Conectează-te cu noi

Administraţie

Un an de când Mica nu are viceprimar. ”Privesc dezamăgit cum nu s-a întâmplat nimic…”

Publicat acum

pe

sedinta extraordinara Mica (2)

Ieri s-a împlinit un an de când Tiberiu Zelencz nu mai este viceprimar în Mica. ”Nu s-a întâmplat nimic la nivelul comunei”, crede PSD-istul. De altfel, nici un alt consilier local ”nu a pus mâna” pe această poziție până în prezent.

În urmă cu un an, pe 28 noiembrie, după două încercări eșuate (în 22 septembrie – lipsă de voturi și 27 octombrie – proiect retras de pe ordinea de zi de primar), consilierii locali din Mica au reușit în cele din urmă să îl înlăture pe Tiberiu Zelencz din funcția de viceprimar al comunei Mica. Atunci, opt aleși au votat ”pentru” schimbare, doi au fost ”împotrivă”, un consilier s-a abținut de la vot, iar o altă opțiune a fost nulă, astfel că viceprimarul PSD a fost schimbat din funcție.

La sfârșitul respectivei ședințe, Zelencz anunța că va ataca în contencios decizia colegilor săi. ”Eu consider această hotărâre abuzivă și o voi ataca. Domnul primar încearcă să mă schimbe de mai bine de un an și jumătate, motivele nu le cunosc. Eu o să fiu alături de cetățenii comunei Mica, toate proiectele pe care mi le-am propus le voi duce mai departe, inclusiv proiectele noii majorități cum spune domnul primar, dacă este în beneficul cetățeanului din comuna Mica”, declara Zelencz, la sfârșitul lui noiembrie 2014.

După șase luni de la schimbarea lui Zelencz, în 3 iunie, consilierii locali din Mica s-au întrunit în cadrul unei ședințe extraordinare în vederea alegerii unui nou viceprimar. O ședință care părea extrem de scurtă, având în vedere că pe ordinea de zi erau doar două proiecte de hotărâre, s-a transformat într-un haos total care a durat peste 2 ore. În final, la ședință au rămas astfel doar 6 aleși, nu a mai existat majoritate, iar proiectul nu s-a mai putut susține. Dej24.ro a scris despre acest subiect, în exclusivitateAICI.

La o lună distanță, Tribunalul Cluj, secția mixtă de contencios administrativ şi fiscal, de conflicte de muncă și asigurări sociale, anunța că Tiberiu Zelencz a fost destituit ilegal din funcția de viceprimar al comunei Mica. După aproape 8 luni de la schimbarea mea din funcția de viceprimar, timp în care a existat un proces pe rol, instanța a hotărât anularea și suspendarea hotărârii de Consiliu prin care, în data de 28.11.2014, am fost schimbat din funcție. Mă bucur că s-a făcut dreptate, chiar dacă eu am susținut încă din momentul schimbării mele că proiectul de hotărâre inițiat de către primar a fost introdus ilegal pe ordinea de zi a ședinței”, declara la acel moment Zelencz. De cealaltă parte, primarul Pavel Goron anunța că ”O să atac decizia în contencios… Ceva este ilegal. Eu nu pot să înțeleg cum un judecător poate să dea o asemenea sentință”, se justifica edilul din Mica, spunând totodată că ”România este o țară a politicului”. Vezi toate declarațiile făcute atunci AICI.

Decizia Tribunalului Cluj a fost atacată cu recurs, ”deznodământul” urmând să fie anunțat în luna ianuarie, la Curtea de Apel Cluj. Tiberiu Zelencz nu a fost repus în funcție – așa cum zice instanța – nici până în ziua de astăzi, chiar și după primirea motivării de către Primăria Mica, iar la orizont se întrevede o mare întrebare: cine plătește în urma acestui proces?!

Ieri s-a împlinit un an de când Tiberiu Zelencz nu mai este viceprimar în Mica. ”Nu s-a întâmplat nimic la nivelul comunei”, crede PSD-istul.

”Se implineste un an de cand schimbarea mea din functia de viceprimar al Comunei Mica a fost privita ca o mare „victorie” de catre primar si o parte din colegii mei din Consiliul Local Mica. Primarul comunei a invocat atunci faptul ca isi doreste alaturi de el un om cu care sa lucreze si sa realizeze multe lucruri importante pentru comuna.

A trecut un an si am asteptat sa vad acele realizari marete pe care primarul Goron Pavel si le dorea cu atata ardoare sa le infaptuiasca dupa 11 ani, de cand domnia sa se afla in fruntea comunei.

