Conectează-te cu noi

Naţional

Restructurări la CNAIR! 35 de posturi de directori, șterse din organigramă

Publicat acum

pe

FOTO – Arhivă
loading...

Ministrul Transporturilor, Răzvan Cuc a declarat duminică într-o conferinţă de presă, că 35 de posturi de directori din CNAIR au fost restructurate. „Sunt convins că o să funcţioneze mult mai bine compania cu aceste posturi reduse”, a afirmat el.

V-am promis că o să urmeze nişte restructurări, acest lucru s-a întâmplat, monştrii sacri din infrastructură, acei oameni care erau de-o viaţă pe funcţii de directori adjuncţi, directoi generali adjuncţi, şefi de serviciu şi aşa mai departe, o parte din ei şi-au pierdut posturile pentru că s-a făcut restructurarea a 35 de posturi de directori au fost şterse din organigrama Companiei de Autostrăzi. Este o măsură curajoasă pe care a luat-o directorul general de la CNAIR, Sorin Scaralat”, a declarat ministrul demis Răzvan Cuc, potrivit Mediafax.

În urma acestor restructurări CNAIR-ul va economisi anual la fondul de salarii 3 milioane de euro”, a mai spus Răzvan Cuc.

Într-un comunicat de presă, CNAIR a anunțat duminică faptul că reducerile posturilor de directori atrag o economie la bugetul companiei de peste 10 mil. lei/an.

Această organigramă a fost stabilită în funcție de cerințele și principiile necesare eficientizării activității companiei. De asemenea, s-a luat în calcul și optimizarea circuitului documentelor, în perspective responsabilizării deciziilor. Astfel, din vechea structură care însuma un număr de 28 de posturi de directori, în urma reorganizării, vor fi doar 12 posturi, ceea ce presupune și o economie la bugetul companiei de peste 10 mil. lei/an”, se arată în comunicat.

Această schimbare este o una majoră, atât a structurii organizatorice, cât și din perspectiva funcționalității decizionale. A fost un moment așteptat și care va determina noi așteptări. Consider că această schimbare este susținută de necesitatea performanței tehnico-economice și financiare a companiei, care să se concretizeze prin rezultate certe și proiecte finalizate. Consider că deciziile luate acum sunt constructive și, subliniez, că ele nu înseamnă neapărat un reproș, ci sunt elemente concrete ale unei noi viziuni de funcționare și dezvoltare a companiei. Acest lucru înseamnă să trecem de la o structură stufoasă si rigidă, care intrase într-o rutină decizională, la o structură suplă și eficientă” a declarat Sorin Scarlat, Directorul General al CNAIR.

Naţional

BLACK FRIDAY 2019. Ce vânzări a avut cel mai mare retailer online în prima jumătate de oră de la startul reducerilor

Publicat acum

pe

FOTO – Arhivă
loading...

Cel mai mare retailer online din Romania a realizat vânzări de peste 115 milioane de lei în prima jumătate de oră de la startul Black Friday 2019, potrivit unui comunicat.

Black Friday 2019 a demarat la ora 7:25 în această dimineaţă şi au fost plasate peste 100.000 de comenzi în primele 10 minute.

Retailerul pune la dispoziţia consumatorilor peste 3,5 milioane de produse cu reduceri, iar oferta se va suplimenta pe parcursul zilei.

Cele mai multe comenzi la mia de locuitori sunt din Bucureşti, Cluj-Napoca, Sibiu, Iaşi, Slatina. Plata cu cardul are o pondere de 39% din totalul comenzilor.

BLACK FRIDAY 2019. PROBLEME LA PROCESAREA PLĂŢILOR CU CARDUL

Cel mai mare retailer online de pe piaţa locală, întâmpină probleme în această dimineaţă în a le lua clienţilor banii din conturi pentru comenzile de Black Friday, eveniment de shopping de la care compania aşteaptă astăzi venituri de 500 de milioane de lei.

