Conectează-te cu noi

Administraţie

Ședință a Consiliului Local Dej. Se stabilesc impozitele și taxele locale pentru 2016

Publicat acum

pe

Consiliul Local secretar nou (2)

Consilierii locali din Dej se vor întruni vineri, 30 octombrie, de la ora 12, în cadrul unei ședințe ordinare pe luna octombrie.

Pe ordinea de zi se află 25 de proiecte de hotărâre.

  1. Proiect de hotărâre privind aprobarea scutirii de la plata majorărilor de întârziere și penalităților aferente obligațiilor bugetare constând în impozite și taxe locale,redevențe, chirii și alte venituri datorate bugetului local de către persoane fizice de pe raza administrativ-teritorială a Municipiului Dej.
  2. Proiect de hotărâre privind aprobarea scutirii de la plata majorărilor de întârziere și penalităților aferente impozitelor și taxelor locale, redevențelor, chiriilor și altor obligații datorate bugetului local de către persoane juridice fără scop lucrativ care au calitate de contribuabili la bugetul local al Municipiului Dej.
  3. Proiect de hotărâre privind aprobarea schemei de ajutor de minimis, reprezentând scutiri de la plata majorărilor de întârziere și penalităților aferente impozitelor și taxelor locale, chiriilor, redevențelor și altor obligații la bugetul local,datorate de către societățile comerciale/cooperatiste care au calitatea de contribuabili ai bugetului local al Municipiului Dej.
  4. Proiect de hotărâre privind aprobarea Schemei de ajutor minimis pentru contribuabilii bugetului local al Municipiului Dej care beneficiază, în anul fiscal 2016, de cotă de impozitare redusă (0,25%) la impozitul/taxa pentru clădirile aflate în clasă energetică A, care dețin o Certificare oficială recunoscută la nivel mondial (LEED, BREEEAM sau DGNB) ca și clădire veche.
  5. Proiect de hotărâre privind aprobarea scutirii de la plata impozitului pe clădiri pentru S.C. STIL IMPEX S.R.L.
  6. Proiect de hotărâre privind aprobarea modificării listelor de investiții ale Spitalului Municipal Dej pe anul 2015.
  7. Proiect de hotărâre privind aprobarea organigramei, statului de funcții şi numărul de posturi pentru Spitalul Municipal Dej.
  8. Proiect de hotărâre privind aprobarea contului de execuție al Spitalului Municipal Dej pe anul 2015.
  9. Proiect de hotărâre privind stabilirea impozitelor şi taxelor locale pentru anul 2016.
  10. Proiect de hotărâre privind aprobarea modificării Art. 1 din Hotărârea Consiliului Local Dej Nr. 49 din data de 8 mai 2015.
  11. Proiect de hotărâre privind aprobarea rectificării bugetului local de venituri și cheltuieli al Municipiului Dej pe anul 2015.
  12. Proiect de hotărâre privind aprobarea finanțării multianuale a Obiectivului de investiții Proiectare și execuție Cablaje subterane, Strada Petru Rareș și Piața centrală (Piața Bobâlna).

13. Proiect de hotărâre privind aprobarea Planului de ocupare a funcţiilor publice pe anul 2016 pentru aparatul de specialitate al primarului Municipiului Dej.