Privesc dezamagit cum nu s-a intamplat nimic la nivelul comunei, iar primarul conduce in continuare singur primaria, probabil asa cum si-a dorit. Ma intreb, oare chiar nimeni nu se ridica la nivelul domniei sale astfel incat sa ocupe functia de viceprimar?

In procesul pe care eu l-am intentat, instanta mi-a dat castig de cauza si dreptul de a fi repus in functia de viceprimar. Nu mi-am dorit un proces cu primarul si consilerii locali, dar am vrut doar sa demonstrez ca totul a fost un abuz, cum de altfel probabil se intampla si in alte situatii in comuna noastra. Decizia instantei o fac publica, iar voi dragi prieteni trageti singuri concluzia. Deznodamantul final va avea loc in luna ianuarie la Curtea de Apel Cluj.

A trecut un an in care, desi nu am mai detinut functia de viceprimar, am continuat sa ma implic in viata comunitatii din care fac parte. Din pozitia de consilier local am incercat sa ma implic si sa ajut atat cat mi s-a permis si cat am putut. Nu functia face un om, ci dorinta lui de a ajuta, de a se implica si de a fi aproape de oameni.  Nu ma voi opri aici. Am fost si voi ramane alaturi de oamenii acestei comune si cred ca impreuna vom reusi sa realizam lucruri frumoase pentru acest loc, comuna Mica, pe care noi cei de aici il numim <<acasa>>”, a declarat Tiberiu Zelencz, ieri, la un an de la schimbarea lui din funcția de viceprimar al comunei Mica.

Administraţie

Consilierii locali din Dej se întrunesc, săptămâna viitoare, într-o ședință ordinară pe luna noiembrie

Publicat acum

pe

Consilierii locali din Dej se vor întruni marți, 28 noiembrie, cu începere de la ora 15:00, în Sala de Ședințe a Primăriei Municipiului Dej, într-o ședință ordinară.

Pe ordinea de zi se află 17 proiecte de hotărâre, dar și rezolvarea unor probleme ale administrației publice locale.

ORDINE DE ZI:

1. Proiect de hotărâre privind confirmarea vânzării spațiilor cu destinația de cabinete medicale din Strada Regina Maria Nr. 26, cu terenul aferent, aflate în patrimoniul privat al Municipiului Dej, administrat de Consiliului Local al Municipiului Dej.

2. Proiect de hotărâre privind aprobarea vânzării prin licitație publică a parcelelor de teren situate în Municipiul Dej, Strada Narcisei, Nr. 20, în suprafață de 82 m.p., respectiv 40 m.p.

3. Proiect de hotărâre privind aprobarea vânzării terenului in suprafață de 288 m.p., situat in Municipiul Dej, Strada George Mânzat Nr. 17, către Ianchis Cosmin Adrian.

4. Proiect de hotarare privind aprobarea vânzării terenului in suprafata de 300 m.p., situat in Municipiul Dej, Strada Victor Motogna Nr. 18, către Lador Gavril și Lador Ramona Mirela.

5. Proiect de hotarare privind aprobarea vânzării imobilului situat in Municipiul Dej, Strada Stejarului Nr. 2/A cu terenul aferent, având destinația de locuință, actualilor chiriași Roman Răzvan Mircea și soția Roman Anamaria, imobil care face parte din patrimoniul privat al Municipiului Dej, administrat de Consiliului Local Dej.

6. Proiect de hotarare privind aprobarea introducerii in Inventarul bunurilor care aparţin domeniului public al Municipiului Dej a obiectivelor ce urmează a fi cuprinse în Contractul de Delegare a Serviciului de Alimentare cu Apă şi Canalizare.

7. Proiect de hotarare privind aprobarea încheierii unui acord de reabilitare drumuri necesar la faza P.U.Z. pentru obiectivul de investiție „Exploatare minieră de sare gemă din perimetrul Nireș, incintă de suprafață”, acord solicitat de Consiliul Judetean, beneficiar investitie S.C. SALZBERGWERK RESSOURCEN UND INVESTITIONEN SRL.

8. Proiect de hotărâre privind aprobarea rectificării suprafeței imobilului înscris în Cartea funciară Nr. 52128 (Piața Agroalimentară).

9. Proiect de hotărâre privind aprobarea rectificării suprafeței imobilului inscris in Cartea funciară Nr. 50048.

10. Proiect de hotărâre privind aprobarea întocmirii Actului adițional Nr. 1 la Contractul de concesiune Nr. 5/9527 din 6 iunie 2016.

11. Proiect de hotărâre privind aprobarea PUD pentru „Construire locuință P+M, Corp Anexă S+P, Copertină auto, în Municipiul Dej, Strada Huhurez, Nr. 33 D, județul Cluj.

