Conectează-te cu noi

Administraţie

Ședință ordinară a Consiliului Local Dej! Se stabilesc taxele și impozitele pe 2018

Publicat acum

pe

Consilierii locali din Dej se vor întruni miercuri, 13 decembrie, cu începere de la ora 15:00, în Sala de Ședințe a Primăriei Municipiului Dej, într-o ședință ordinară.

Pe ordinea de zi se află 10 proiecte de hotărâre, dar și rezolvarea unor probleme ale administrației publice locale.

ORDINE DE ZI:

1. Proiect de hotărâre privind aprobarea stabilirii impozitelor și taxelor locale pentru anul 2018.

2. Proiect de hotărâre privind aprobarea reducerii/scutirii de la plata impozitului pe clădire și teren pentru Asociația Viitorul Copiilor Ramsau Dej.

3. Proiect de hotărâre privind aprobarea Regulamentului de stabilire a criteriilor de identificare a clădirilor și terenurilor neîngrjite situate în intravilanul Municipiului Dej.

4. Proiect de hotărâre privind aprobarea inființării ECO URBAN DEJ S.A. avand ca unic actionar Municipiul Dej.

5. Proiect de hotărâre privind aprobarea prelungirii Contractelor de închiriere pentru ocuparea domeniului public și privat, care expiră pe parcursul anului 2018.

6. Proiect de hotărâre privind aprobarea inscrierii în C.F. a bunurilor aparținând domeniului public al Municipiului Dej, conform Anexei.

7. Proiect de hotărâre privind aprobarea încheierii unui acord de reabilitare drumuri necesar la faza P.U.Z./DTAC pentru obiectivul de investitie ”Exploatare minieră de sare gemă din perimetrul Nireș, incinta de suprafață” acord solicitat de Consiliul Judetean, beneficiar investitie S.C. SALZBERGWERK RESSOURCEN UND INVESTITIONEN S.R.L.

8. Proiect de hotărâre privind aprobarea modificării și completarea Anexelor 1 și 2 la Hotărârea Consiliului Local al Municipiului Dej Nr. 131/2017 privind darea în administrarea unităților de învățământ preuniversitar a bunurilor imobile, proprietate publică a Municipiului Dej, in care își desfășoară activitatea unitățile de învățământ preuniversitar.

9. Proiect de hotărâre privind aprobarea Inventarului Bunurilor care aparțin domeniului public al Municipiului Dej, cu modificările și completările care au apărut în structura acestuia până la data de 31 octombrie 2017, conform Anexei, care face parte integrantă din prezenta hotărâre.

10. Proiect de hotărâre privind aprobarea rectificării bugetului local al Municipiului Dej pe anul 2017.

11.Soluționarea unor probleme ale administrației publice locale.

Materialele prezentate la ordinea de zi vor fi transmise în format electronic, prin e-mail, către consilieri, începând cu data de 7 decembrie 2017, după ora 16,00.

 

FOTO – Arhivă

Administraţie

Documente preluate în Panticeu şi Recea-Cristur pentru întocmirea actelor de identitate

Publicat acum

pe

Sinteza activităţii desfăşurate de Serviciul Public Comunitar de Evidenţă a Persoanelor Dej în comunele PANTICEU şi RECEA-CRISTUR în data de 22.02.2018 cu ocazia preluării documentelor necesare pentru întocmirea actelor de identitate:

  • persoane legitimate 92
  • persoane găsite în neregulă 74

din care:

  • soluţionate prin verificări 0
  • în curs de soluţionare 74
  • imagini preluate cu camera mobilă 63

Total cereri preluate 74

din care:

  • cereri eliberare C.I. preluate 57
  • cereri eliberare C.I.P. preluate 4
  • cereri stabilire reşedinţă preluate  13

Contravaloarea taxelor legale încasate 1143 lei

Contravenții constatate 0

Sancțiunii aplicate: 0

din care:        – cu avertisment 0

–           cu amendă 0

Valoarea amenzilor (lei) 0

foto: arhivă

Continuă să citești

Administraţie

Primăria Dej, ANUNȚ DEZBATERE PUBLICĂ – PUD construire creșă-grădiniță P-ța Bobâlna nr. 8-10

