Conectează-te cu noi

Administraţie

Dej – Locuitorii afectați de FURTUNĂ vor primi peste trei miliarde și jumătate lei vechi

Publicat acum

pe

Consilierii locali din Dej se vor întruni joia viitoare, pe data de 28, în cadrul unei ședințe ordinare pe luna septembrie.

Ședința va începe la ora 15. Pe ordinea de zi sunt 19 proiecte de hotărâre:

  1. Proiect de hotărâre privind aprobarea P.U.Z. zona de locuințe, Strada Frunzișului, generat de terenul înscris in C.F. 60803 cu Nr. cad 60803, solicitat de către domnul Socaciu Dorian Dan.
  2. Proiect de hotărâre privind aprobarea prelungirii Contractului de concesiune Nr. 18 din 14 aprilie 2005.
  3. Proiect de hotărâre privind aprobarea P.U.Z. pentru construire Service auto pentru camioane și autoturisme generat de imobilul situat în Municipiul Dej, Strada Bistriței Nr. 12/F, C.F. Nr. 51615 cu Nr. cad. 51615.
  4. Proiect de hotărâre privind aprobarea constatării dreptului de proprietate privată a unor imobile situate în intravilanul Municipiului Dej.
  5. Proiect de hotărâre privind aprobarea actualizării Nomenclatorului stradal al Municipiului Dej. E
  6. Proiect de hotărâre privind aprobarea Planului urbanistic zonal pentru extindere drumuri și rețele utilități, incubator de afaceri de producție, cantină și clădire administrativă, hale industriale de producție și depozitare, service și minimarket, stație alimentare combustibil, sală de sport multifuncțională, platformă colectare deșeuri pentru rezidenții parcului, amenajare spații verzi, amenajare bazin apă, amenajare capelă, centrală solară fotovoltaică, împrejmuire perimetru parc cu gard de sârmă, sistem supraveghere și gard viu.xie
  7. Proiect de hotărâre privind aprobarea modificării Anexei Nr. II la Hotărârea Consiliului Local 79/29 iunie 2017 privind aprobarea organigramei, statului de funcţii şi a numărului de posturi pentru Spitalul Municipal Dej.
  8. Proiect de hotărâre privind aprobarea Contului de execuție al bugetului local al Municipiului Dej al bugetului instituțiilor publice finanțate din venituri proprii și subvenții pe trimestrul al II – lea al anului 2017.
  9. Proiect de hotărâre privind aprobarea înființării Aparatului permanent de lucru al Consiliului Local al Municipiului Dej.
  10. Proiect de hotărâre privind aprobarea reprezentanților consiliului local în Consiliile de Administrație ale unităților de învățământ din Municipiul Dej.
  11. Proiect de hotărâre privind aprobarea vânzării cantității de 628 m.c. din 708 m.c. masă lemnoasă  pe anul 2017 din trupul de pădure Cetan, Ighiș și Bungăr, proprietatea Municipiului Dej.
  12. Proiect de hotărâre privind aprobarea închirierii prin licitație publică a spațiului  în suprafață de 76,85 m.p. din imobilul situat în Municipiul Dej, Piața Bobâlna Nr. 8 – 10, cu destinația comerț.
  13. Proiect de hotărâre privind aprobarea închirierii prin licitație publică a spațiului în suprafață de 3,5 m.p. din imobilul situat în Municipiul Dej, Strada Piața Bobâlna Nr. 8 – 10
  14. Proiect de hotărâre privind aprobarea dării în folosință gratuită pe o perioadă de 20 de ani a Hotei pentru lucrul cu citostatice bio 160CYTO către Spitalul Municipal Dej.
  15. Proiect de hotărâre privind aprobarea dării în administrarea unităților de învățământ preuniversitar, a bunurilor imobile, proprietate publică a Municipiului Dej, în care își desfășoară activitatea unitățile de învățământ preuniversitar.
  16. Proiect de hotărâre privind aprobarea Regulamentului – cadru, Caietului de sarcini, modelului de Contract de închiriere, modelului de Contract de utilizare temporară și a Listelor de tarife, în vederea închirierii și utilizării temporare a spațiilor și terenurilor de sport din unitățile de învățământ preuniversitar aflate pe raza Municipiului Dej.
  17. Proiect de hotărâre privind aprobarea rectificării bugetului de venituri și cheltuieli al municipiului Dej și al bugetului instituțiilor finanțate integral din venituri proprii.
  18. Proiect de hotărâre privind acordarea de ajutoare de urgență în sumă totală de 360.000 lei ca urmare a fenomenelor hidrometeorologice periculoase din data de 17 septembrie 2017.
  19. Proiect de hotărâre privind aprobarea Actului Adițional Nr. 1 la Contractul de delegarea a Serviciului de Transport public local de persoane prin curse regulate în Municipiul Dej, Nr. 2506/2 februarie 2016.
  20. Soluționarea unor probleme ale administrației publice locale.

