Conectează-te cu noi

Administraţie

Ședință ordinară a Consiliului Local Dej! Se stabilesc taxele și impozitele pe 2018

Publicat acum

pe

Consilierii locali din Dej se vor întruni miercuri, 13 decembrie, cu începere de la ora 15:00, în Sala de Ședințe a Primăriei Municipiului Dej, într-o ședință ordinară.

Pe ordinea de zi se află 10 proiecte de hotărâre, dar și rezolvarea unor probleme ale administrației publice locale.

ORDINE DE ZI:

1. Proiect de hotărâre privind aprobarea stabilirii impozitelor și taxelor locale pentru anul 2018.

2. Proiect de hotărâre privind aprobarea reducerii/scutirii de la plata impozitului pe clădire și teren pentru Asociația Viitorul Copiilor Ramsau Dej.

3. Proiect de hotărâre privind aprobarea Regulamentului de stabilire a criteriilor de identificare a clădirilor și terenurilor neîngrjite situate în intravilanul Municipiului Dej.

4. Proiect de hotărâre privind aprobarea inființării ECO URBAN DEJ S.A. avand ca unic actionar Municipiul Dej.

5. Proiect de hotărâre privind aprobarea prelungirii Contractelor de închiriere pentru ocuparea domeniului public și privat, care expiră pe parcursul anului 2018.

6. Proiect de hotărâre privind aprobarea inscrierii în C.F. a bunurilor aparținând domeniului public al Municipiului Dej, conform Anexei.

7. Proiect de hotărâre privind aprobarea încheierii unui acord de reabilitare drumuri necesar la faza P.U.Z./DTAC pentru obiectivul de investitie ”Exploatare minieră de sare gemă din perimetrul Nireș, incinta de suprafață” acord solicitat de Consiliul Judetean, beneficiar investitie S.C. SALZBERGWERK RESSOURCEN UND INVESTITIONEN S.R.L.

8. Proiect de hotărâre privind aprobarea modificării și completarea Anexelor 1 și 2 la Hotărârea Consiliului Local al Municipiului Dej Nr. 131/2017 privind darea în administrarea unităților de învățământ preuniversitar a bunurilor imobile, proprietate publică a Municipiului Dej, in care își desfășoară activitatea unitățile de învățământ preuniversitar.

9. Proiect de hotărâre privind aprobarea Inventarului Bunurilor care aparțin domeniului public al Municipiului Dej, cu modificările și completările care au apărut în structura acestuia până la data de 31 octombrie 2017, conform Anexei, care face parte integrantă din prezenta hotărâre.

10. Proiect de hotărâre privind aprobarea rectificării bugetului local al Municipiului Dej pe anul 2017.

11.Soluționarea unor probleme ale administrației publice locale.

Materialele prezentate la ordinea de zi vor fi transmise în format electronic, prin e-mail, către consilieri, începând cu data de 7 decembrie 2017, după ora 16,00.

 

FOTO – Arhivă

Reclamă
Click pentru a comenta

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

RECLAMĂ

RECLAMĂ

PUBLICITATE

TU AI DAT LIKE?

ABONEAZĂ-TE PENTRU ȘTIRI VIDEO

PUBLICITATE

CAUTĂ CE TE INTERESEAZĂ

Web Doar pe Dej24.ro

DONEAZĂ

Dacă doriți să sprijiniți financiar Dej24.ro, CLICK pe butonul de mai jos pentru a dona orice sumă de bani.

PARTENER