  1. Proiect de hotărâre privind aprobarea predării către Ministerul Dezvoltării Regionale și Administrației Publice prin Compania Națională de Investiții C.N.I. S.A. a amplasamentului ”Sală de educație fizică școlară” la Liceul Tehnologic ”Constantin Brâncuși” Dej și asigurarea condițiilor în vederea executării obiectivului de investiții ”Sală de educație fizică școlară”.
  2. Proiect de hotărâre privind aprobarea predării către Ministerul Dezvoltării Regionale și Administrației Publice prin Compania Națională de Investiții C.N.I. S.A. a amplasamentului ”Bazin didactic de înot” pe Strada Nicolae Titulescu Nr. 16/A și asigurarea condițiilor în vederea executării obiectivului de investiții ”Bazin didactic de înot”.
  3. Proiect de hotărâre privind aprobarea Caietului de sarcini în vederea încheierii prin licitație publică a terenului aparținând domeniului public al Municipiului Dej destinat amplasării unor panouri publicitare.
  4. Proiect de hotărâre privind aprobarea solicitării adresată Ministerului Educației Naționale pentru emiterea Avizului conform în vederea schimbării destinației, pe perioada de 49 ani a imobilului Colegiului Național ”Andrei Mureșanu”, corp clădire situat în Municipiul Dej, Strada 1 Mai Nr. 3, județul Cluj.
  5. Proiect de hotărâre privind aprobarea modificării Hotărârii Consiliului Local Nr. 66 din 19 iulie 2012.
  6. Proiect de hotărâre privind aprobarea modificării Hotărârii Consiliului Local Nr. 65 din 19 iulie 2012.
  7. Proiect de hotărâre privind aprobarea completării Hotărârii Consiliului Local Nr. 57 din 25 iunie 2015.
  8. Proiect de hotărâre privind aprobarea întocmirii Actelor Adiționale la Procesele Verbale de predare – primire pentru loturile situate în Cartierul Griviței – Fântânilor (Străzile Fântânilor, George Mânzat, Victor Motogna) atribuite în baza Legii Nr. 15/2003, republicată, privind sprijinul acordat tinerilor pentru construirea unei locuințe proprietate personală, în vederea individualizării imobilelor cu date din C.F.
  9. Proiect de hotărâre privind aprobarea reprezentanţilor consiliului local în consiliile de administraţie ale unităţilor de învăţământ în Municipiul Dej.
  10. Proiect de hotărâre privind aprobarea P.U.Z. în vederea construirii unei locuințe P. în Municipiul Dej, Strada Ștefan Odobleja Nr. 16, beneficiar MUREȘAN DORIN GABRIEL.
  11. Proiect de hotărâre privind aprobarea dezmembrării terenului înscris în C.F. Dej Nr. 51.269, situat în Municipiul Dej, Strada Fântânilor F.N.
  12. Proiect de hotărâre privind aprobarea îndreptării erorilor materiale din Hotărârea Consiliului Local Dej Nr. 18 din 28 februarie 2013 și Anexei Hotărârii Consiliului Local cu privire la solicitarea de trecere a unui imobil – teren, în suprafață de 10.402 m.p., din domeniul public al Municipiului Dej, în domeniul privat al Municipiului și în administrarea Consiliului Local al Municipiului, în vederea restituirii fostului proprietar.
  13. Soluționarea unor probleme ale administrației publice locale.

 

Administraţie

Documente preluate în Panticeu şi Recea-Cristur pentru întocmirea actelor de identitate

Publicat acum

pe

Sinteza activităţii desfăşurate de Serviciul Public Comunitar de Evidenţă a Persoanelor Dej în comunele PANTICEU şi RECEA-CRISTUR în data de 22.02.2018 cu ocazia preluării documentelor necesare pentru întocmirea actelor de identitate:

  • persoane legitimate 92
  • persoane găsite în neregulă 74

din care:

  • soluţionate prin verificări 0
  • în curs de soluţionare 74
  • imagini preluate cu camera mobilă 63

Total cereri preluate 74

din care:

  • cereri eliberare C.I. preluate 57
  • cereri eliberare C.I.P. preluate 4
  • cereri stabilire reşedinţă preluate  13

Contravaloarea taxelor legale încasate 1143 lei

Contravenții constatate 0

Sancțiunii aplicate: 0

din care:        – cu avertisment 0

–           cu amendă 0

Valoarea amenzilor (lei) 0

foto: arhivă

Continuă să citești

Administraţie

Primăria Dej, ANUNȚ DEZBATERE PUBLICĂ – PUD construire creșă-grădiniță P-ța Bobâlna nr. 8-10

Publicat acum

pe

În conformitate cu prevederile legii nr. 350/2001 privind amenajarea teritoriului și urbanismul și a Legii nr. 52/2003 privind transparența decizională în administrația publică, Primăria Municipiului Dej anunță DEZBATERE PUBLICĂ – CONSULTAREA POPULAȚIEI cu privire la documentațiile:

  • PUD – generat de terenul situat in Dej, Piața Bobâlna nr. 8-10 in vederea construirii CREȘĂ – GRĂDINIȚĂ 3 GRUPE CU PROGRAM PRELUNGIT, ÎMPREJMUIRE
    Beneficiar : PAROHIA REFORMATĂ DEJ

Scopul elaborării documentațiilor de urbanism este de a reglementa modul de amplasare al construcțiilor menționate.

