Conectează-te cu noi

Administraţie

Anunț important al Primăriei Municipiului Dej pentru toți agenții economici!

Publicat acum

pe

În conformitate cu prevederile legale privind desfășurarea activităților comerciale și a serviciilor de piață Primăria Municipiului Dej amintește că toți agenții economici, persoane fizice și juridice, care își desfășoară activitatea pe raza municipiului Dej au obligația de a obține acordul de funcționare care se emite de către primarul municipiului Dej.

Pentru agenții economici autorizați prelungirea termenului de valabilitate a acordului de funcționare se face până la data de 31 martie a fiecărui an.

Încălcarea acestor prevederi constituie contravenții și se sancționează conform prevederilor legale.

Documentația necesară emiterii acordului și a fișei de valabilitate se depune la camera 12. De asemenea, agenții economici care au depus documentațiile sunt invitați să își ridice de la camera 12 acordurile de funcționare și/sau fișele de valabilitate emise.

 

FOTO – Arhivă

Administraţie

Două noi utilaje pentru curățenia municipiului Dej! Dej24.ro anunța acest lucru încă din vara anului 2017 – FOTO

Publicat acum

pe

Primăria Municipiului Dej și-a îmbunătățit recent parcul de utilaje pentru curățenia trotuarelor și străzilor, prin achiziționarea a două utilaje: o autoutilitară pentru măturat carosabil cu o capacitate de 6,5 m3 și o autoutilitară de măturat stradal cu capacitate de 1 m3.

Cele două autoutilitare se echipează adecvat pentru a putea fi utilizate și în perioada sezonului de iarnă 2018-2019 pentru deszăpezirea străzilor și trotuarelor.

Utilajele achiziționate recent, completează astfel parcul de mașini deținut de primărie, respectiv: o mașină de măturat stradal, capacitate 6,5 m3, o autoutilitară de stropit și spălat carosabil, capacitate 8 m3 și două autoutilitare de măturat și spălat trotuare, capacitate 1 m3, respectiv 0,2 m3.

Achiziționarea utilajelor s-a realizat în contextul în care începând cu luna aprilie 2018, Primăria Municipiului Dej a preluat serviciul de măturat stradal, gestionând astfel partea de întreținere a străzilor și trotuarelor atât prin personal, cât și utilaje.

Situația curățeniei a fost și este în continuare prioritatea administrației locale. Așa cum am mai afirmat, urmare a nemulțumirii privind modul în care compania de salubritate presta serviciul de măturat stradal, am decis ca primăria să preia acest serviciu și să începem dotarea în acest sens. Pe tot parcursul perioadei de la preluare, am evaluat modul de lucru, programul și zonele de intervenție în dorința de îmbunătățire a serviciului astfel încât străzile și trotuarele să fie mai bine întreținute. Vom continua toate aceste demersuri astfel încât curățenia să fie în acord cu ce ne dorim cu toții”, a declarat primarul municipiului Dej, ing. Morar Costan.

Vă reamintim, Dej24.ro anunța încă din luna iulie a anului 2017 de intenția Primăriei Dej de a achiziționa o automăturătoare stradală de mare capacitate. Detalii despre prețul pe care municipalitatea era dispusă să-l plătească la acea dată AICI!

Continuă să citești

Administraţie

Creșterea eficienței energetice a clădirii publice Școala Gimnazială Mihai Eminescu Dej, strada Avram Iancu, nr. 2-4

Publicat acum

pe

Proiectul Creșterea eficientei energetice a clădirii publice Școala Gimnaziala Mihai Eminescu Dej, strada Avram Iancu, nr. 2-4” SMIS 111486, finanțat prin Programul Operațional Regional 2014-2020 este implementat de către MUNICIPIUL DEJ , in perioada 01.04.2016- 30.09.2020 și are o valoare totală de 8.988.813,88 lei, din care contribuția FEDR 7.194.083,39 lei iar 8.294.354,970 lei reprezintă finanțare nerambursabilă. Programul Operațional Regional 2014-2020 este implementat la nivel național de către Ministerul Dezvoltării Regionale si Administrației Publice, în calitate de Autoritate de Management, iar la nivel regional de către ADR Nord -Vest, organism intermediar al programului ce monitorizează implementarea acestui proiect.

Obiectivul general al proiectului Sprijinirea eficienței energetice, a gestionării inteligente a energiei și a utilizării energiei din surse regenerabile în clădirile publice din municipal Dej.

