Conectează-te cu noi

Administraţie

DEJ | Morar Costan: „Această situație de criză a lăsat peste 40.000 de locuitori FĂRĂ APĂ”

Publicat acum

pe

loading...

Primarul municipiului Dej, ing. Morar Costan, a reacționat la situația cu care se confruntă orașul în momentul de față și anume lipsa apei potabile la robinete. Acesta consideră că firma Boccardo, cea care a realizat lucrările, să răspundă de situația creată. 

Din păcate o situație de nedorit a afectat municipiul Dej, astfel încât astăzi ne aflăm în a doua zi în care avem probleme cu alimentarea cu apă. Situația se datorează unor lucrări efectuate de Compania de Apă Someș S.A pentru cuplarea localității Nima la conducta magistrală, lucrări făcute necorespunzător și fără responsabilitate, de către firma Boccardo, care a executat lucrarea, iar alimentarea cu apă a întregului oraș a fost oprită.

În aceste condiții a fost nevoie de intervenție, am făcut tot ceea ce a depins de mine, am luat legătura cu Compania de apă pentru a vedea exact care este situația, am fost în teren până azi noapte la zona de cuplare, am solicitat continuarea lucrărilor pentru remedierea defecțiunii, lucru care s-a reușit parțial astfel încăt astăzi dimineață, în zonele joase ale municipiului era apă la presiune scăzută.

Lipsa apei a continuat însă, în zonele înalte, fiind afectate și unități de învățământ, de aceea am luat legătura la prima oră cu pompierii, cu firma Samus, am mobilizat echipe din cadrul Primăriei pentru a distribui apă în grădinițele și școlile afectate, la această oră echipele fiind în teren pentru distribuirea apei.

Se lucrează în continuare la remedierea problemei la zona de cuplare cu magistrala, iar potrivit Companiei de Apă, pentru efectuarea corespunzătoare a cuplajului va fi întreruptă alimentarea totală cu apă și în zonele în care este alimentare cu presiune scăzută.

Sper ca astăzi să fie rezolvată această problemă și să fie reluată alimentarea cu apă, însă nu este normal ce s-a întâmplat, din cauza lipsei de profesionalism și responsabilitate a unei firme care nu avea voie să intervină la o asemenea lucrare, fără să o pregătească corespunzător lucrarea, a rămas un oraș întreg fără apă.

Această firmă trebuie să răspundă pentru această situație de criză care a lăsat peste 40000 de locuitori fără apă, pentru că vorbim de Dej și comunele limitrofe”, a afirmat primarul municipiului Dej, ing. Morar Costan.

 

CITEȘTE ȘI:

Municipiul Dej FĂRĂ APĂ, ziua 2. Avaria nu s-a rezolvat azi-noapte!

Administraţie

Birocrație redusă la Primăria Dej, pe bani europeni!

Publicat acum

pe

FOTO – Arhivă
loading...

Administrația dejeană a demarat implementarea proiectului „Soluții informatice integrate pentru simplificarea procedurilor administrative si reducerea birocrației la nivelul Municipiului DEJ” cofinanțat din Fondul Social European prin Programul Operațional Capacitate Administrativă 2014-2020.

Scopul proiectului constă în consolidarea capacității instituționale și eficientizarea activității la nivelul Municipiului Dej, prin simplificarea procedurilor administrative și reducerea birocrației pentru cetățeni.

Rezultate:

  • Arhivare electronică, captură documente, fluxuri de lucru cu documente, registratură electronică și management arhivă fizică de documente, portal web, platformă integrată;
  • Retro-digitalizarea unui număr de cca. 20.000 dosare;
  • Dezvoltarea cunoștințelor și abilităților personalului pentru aplicarea soluțiilor informatice implementate în cadrul proiectului.
  • Proceduri simplificate pentru reducerea birocrației pentru cetățeni la nivel local.

Valoarea totală a proiectului este de 2.309.136 lei. Valoarea eligibilă nerambursabilă este de 98% din valoarea eligibilă a proiectului iar cofinanțarea eligibilă a Municipiului Dej este în valoare de 46 182,72 lei.

Continuă să citești

Administraţie

Solutii informatice integrate pentru simplificarea procedurilor administrative si reducerea birocratiei la nivelul Municipiului DEJ

Publicat acum

pe

loading...

Municipiul Dej in calitate de beneficiar, implementeaza proiectul ”Solutii informatice integrate pentru simplificarea procedurilor administrative si reducerea birocratiei la nivelul Municipiului DEJ”, cod MySMIS 129268, cod SIPOCA 655, proiect cofinantat din Fondul Social European prin Programul Operational Capacitate Administrativa 2014-2020.

Scopul proiectului consta in consolidarea capacitatii institutionale si eficientizarea activitatii la nivelul Municipiului DEJ, prin simplificarea procedurilor administrative Si reducerea birocratiei pentru cet&teni.

Obiectivele specifice ale proiectului sunt: implementarea unor masuri de simplificare pentru cetateni, in corespondenta cu Planul integrat pentru simplificarea procedurilor administrative aplicabile cetatenilor din perspectiva front-office, dar si back- office, retro-digitalizarea unui numar de aproximativ 20.000 dosare aflate in arhiva clasicA Si cu valoare operationala si dezvoltarea cunostintelor si abilitatilor personalului din cadrul Municipiului DEJ, in vederea sprijinirii masurilor vizate de proiect.

Rezultate asteptate in urma derularii proiectului sunt: proceduri simplificate pentru reducerea birocratiei pentru cetateni la nivel local; platforma integrata (portal web, arhivare electronica, captura documente, fluxuri de UGH cu documente, registratura electronica Si dosare; cunostinte si abilitati ale personalului; instruirea a 50 de persoane din cadrul grupului tinta, in ceea ce ‘priveste utilizarea solutiilor informatice implementate in cadrul proiectului.

Valoarea totala a proiectului este de 2.309.136 lei. Valoarea eligibila nerambursabila, respectiv 98% din valoarea eligibila a proiectului este de 2 262 953,28 lei din care valoare eligibila nerambursabila din FSE- 1 962 765,6 lei, valoare nerambursabila din bugetul national- 300 187, 68 lei, iar cofinantarea eligibila a Municipiului Dej este in valoare de 46 182,72 lei.

Data de incepere a proiectului este 18.06.2019. Perioada de implementare este de 19 luni, respectiv 18.01.2021.

Continuă să citești

Administraţie

13 august – Ziua Informării Preventive | MĂSURI și REGULI de protecție – FOTO

Publicat acum

pe

loading...

Cu ocazia Zilei Informării Preventive stabilită pentru data 13 august, Inspectoratul General pentru Situații de Urgență transmite către populație un set de măsuri și reguli de protecție în caz de furtuni, caniculă, incendii sau inundații.

Inspectoratul General pentru Situații de Urgență a stabilit ca, începând cu anul 2011, fiecare dată de 13 ce pică marţea, să fie declarată „ZIUA INFORMĂRII PREVENTIVE”.

Continuă să citești

RECLAMĂ

loading...

ANUNȚ

PUBLICITATE

PUBLICITATE

ABONEAZĂ-TE PENTRU ȘTIRI VIDEO

TU AI DAT LIKE?

PUBLICITATE

CAUTĂ CE TE INTERESEAZĂ

Web Doar pe Dej24.ro

DONEAZĂ

Dacă doriți să sprijiniți financiar Dej24.ro, CLICK pe butonul de mai jos pentru a dona orice sumă de bani.

PARTENER

Cele mai populare