Ședința de dezbatere publică va avea loc la Primăria municipiului Dej, sala de ședințe a Consiliului Local, marți, 27 februarie 2018, ora 12.

Documentația tehnica si referatul Serviciului de urbanism se pot consulta la sediul Primăriei municipiului Dej, camera 38.

Observațiile și sugestiile vor fi transmise în scris la sediul Primăriei Municipiului Dej, pe site-ul Primăriei Municipiului Dej – www.primaria.dej.ro sau pe e-mail – primaria@dej.ro până la data de 26.02.2018.

 

FOTO – Arhivă

Continuă să citești

Administraţie

Punctul de vedere al primarului municipiului Dej privind plățile către salariați

Publicat acum

pe

Primarul municipiului Dej, Morar Costan ne-a trimis un punct de vedere ca urmare a publicării articolului ”Raportul Curții de Conturi: abateri de milioane la Primăria Dej! Angajații au fost plătiți nejustificat”.

Redăm integral comunicatul primarului. ”Referitor la concluziile Curții de Conturi privind drepturile plătite personalului în sumă de 2.928.002 lei, precizăm faptul că acestea reprezintă sporul de dispozitiv în procent de 25% acordat salariaților.

Includerea acestui spor de dispozitiv s-a realizat pentru punerea în aplicare a unor hotărâri judecătorești prin sentinţe pronunţate, rămase definitive şi executorii, de către Secţia mixtă de contencios administrativ şi fiscal, de conflicte de muncă şi asigurări sociale a Tribunalului Cluj, respectiv a Sentinţei civile nr.231/2008 la Dosarul 5477/117/2007 (litigiu privind funcţionarii publici) şi a Sentinţei civile nr.666/2008 la Dosarul 5478/117/2007 (litigiu privind personalul contractual).

Prin urmare acordarea sumelor către salariați a fost realizată în cadru legal, conform unor hotărâri judecătorești definitive și irevocabile.

Menționăm că din cauza neacordării sporului de dispozitiv salariaților, în anul 2008, în urma procesului intentat  Primăriei Dej, de către sindicatul salariaților, s-au emis sentințe judecătorești definitive care obligau primăria să plătească salariaților spor de dispozitiv, în valoare de aproximativ 3.600.000 lei pentru plata căruia am făcut mari eforturi, pentru a distribui sumele prevăzute de sentințe cu penalizări, prin eșalonări, pe perioada 2008-2016. Și în prezent mai avem de achitat până în data de 05.04. 2018 aproximativ 480.000 lei.

În virtutea experiențelor anterioare, era firesc să acordăm sporul de dispozitiv angajaților, pentru că altfel ne expuneam din nou unui proces cu sindicatul salariaților, în care Primăria Dej risca să plătească la fel ca în urma sentințelor anterioare, milioane de lei ca spor de dispozitiv retroactiv și penalități pentru neacordarea lui.

În acest context situația se va decide în instanță, însă Primăria Municipiului Dej nu mai riscă plata penalităților și majorărilor de întârziere, la fel ca în situația expusă anterior”.

Continuă să citești

RECLAMĂ

Facebook

loading...

PUBLICITATE

CAUTĂ CE TE INTERESEAZĂ

Web Doar pe Dej24.ro

DONEAZĂ

Dacă doriți să sprijiniți financiar Dej24.ro, CLICK pe butonul de mai jos pentru a dona orice sumă de bani.

PARTENER

Cele mai populare