Foarte mulţi clienţi sună cu aceeaşi problemă. Aşteptaţi 2-3 ore pentru a reîncerca.. Probabil este o problemă de la procesatorul de plăţi”, este mesajul transmis clienţilor de operatorii din call-center chiar dacă în mesajele transmise automat de retailer clienţii sunt notificaţi că dacă nu fac plata în 60 de minute rezervarea produselor se anulează. „Reîncercaţi, dar nu de prea multe ori (…)”, spun reprezentanţii din call-center, care par a fi depăşiţi de problemă.

PayU, procesatorul de plăţi cu care lucrează retailerul, şi care face parte din acelaşi grup, nu a oferit momentan detalii despre aceste erori, care sunt raportate de mai mulţi clienţi pe reţelele sociale.

Continuă să citești

Naţional

A început campania electorală pentru turul al doilea al alegerilor prezidențiale!

Publicat acum

pe

FOTO – Arhivă
loading...

Campania electorală pentru turul al doilea al alegerilor prezidenţiale începe vineri, de la ora 00:00, aceasta urmând a se încheia sâmbătă, 23 noiembrie, la ora 7:00.

Autoritatea Electorală Permanentă anunţă că, potrivit legii, al doilea tur de scrutin are loc în aceleaşi secţii de votare şi circumscripţii electorale, sub conducerea operaţiunilor electorale de către aceleaşi birouri electorale şi pe baza aceloraşi liste de alegători de la primul tur.

La secţiile de votare din străinătate, se votează pe durata a trei zile, ca şi la primul tur, conform următorului program:

  • vineri, 22 noiembrie, între orele 12,00 – 21,00;
  • sâmbătă, 23 noiembrie, între orele 7,00 – 21,00;
  • duminică, 24 noiembrie, între orele 7,00 – 21,00.

În toate cele trei zile există posibilitatea de prelungire a votării până cel mai târziu la ora 23,59 pentru alegătorii care se află la sediul secţiei de votare la ora 21,00, precum şi pentru cei care se află la rând în afara sediului secţiei de votare, reaminteşte AEP.

Potrivit legii, pot vota la secţiile de votare din străinătate cetăţenii români care în ziua alegerilor se află în străinătate, indiferent de motivul prezenţei acestora pe teritoriul altei ţări – domiciliaţi, rezidenţi sau turişti.

Actele pe baza cărora se poate vota în străinătate sunt: cartea de identitate; cartea de identitate provizorie; buletinul de identitate; paşaportul diplomatic; paşaportul diplomatic electronic; paşaportul de serviciu; paşaportul de serviciu electronic; paşaportul simplu, paşaportul simplu electronic; paşaportul simplu temporar; carnetul de serviciu militar (în cazul elevilor din şcolile militare).

În ceea ce priveşte votul prin corespondenţă, alegătorii români cu domiciliul sau reşedinţa în străinătate care au primit plicul trebuie să se asigure, înainte de a lipi autocolantul pe candidatul preferat, că acesta a intrat în turul al doilea. În cazul în care autocolantul este aplicat pe un candidat care nu a intrat în turul al doilea, votul este anulat, menţionează AEP.

Plicurile cu opţiunile pentru turul al doilea trebuie expediate astfel încât să ajungă la sediile birourilor electorale pentru votul prin corespondenţă până cel mai târziu în data de 21 noiembrie. Cei ale căror plicuri nu ajung până la termenul menţionat vor fi notificaţi şi îndrumaţi să se îndrepte spre cea mai apropiată secţie de votare.

În ţară, au fost organizate 18.748 de secţii de votare.

Votarea în ţară are loc duminică, 24 noiembrie, între orele 7,00 şi 21,00, cu posibilitatea de prelungire până cel mai târziu la ora 23:59 pentru alegătorii care se află la sediul secţiei de votare la ora 21:00, precum şi pentru cei care se află la rând în afara sediului secţiei de votare.

Alegătorii din ţară votează cu un act de identitate valabil, emis de statul român: cartea de identitate; cartea electronică de identitate; cartea de identitate provizorie; buletinul de identitate; paşaportul diplomatic; paşaportul diplomatic electronic; paşaportul de serviciu; paşaportul de serviciu electronic; carnetul de serviciu militar.