Obiectul prezentului proiect
Prin realizarea proiectului ” Creșterea eficientei energetice a clădirii publice Școala Gimnaziala Mihai Eminescu Dej, strada Avram Iancu, nr. 2-4” SMIS 111486”, se urmărește atingerea următoarelor obiective:
1. Reabilitarea termica a elementelor de anvelopa a clădirilor prin înlocuirea tâmplăriei exterioare, termoizolarea pereților si a planșeului superior, până la sfârșitul perioadei de implementare a proiectului;

2. Reabilitarea termica a sistemului de încălzire prin înlocuirea rețelei de distribuție si izolarea acesteia, înlocuirea caloriferelor existente si înlocuirea cazanelor din centrala termica, până la sfârșitul perioadei de implementare a proiectului;

3. Utilizarea unor soluții alternative de producere a energiei prin montarea unor pompe de căldura sol-apa, montarea de panouri solare si panouri fotovoltaice, până la sfârșitul perioadei de implementare a proiectului

4. Eficientizarea iluminatului si reducerea consumului de energie electrica prin reabilitarea instalației de iluminat si înlocuirea corpurilor de iluminat cu corpuri LED, până la sfârșitul perioadei de implementare a proiectului;

5. Creșterea gradului de siguranța al clădirilor prin înlocuirea învelitorii la corpul C1+C3 si înlocuirea jgheaburilor si burlanelor la ambele clădiri, până la sfârșitul perioadei de implementare a proiectului;

6. Creșterea gradului de confort în interiorul clădirii prin refacerea finisajelor interioare, înlocuirea ușilor interioare, reabilitarea instalației electrice, respectiv montarea de obiecte sanitare si accesorii noi în grupurile sanitare până la sfârșitul perioadei de implementare a proiectului

7. Adaptarea infrastructurii pentru accesul persoanelor cu dizabilități prin amenajarea unor grupuri sanitare speciale în interiorul clădirilor, respectiv prin montarea unor rampe de acces la intrările în clădiri, până la sfârșitul perioadei de implementare a proiectului;

8. Creșterea gradului de siguranța al clădirilor la foc

Continuă să citești

Administraţie

Primăria Dej, o nouă licitație pentru vânzarea blocului V03 și a terenului aferent

Publicat acum

pe

Primăria Municipiului Dej aduce la cunoştinţa celor interesaţi că organizează licitație publică cu strigare de vânzare a imobilului situat pe strada Crângului nr. 1 (Bloc V03) și a terenului aferent, în suprafață de 3540 mp.

Locul unde poate fi studiată documentația pentru licitație – sediul Primăriei Dej, camera nr. 25.
Modalitatea prin care persoanele interesate pot intra în posesia unui exemplar al documentației – de la camera nr. 25 (persoană de contact – ec. Lazar Mihaela), începând cu data de 02 Noiembrie 2018.

Documentele de capabilitate si participare la licitatie

1) Pentru persoanele juridice:

  • Copie de pe chitanţa reprezentând plata contravalorii caietului de sarcini;
  • Copie de pe chitanţa reprezentând plata taxei de participare la licitaţie;
  • Copie de pe chitanţa, ordinul de plată vizat de bancă ori scrisoarea de garanţie bancară, reprezentând achitarea garanţiei de participare;
  • Copie după cartea de identitate;
  • Certificatul de înmatriculare a ofertantului în Registrul Comerţului;
  • Dovada privind achitarea obligaţiilor fiscale, prin prezentarea unui certificat de atestare fiscală, eliberat de organul fiscal competent;
  • Certificat privind achitarea taxelor şi impozitelor locale eliberat de autorităţile locale;
  • Ultimul bilant contabil depus, înregistrat si vizat la organul competent;
  • Declaraţie pe propria răspundere a reprezentantului legal al societăţii comerciale , din care să rezulte că aceasta nu se află în reorganizare judiciară sau faliment;-Anexa 2
  • Împuternicire notarial a pentru participare la licitaţie – dacă este cazul;
  • Indicarea unui cont bancar în care se va restitui garanţia de participare la licitaţie în termen de 5 zile de la semnarea contractului de vânzare cumpărare de către ofertantul câştigător.

2) Pentru persoanele fizice:

  • Copie de pe chitanţa reprezentând plata contravalorii caietului de sarcini;
  • Copie de pe chitanţa reprezentând plata taxei de participare la licitaţie;
  • Copie de pe chitanţa, ordinul de plată ori scrisoarea de garanţie bancară reprezentând achitarea garanţiei de participare;
  • Copie a actului de identitate
  • Dovada privind achitarea obligaţiilor fiscale, prin prezentarea unui certificat de atestare I fiscală, eliberat de organul fiscal competent;
  • Certificat privind achitarea taxelor şi impozitelor locale eliberat de autorităţile locale;
  • Împuternicire notarială pentru participare la licitaţie – dacă este cazul şi copia actului de identitate al ofertantului;
  • Indicarea unui cont bancar în care se va restitui garanţia de participare la licitaţie în termen de 5 zile de la semnarea contractului de vânzare cumpărare de către ofertantul câştigător.

Data și locul de primire al documentelor – Documentele se primesc până la data de 19 Noiembrie 2018, ora 10 00, la Registratura Primăriei municipiului Dej.

Data, ora și locul licitației – Licitația publică cu strigare va avea loc în data de 20 Noiembrie 2018, ora 11:00, sediul Primăriei Dej, camera 41.

 

FOTO – Arhivă

Continuă să citești

RECLAMĂ

loading...

ABONEAZĂ-TE PENTRU ȘTIRI VIDEO

TU AI DAT LIKE?

PUBLICITATE

CAUTĂ CE TE INTERESEAZĂ

Web Doar pe Dej24.ro

DONEAZĂ

Dacă doriți să sprijiniți financiar Dej24.ro, CLICK pe butonul de mai jos pentru a dona orice sumă de bani.

PARTENER

Cele mai populare