Conectează-te cu noi

Administraţie

Vineri are loc o ședință ordinară a consilierilor locali din Dej

Publicat acum

pe

Consiliul Local Dej sedinta (1)

Consilierii locali din Dej se vor întruni vineri, 8 mai, cu începere de la ora 15, în cadrul unei ședințe ordinare pe luna mai. 

Pe ordinea de zi se află 11 proiecte de hotărâre, însă este prevăzut și un punct care prevede soluționarea unor probleme ale administrației publice locale.

1. Proiect de hotărâre privind aprobarea contului de execuție al Spitalului Municipal Dej la data de 31 martie 2015.

2. Proiect de hotărâre privind aprobarea contului de execuție al bugetului local al Municipiului Dej la data de 31 martie 2015.

3. Proiect de hotărâre privind aprobarea prelungirii Contractelor de concesiune pentru terenurile cu destinația “Extindere la parterul blocului” care expiră în luna mai 2015.

4. Proiect de hotărâre privind aprobarea vânzării terenului de sub construcție, Strada Bucur, Nr. 1, înscris în C.F. Dej Nr. 53885, în suprafață de 139 m.p.

5. Proiect de hotărâre privind aprobarea tarifelor la Serviciul Public de Salubrizare a Municipiului Dej.

6. Proiect de hotărâre privind aprobarea recuperării cheltuielilor de judecată, prin executare silită din Dosarul civil Nr. 11451/117/2013*.

7. Proiect de hotărâre privind aprobarea solicitării adresată Ministerului Educației Naționale pentru emiterea avizului conform schimbării destinației pe o perioadă de 49 de ani a imobilului Școala Viile Dejului, situat în Municipiul Dej, Strada Șomcutului Nr. 143.

8. Proiect de hotărâre privind aprobarea modificării Hotărârii Consiliului Local Dej Nr. 43 din 6 iunie 2014, conform modelului recomandat pentru punerea la dispoziția proiectului „Îmbunătățirea sistemelor de alimentare cu apă și canalizare în zona Cluj – Sălaj, în cadrul alocării disponibile din Fondul de Coeziune – Axa 1 POS Mediu 2007-2013”, Componenta: Extindere și reabilitare rețele de apă și canalizare din Municipiul Dej a terenului pentru construcția/extinderea/reabilitarea noilor investiții aferente acestuia.

9. Proiect de hotărâre privind aprobarea lucrărilor de reparații la spațiul situat în Municipiul Dej Piața Lupeni Nr. 4.

10. Proiect de hotărâre privind aprobarea contractului de colaborare cu un medic veterinar la Formația Animale fără Stăpân Dej.

11. Proiect de hotărâre privind aprobarea înscrierii în Cartea Funciară 53890 a terenurilor și a edificiilor preluate de la S.C. Termia S.A.

12. Soluționarea unor probleme ale administrației publice locale.

Dosarele cu materialele prezentate la ordinea de zi pot fi ridicate de către consilieri începând cu data de 4 mai 2015, ora 14:00, de la secretariatul consiliului local din sediul Primăriei Municipiului Dej – camera Nr. 15.

 

Administraţie

Primăria Dej continuă intervențiile la spațiile verzi din oraș – FOTO

Publicat acum

pe

Primăria Municipiului Dej continuă în această perioadă intervențiile la spațiile verzi. În acest sens s-a intervenit la instituțiile de învățământ, locurile de joacă în cartierul 1 Mai și zona centrală prin cosirea ierbii, toaletarea gardului viu, repararea băncilor din jurul blocurilor și ecologizarea zonelor.

Intervențiile care se desfășoară în prezent în cartierul Dealul Florilor, pe străzile Ecaterina Teodoroiu și Crângului, vor continua în următoarea perioadă cu zona Baltă și se vor extinde treptat în tot cartierul.

Continuă să citești

Administraţie

Primăria Dej, licitație pentru închirierea parcărilor amenajate din cartierul Dealul Florilor

Publicat acum

pe

Primăria Municipiului Dej organizează o nouă licitație publică privind închirierea parcărilor amenajate situate în cartierul Dealul Florilor (locuri rămase libere după licitaţii).

Caietul de sarcini poate fi ridicat de la sediul Primăriei Municipiului Dej, camera 35 – Serviciul Tehnic, începând cu data de 14 mai 2018.

Data limită de depunere a ofertelor – vineri, 18 mai, ora 10:00.

Evaluarea ofertelor se va face luni, 21 mai, cu începere de la ora 11:00.

 

FOTO – Arhivă

Continuă să citești

Administraţie

Dezbatere publică la Primăria Dej – PUD extindere construcție spații comerciale și birouri pe strada Vâlcele

Publicat acum

pe

Primăria Municipiului Dej, Direcția Tehnică, Serviciul de Urbanism și Amenajarea Teritoriului, în conformitate cu prevederile Legii nr. 350/2001 privind amenajarea teritoriului și urbanismul și a Legii nr. 52/2003 privind transparența decizională în administrația publică, anunță DEZBATERE PUBLICĂ – CONSULTAREA POPULAȚIEI cu privire la documentațiile:

1. PUD – în vederea executării lucrărilor de: Extindere construcție P+E – realizare spații comerciale și birouri, compartimentări, str. Vâlcele, nr. 36C , inițiator Voicinco Daniela Sorelle.

Scopul elaborării documentațiilor de urbanism este de a reglementa modul de construire al construcțiilor menționate.

Ședința de dezbatere publică va avea loc la Primăria municipiului Dej, sala de ședințe a Consiliului Local, joi, 11 mai 2018, ora 12.

Documentația tehnică și referatul Serviciului de urbanism se pot consulta la sediul Primăriei Municipiului Dej, camera 38.

Observațiile și sugestiile vor fi transmise în scris la sediul Primăriei Municipiului Dej, pe site-ul Primăriei Municipiului Dej sau pe e-mail primaria@dej.ro, până la data de 10 mai 2018.

 

FOTO – Arhivă

Continuă să citești

RECLAMĂ

loading...

Facebook

PUBLICITATE

CAUTĂ CE TE INTERESEAZĂ

Web Doar pe Dej24.ro

DONEAZĂ

Dacă doriți să sprijiniți financiar Dej24.ro, CLICK pe butonul de mai jos pentru a dona orice sumă de bani.

PARTENER

Cele mai populare