Publicat acum

pe

În conformitate cu prevederile legii nr. 350/2001 privind amenajarea teritoriului și urbanismul și a Legii nr. 52/2003 privind transparența decizională în administrația publică, Primăria Municipiului Dej anunță DEZBATERE PUBLICĂ – CONSULTAREA POPULAȚIEI cu privire la documentațiile:

  • PUD – generat de terenul situat in Dej, Piața Bobâlna nr. 8-10 in vederea construirii CREȘĂ – GRĂDINIȚĂ 3 GRUPE CU PROGRAM PRELUNGIT, ÎMPREJMUIRE
    Beneficiar : PAROHIA REFORMATĂ DEJ

Scopul elaborării documentațiilor de urbanism este de a reglementa modul de amplasare al construcțiilor menționate.

Ședința de dezbatere publică va avea loc la Primăria municipiului Dej, sala de ședințe a Consiliului Local, marți, 27 februarie 2018, ora 12.

Documentația tehnica si referatul Serviciului de urbanism se pot consulta la sediul Primăriei municipiului Dej, camera 38.

Observațiile și sugestiile vor fi transmise în scris la sediul Primăriei Municipiului Dej, pe site-ul Primăriei Municipiului Dej – www.primaria.dej.ro sau pe e-mail – primaria@dej.ro până la data de 26.02.2018.

 

FOTO – Arhivă

Continuă să citești

Administraţie

Punctul de vedere al primarului municipiului Dej privind plățile către salariați

Publicat acum

pe

Primarul municipiului Dej, Morar Costan ne-a trimis un punct de vedere ca urmare a publicării articolului ”Raportul Curții de Conturi: abateri de milioane la Primăria Dej! Angajații au fost plătiți nejustificat”.

Redăm integral comunicatul primarului. ”Referitor la concluziile Curții de Conturi privind drepturile plătite personalului în sumă de 2.928.002 lei, precizăm faptul că acestea reprezintă sporul de dispozitiv în procent de 25% acordat salariaților.

Includerea acestui spor de dispozitiv s-a realizat pentru punerea în aplicare a unor hotărâri judecătorești prin sentinţe pronunţate, rămase definitive şi executorii, de către Secţia mixtă de contencios administrativ şi fiscal, de conflicte de muncă şi asigurări sociale a Tribunalului Cluj, respectiv a Sentinţei civile nr.231/2008 la Dosarul 5477/117/2007 (litigiu privind funcţionarii publici) şi a Sentinţei civile nr.666/2008 la Dosarul 5478/117/2007 (litigiu privind personalul contractual).

Prin urmare acordarea sumelor către salariați a fost realizată în cadru legal, conform unor hotărâri judecătorești definitive și irevocabile.

Menționăm că din cauza neacordării sporului de dispozitiv salariaților, în anul 2008, în urma procesului intentat  Primăriei Dej, de către sindicatul salariaților, s-au emis sentințe judecătorești definitive care obligau primăria să plătească salariaților spor de dispozitiv, în valoare de aproximativ 3.600.000 lei pentru plata căruia am făcut mari eforturi, pentru a distribui sumele prevăzute de sentințe cu penalizări, prin eșalonări, pe perioada 2008-2016. Și în prezent mai avem de achitat până în data de 05.04. 2018 aproximativ 480.000 lei.

În virtutea experiențelor anterioare, era firesc să acordăm sporul de dispozitiv angajaților, pentru că altfel ne expuneam din nou unui proces cu sindicatul salariaților, în care Primăria Dej risca să plătească la fel ca în urma sentințelor anterioare, milioane de lei ca spor de dispozitiv retroactiv și penalități pentru neacordarea lui.

În acest context situația se va decide în instanță, însă Primăria Municipiului Dej nu mai riscă plata penalităților și majorărilor de întârziere, la fel ca în situația expusă anterior”.

Continuă să citești

RECLAMĂ

Facebook

loading...

PUBLICITATE

CAUTĂ CE TE INTERESEAZĂ

Web Doar pe Dej24.ro

DONEAZĂ

Dacă doriți să sprijiniți financiar Dej24.ro, CLICK pe butonul de mai jos pentru a dona orice sumă de bani.

PARTENER

Cele mai populare