 (Bloc V03) și a terenului aferent, în suprafață de 3540 mp.

Locul unde poate fi studiată documentația pentru licitație – sediul Primăriei Dej, camera nr. 25.

Modalitatea prin care persoanele interesate pot intra în posesia unui exemplar al documentației – de la camera nr. 25, începând cu data de 07 martie 2019.

Documentele de capabilitate și participare la licitație

Pentru persoanele juridice:

  • Copie de pe chitanța reprezentând plata contravalorii caietului de sarcini;
  • Copie de pe chitanța reprezentând plata taxei de participare la licitație;
  • Copie de pe chitanța, ordinul de plată vizat de bancă ori scrisoarea de garanție bancară, reprezentând achitarea garanției de participare;
  • Copie după cartea de identitate;
  • Certificatul de înmatriculare a ofertantului în Registrul Comerțului;
  • Dovada privind achitarea obligațiilor fiscale, prin prezentarea unui certificat de atestare fiscală, eliberat de organul fiscal competent;
  • Certificat privind achitarea taxelor și impozitelor locale eliberat de autoritățile locale;
  • Ultimul bilanț contabil depus, înregistrat și vizat la organul competent;
  • Declarație pe propria răspundere a reprezentantului legal al societății comerciale, din care să rezulte că aceasta nu se află în reorganizare judiciară sau faliment;
  • Împuternicire notarială pentru participare la licitație – dacă este cazul;
  • Indicarea unui cont bancar în care se va restitui garanția de participare la licitație în termen de 5 zile de la semnarea contractului de vânzare cumpărare de către ofertantul câștigător.

Pentru persoanele fizice:

  • Copie de pe chitanța reprezentând plata contravalorii caietului de sarcini;
  • Copie de pe chitanța reprezentând plata taxei de participare la licitație;
  • Copie de pe chitanța, ordinul de plată ori scrisoarea de garanție bancară reprezentând achitarea garanției de participare;
  • Copie de pe actul de identitate
  • Dovada privind achitarea obligațiilor fiscale, prin prezentarea unui certificat de atestare fiscală, eliberat de organul fiscal competent;
  • Certificat privind achitarea taxelor și impozitelor locale eliberat de autoritățile locale;
  • Împuternicire notarială pentru participare la licitație – dacă este cazul și copia actului de identitate al ofertantului;
  • Indicarea unui cont bancar în care se va restitui garanția de participare la licitație în termen de 5 zile de la semnarea contractului de vânzare cumpărare de către ofertantul câștigător.

Data și locul de primire al documentelor – Documentele se primesc până la data de 25 martie 2019, ora 10:00, la Registratura Primăriei municipiului Dej.

Data, ora și locul licitației – Licitația publică cu strigare va avea loc în data de 26 martie 2019, ora 11:00, sediul Primăriei Dej, camera 41.

Continuă să citești

RECLAMĂ

loading...

PUBLICITATE

ABONEAZĂ-TE PENTRU ȘTIRI VIDEO

TU AI DAT LIKE?

PUBLICITATE

CAUTĂ CE TE INTERESEAZĂ

Web Doar pe Dej24.ro

DONEAZĂ

Dacă doriți să sprijiniți financiar Dej24.ro, CLICK pe butonul de mai jos pentru a dona orice sumă de bani.

PARTENER

Cele mai populare