Administraţie

Documente preluate în Panticeu şi Recea-Cristur pentru întocmirea actelor de identitate

Publicat acum

pe

Sinteza activităţii desfăşurate de Serviciul Public Comunitar de Evidenţă a Persoanelor Dej în comunele PANTICEU şi RECEA-CRISTUR în data de 22.02.2018 cu ocazia preluării documentelor necesare pentru întocmirea actelor de identitate:

  • persoane legitimate 92
  • persoane găsite în neregulă 74

din care:

  • soluţionate prin verificări 0
  • în curs de soluţionare 74
  • imagini preluate cu camera mobilă 63

Total cereri preluate 74

din care:

  • cereri eliberare C.I. preluate 57
  • cereri eliberare C.I.P. preluate 4
  • cereri stabilire reşedinţă preluate  13

Contravaloarea taxelor legale încasate 1143 lei

Contravenții constatate 0

Sancțiunii aplicate: 0

din care:        – cu avertisment 0

–           cu amendă 0

Valoarea amenzilor (lei) 0

foto: arhivă

Continuă să citești

Administraţie

Primăria Dej, ANUNȚ DEZBATERE PUBLICĂ – PUD construire creșă-grădiniță P-ța Bobâlna nr. 8-10

Publicat acum

pe

În conformitate cu prevederile legii nr. 350/2001 privind amenajarea teritoriului și urbanismul și a Legii nr. 52/2003 privind transparența decizională în administrația publică, Primăria Municipiului Dej anunță DEZBATERE PUBLICĂ – CONSULTAREA POPULAȚIEI cu privire la documentațiile:

  • PUD – generat de terenul situat in Dej, Piața Bobâlna nr. 8-10 in vederea construirii CREȘĂ – GRĂDINIȚĂ 3 GRUPE CU PROGRAM PRELUNGIT, ÎMPREJMUIRE
    Beneficiar : PAROHIA REFORMATĂ DEJ

Scopul elaborării documentațiilor de urbanism este de a reglementa modul de amplasare al construcțiilor menționate.

Ședința de dezbatere publică va avea loc la Primăria municipiului Dej, sala de ședințe a Consiliului Local, marți, 27 februarie 2018, ora 12.

Documentația tehnica si referatul Serviciului de urbanism se pot consulta la sediul Primăriei municipiului Dej, camera 38.

Observațiile și sugestiile vor fi transmise în scris la sediul Primăriei Municipiului Dej, pe site-ul Primăriei Municipiului Dej – www.primaria.dej.ro sau pe e-mail – primaria@dej.ro până la data de 26.02.2018.

 

FOTO – Arhivă

Continuă să citești

Administraţie

Punctul de vedere al primarului municipiului Dej privind plățile către salariați

Publicat acum

pe

Primarul municipiului Dej, Morar Costan ne-a trimis un punct de vedere ca urmare a publicării articolului ”Raportul Curții de Conturi: abateri de milioane la Primăria Dej! Angajații au fost plătiți nejustificat”.

Redăm integral comunicatul primarului. ”Referitor la concluziile Curții de Conturi privind drepturile plătite personalului în sumă de 2.928.002 lei, precizăm faptul că acestea reprezintă sporul de dispozitiv în procent de 25% acordat salariaților.

Includerea acestui spor de dispozitiv s-a realizat pentru punerea în aplicare a unor hotărâri judecătorești prin sentinţe pronunţate, rămase definitive şi executorii, de către Secţia mixtă de contencios administrativ şi fiscal, de conflicte de muncă şi asigurări sociale a Tribunalului Cluj, respectiv a Sentinţei civile nr.231/2008 la Dosarul 5477/117/2007 (litigiu privind funcţionarii publici) şi a Sentinţei civile nr.666/2008 la Dosarul 5478/117/2007 (litigiu privind personalul contractual).

Prin urmare acordarea sumelor către salariați a fost realizată în cadru legal, conform unor hotărâri judecătorești definitive și irevocabile.

Menționăm că din cauza neacordării sporului de dispozitiv salariaților, în anul 2008, în urma procesului intentat  Primăriei Dej, de către sindicatul salariaților, s-au emis sentințe judecătorești definitive care obligau primăria să plătească salariaților spor de dispozitiv, în valoare de aproximativ 3.600.000 lei pentru plata căruia am făcut mari eforturi, pentru a distribui sumele prevăzute de sentințe cu penalizări, prin eșalonări, pe perioada 2008-2016. Și în prezent mai avem de achitat până în data de 05.04. 2018 aproximativ 480.000 lei.

În virtutea experiențelor anterioare, era firesc să acordăm sporul de dispozitiv angajaților, pentru că altfel ne expuneam din nou unui proces cu sindicatul salariaților, în care Primăria Dej risca să plătească la fel ca în urma sentințelor anterioare, milioane de lei ca spor de dispozitiv retroactiv și penalități pentru neacordarea lui.

În acest context situația se va decide în instanță, însă Primăria Municipiului Dej nu mai riscă plata penalităților și majorărilor de întârziere, la fel ca în situația expusă anterior”.

Continuă să citești

RECLAMĂ

Facebook

loading...

PUBLICITATE

CAUTĂ CE TE INTERESEAZĂ

Web Doar pe Dej24.ro

DONEAZĂ

Dacă doriți să sprijiniți financiar Dej24.ro, CLICK pe butonul de mai jos pentru a dona orice sumă de bani.

PARTENER

Cele mai populare