Potrivit AEP, paşaportul simplu, paşaportul simplu electronic şi paşaportul simplu temporar pot fi folosite doar de cetăţenii români cu domiciliul în străinătate care votează în România.

În ţară, cetăţenii votează la secţia de votare la care este arondată strada sau localitatea unde îşi au domiciliul ori reşedinţa, iar în cazul în care se află în altă unitate administrativ-teritorială, pot vota la orice secţie de votare din cadrul acesteia.

Pentru alegătorii netransportabili din motive de boală sau invaliditate, din ţară, preşedintele biroului electoral al secţiei de votare poate aproba, la cererea scrisă a acestora, depusă cel mai târziu în preziua votării, însoţită de copii ale unor acte medicale sau alte acte oficiale din care să rezulte că persoanele respective sunt netransportabile, ca o echipă formată din cel puţin doi membri ai biroului electoral să se deplaseze cu o urnă specială şi cu materialul necesar votării – ştampilă cu menţiunea „VOTAT”, buletine de vot şi timbre autocolante necesare pentru a se efectua votarea.

Ca şi în primul tur, operaţiunile privind numărarea voturilor, inclusiv a celor prin corespondenţă, sunt înregistrate video şi audio şi se desfăşoară în deplină transparenţă, în prezenţa tuturor membrilor birourilor electorale ale secţiilor de votare şi a persoanelor acreditate.

Persoanele acreditate să asiste la efectuarea operaţiunilor electorale la primul tur de scrutin sunt de drept acreditate să asiste la efectuarea acestor operaţiuni şi la al doilea tur, precizează AEP.

Continuă să citești

Naţional

Raportul privind violenţele din 10 august 2018 a fost declasificat de MAI şi trimis la DIICOT – VIDEO

Publicat acum

pe

loading...

Ministrul de Interne, Marcel Vela, a anunţat joi că a fost declasificat raportul privind protestul din 10 august 2018 şi a fost transmis către DIICOT, unde este deschis un dosar penal, scrie Mediafax.

Azi dimineaţă am primit ultimul aviz de la instituţiile solicitate. Azi a sosit ultimul aviz, comisia a decis declasificarea raportului. Aşadar, în această zi, raportul este declasificat. Informarea cu privire la evenimentele din 10 august este declasificat”, a declarat ministrul de Interne.

Marcel Vela a anunţat că documentul declasificat a fost trimis procurorilor.

Am înaintat raportul declasificat către DIICOT, unde, după cum bine ştiţi, există un dosar penal. DIICOT a comunicat ca ia act de acest raport declasificat, un raport care poate fi folosit în ancheta penală. Datele din raport sunt la dispoziţia DIICOT-ului”, a mai explicat Vela.

Procurorii vor folosi informaţiile din raport, iar când ancheta va fi încheiată, acesta va fi public.

Ministrul a explicat paşii desecretizării raportului: „Ministrul dă ordin, constituie comisie care analizează oportunitatea. Analizând oportunitatea, profesioniştii din Minister s-au exprimat: poate fi desecretizat. Pasul 2: am cerut de la instituţii să ne dea acceptul şi le mulţumesc. Şi cei de la SRI, SIE, Jandarmerie au fost de acord. Nu ştiu de ce Carmen Dan nu l-a desecretizat, vă rog să o intrebaţi”.

Jandarmeria Bucureşti a fost de acord. Nu pot da detalii din raport pentru că e la DIICOT şi e proces penal”, a mai spus ministrul.

Continuă să citești

RECLAMĂ

loading...

PUBLICITATE

PUBLICITATE

ABONEAZĂ-TE PENTRU ȘTIRI VIDEO

TU AI DAT LIKE?

PUBLICITATE

CAUTĂ CE TE INTERESEAZĂ

Web Doar pe Dej24.ro

DONEAZĂ

Dacă doriți să sprijiniți financiar Dej24.ro, CLICK pe butonul de mai jos pentru a dona orice sumă de bani.

PARTENER

Cele mai populare