12. Proiect de hotărâre privind aprobarea Planului Urbanistic Zonal pentru: Construire Spălătorie Auto Self Service și Împrejmuire generat de imobilul situat în Municipiul Dej, Strada 1 Mai, Nr. 107, CF 51400, cad. 51400.

13. Proiect de hotărâre privind aprobarea prelungirii Contractului de concesiune Nr. 18 din 14 aprilie 2005.

14. Proiect de hotărâre privind aprobarea Regulamentului pentru stabilirea metodologiei de atribuire a terenurilor în baza Legii Nr. 15/2003, republicată, privind sprijinul acordat tinerilor pentru construirea unei locuințe proprietate personală, precum şi a vânzării acestora.

15. Proiect de hotărâre privind acordarea scutirii de la plata taxei pentru obținerea autorizației de construire pentru S.C. SAMUS TEC S.A.

16. Proiect de hotărâre privind aprobarea prelungirii duratei Contractelor de închiriere pentru spațiile cu destinația de locuințe.

17. Proiect de hotărâre privind aprobarea unui ajutor de urgență

18. Soluționarea unor probleme ale administrației publice locale.

Materialele prezentate la ordinea de zi vor fi transmise în format electronic, prin e-mail, către consilieri, începând cu data de 22 noiembrie 2017, după ora 16:00.

 

FOTO – Arhivă

Continuă să citești

Administraţie

Primăria Municipiului Dej scoate la concurs două locuri de muncă

Publicat acum

pe

Primăria Municipiului Dej organizează CONCURS în data de 14 decembrie 2017, ora 10:00, în vederea ocupării pe perioadă nedeterminată a următoarelor posturi vacante:

  • consilier gradul I (bibliotecar)
  • consilier gradul I (muzeograf) din cadrul Muzeului Municipal Dej

Condiții generale ce trebuie îndeplinite pentru a participa la concursul pentru ocuparea unui post vacant conform art. 3 din Anexa la H.G. nr. 286/2011 pentru aprobarea Regulamentului-cadru privind stabilirea principiilor generale de ocupare a unui post vacant sau temporar vacant corespunzător funcțiilor contractuale și a criteriilor de promovare în grade sau trepte profesionale imediat superioare a personalului contractual din sectorul bugetar plătit din fonduri publice:

a) are cetățenia română, cetățenie a altor state membre ale Uniunii Europene sau a statelor aparținând Spațiului Economic European și domiciliul în România;
b) cunoaște limba română, scris și vorbit;
c) are vârsta minimă reglementată de prevederile legale;
d) are capacitate deplină de exercițiu;
e) are o stare de sănătate corespunzătoare postului pentru care candidează, atestată pe baza adeverinței medicale eliberate de medicul de familie sau de unitățile sanitare abilitate;
f) îndeplinește condițiile de studii și, după caz, de vechime sau alte condiții specifice potrivit cerințelor postului scos la concurs;
g) nu a fost condamnată definitiv pentru săvârșirea unei infracțiuni contra umanității, contra statului ori contra autorității, de serviciu sau în legătură cu serviciul, care împiedică înfăptuirea justiției, de fals ori a unor fapte de corupție sau a unei infracțiuni săvârșite cu intenție, care ar face-o incompatibilă cu exercitarea funcției, cu excepția situației în care a intervenit reabilitarea.

Condițiile specifice de ocupare a postului sunt:

– pentru postul vacant de consilier I – bibliotecar:

1) studii universitare de licență absolvite cu diplomă, respectiv studii superioare de lungă durată, absolvite cu diplomă de licență sau echivalentă în domeniul filologie –Facultatea de litere-limba română;

2) Vechimea in specialitatea studiilor: minim 5 ani;

3) Cunoștințe de operare pe calculator dovedite cu diplomă/certificat/adeverință;

– pentru postul vacant de consilier I – muzeograf:

1) studii universitare de licență absolvite cu diplomă, respectiv studii superioare de lungă durată, absolvite cu diplomă de licență sau echivalentă în domeniul istoriei, muzeologiei sau istoria artei;

2) Vechimea in specialitatea studiilor: minim 5 ani;

3) Cunoștințe de operare pe calculator dovedite cu diplomă/certificat/adeverință;

DOSARELE DE ÎNSCRIERE la concurs se vor depune, în perioada 21 noiembrie 2017 – 06 decembrie 2017, de luni până vineri între orele 8:00 – 15:30, la sediul Primăriei municipiului Dej, camera 9-10, Birou Resurse Umane, salarizare, protecția muncii, și vor conține următoarele documente:

1. cerere de înscriere la concurs adresată conducătorului autorității sau instituției publice organizatoare;
2. copia actului de identitate sau orice alt document care atestă identitatea, potrivit legii, după caz;
3. curriculum vitae;
4. copiile documentelor care să ateste nivelul studiilor și ale altor acte care atestă efectuarea unor specializări, copiile documentelor care atestă îndeplinirea condițiilor specifice;
5. copia carnetului de muncă, conformă cu originalul, sau, după caz, o adeverință care să ateste vechimea în muncă, în meserie și/sau în specialitatea studiilor;
6. cazierul judiciar;
7. adeverință medicală care să ateste starea de sănătate corespunzătoare, eliberată cu cel mult 6 luni anterior derulării concursului de către medicul de familie al candidatului sau de către unitățile sanitare abilitate;
8. alte documente relevante pentru desfășurarea concursului.

NOTĂ:

Adeverința care atestă starea de sănătate conține, în clar, numărul, data, numele emitentului și calitatea acestuia, în formatul standard stabilit de Ministerul Sănătății.

Actele prevăzute la punctele 2), 4) și 8) vor fi prezentate și în original în vederea verificării conformității copiilor cu acestea.

Concursul constă în 3 etape succesive, după cum urmează:

a) selecția dosarelor de înscriere: în perioada 07.12.2017 – 08.12.2017,
b) proba scrisă, la sediul instituției, în data de 14.12.2012, ora 10.00;
c) interviul în cadrul căruia se testează abilitățile, aptitudinile și motivația candidaților.

Se pot prezenta la următoarea etapă numai candidații declarați admiși la etapa precedentă; proba interviului poate fii susținut doar de acei candidați decalați admiși la proba scrisă cu un punctaj minimum de 50 puncte.

 

FOTO – Arhivă

Continuă să citești

Administraţie

Primăria Municipiului Dej, licitație pentru parcările libere din cartierul Dealul Florilor

Publicat acum

pe

Primăria Municipiului Dej organizează o nouă licitație publică privind închirierea parcărilor amenajate situate în cartierul Dealul Florilor (locuri rămase libere după licitaţii).

Caietul de sarcini poate fi ridicat de la sediul Primăriei Municipiului Dej, camera 35 – Serviciul Tehnic, începând de mâine, 22 noiembrie 2017.

Data limită de depunere a ofertelor – marți, 28 noiembrie 2017, ora 10:00.

Evaluarea ofertelor se va face miercuri, 29 noiembrie 2017, cu începere de la ora 11:00.

 

FOTO – Arhivă

Continuă să citești

Administraţie

DEJ | Centrul Cultural „Arta” va fi inaugurat la începutul lunii decembrie!

Publicat acum

pe

Lucrările la Centrul Cultural „Arta” din Dej se află pe ultima sută de metri, iar locația va fi inaugurată la începutul lunii decembrie.

Potrivit informațiilor furnizate de primarul municipiului Dej, ing. Morar Costan, noua construcție va fi dată în folosință la începutul lunii decembrie. Cu această ocazie vor avea loc mai multe manifestări cultural-artistice dedicate tuturor cetățenilor municipiului Dej.

Vă reamintim, lucrările de modernizare ale Centrului Cultural „Arta” au debutat în urmă cu aproape doi ani. De atunci, scena a fost extinsă, a fost realizat un nou sistem de încălzire, iluminat, cortină, au fost amenajate cabine pentru artişti, sală de repetiţii, dar şi grupuri sanitare. De asemenea au fost înlocuite geamurile și uşile, iar fațada clădirii a fost refăcută.

Totodată, au fost reabilitate spațiile de la intrare, au fost refăcute scările principale şi laterale, prin îmbrăcarea lor în granit, fiind amenajată şi o rampă pentru persoanele cu handicap.

Ulterior, a fost refăcută sala de spectacol, au fost schimbate scaunele, mocheta, sistemul de iluminat, sistemul de încălzire şi de siguranţă la incendiu.

Municipalitatea mai dorește ca la începutul anului următor, cel mai probabil în luna ianuarie, să fie dat în folosință și noul cinematograf 3D, situat în clădirea fostului corp B al Colegiului Național „Andrei Mureșanu” (n.r. fostul Liceu Economic), peste drum de Primăria Municipiului Dej. Tot atunci ar urma să fie inaugurat, în incinta aceleiași clădiri, și singura librărie din oraș, alături de noua locație a Muzeului Municipal Dej.

 

FOTO – Arhivă

Continuă să citești

RECLAMĂ

loading...
loading...

Tu ai dat LIKE?

Articole populare