Conectează-te cu noi

Administraţie

Ședință de îndată a Consiliului Local al Municipiului Dej

Publicat acum

pe

consilieri sedinta buget Dej (2)

Vineri, 24 iulie, cu începere de la ora 14:00, consilierii dejeni sunt convocați la o ședință de îndată a Consilului Local al Municipiului Dej. Pe ordinea de zi se află două proiecte de hotărâre.

Ședința va avea loc în sala de şedinţe a Primăriei Municipiului Dej, cu următoarea ordine de zi:

1. Proiect de hotărâre privind aprobarea la plată din bugetul local a diferenței de preț de transport și depozitare a deșeurilor municipale la rampa de la Odorheiu Secuiesc.

2. Proiect de hotărâre privind aprobarea utilizării fondului de rezervă bugetară, de la capitolul 51.02.20 pentru acordarea ajutorului financiar în sumă de 3.000 lei domnului POP ISIDOR, domiciliat în Dej – sat Pintic Nr.157, jud. Cluj.

Administraţie

Primăria Dej: Perioada de selecție și evaluare a proiectelor sportive si culturale SE SUSPENDĂ!

Publicat acum

pe

loading...

Primăria Municipiului Dej a transmis un ANUNȚ cu privire la proiectele sportive si culturale cu finanțare nerambursabilă potrivit Legii nr. 350 din 2005.

Redăm integral anunțul Primăriei Municipiului Dej:

Autoritatea Contractantă – Municipiul Dej – în conformitate cu prevederile Decretului Președintelui României nr. 195 din 16.03.2020 privind instituirea stării de urgenţă pe teritoriul României şi a Hotărârii nr. 11 din 17.03.2020 pentru stabilirea unor măsuri suplimentare pe baza evaluării criteriilor prevăzute la art. 4, alin. (4) din Decretul Preşedintelui României nr. 195/16.03.2020:

MUNICIPIUL DEJ PRECIZEAZĂ:

în legătură cu anunțurile de participare pentru concursul de proiecte organizat în cadrul programelor anuale privind proiectele culturale, de tineret și sport pentru anul 2020:

Având în vedere situaţia epidemiologică determinată de răspândirea Coronavirusului SARS-CoV-2 şi ţinând cont de suspendarea activităților culturale și sportive pe perioada stării de urgenţă pe teritoriul României, Municipiul Dej a hotărât ca:

  • Perioada de selecție și evaluare a proiectelor 1 aprilie 2020 – 8 aprilie 2020 se suspendă până la încetarea stării de urgență instituită prin Decretul Președintelui României nr. 195 din 16.03.2020;
  • În funcție de evoluția situației legate de epidemia de Coronavirus SARS-CoV-2, vom reveni cu alte precizări.

Continuă să citești

Administraţie

Dej | Tunel de dezinfecție pe Dealul Florilor – FOTO/VIDEO

Publicat acum

pe

loading...

Primăria Municipiului Dej a amplasat astăzi un tunel de dezinfecție în zona Policlinicii de pe Dealul Florilor, ca o măsură suplimentară pentru limitarea răspândirii COVID-19 la nivelul comunității.

Tunelul este prevăzut cu sistem de dispersie substanțe dezinfectante, în cursul zilei de astăzi au fost efectuate probe, iar începând de mâine, 3 aprilie, ora 9:00, va fi funcțional.

Primăria Municipiului Dej va amplasa în următoarea perioadă astfel de tuneluri și în alte zone ale municipiului, în paralel cu acțiunile de dezinfecție la blocuri, străzi și trotuare.

Recomandăm cetățenilor să respecte măsurile transmise de autorități și să evite deplasările cu excepția situațiilor în care este absolut necesar.

Continuă să citești

Administraţie

Dej | Noi reglementări privind căsătoria și declararea decesului pe perioada stării de urgență

Publicat acum

pe

loading...

Comunicat Primăria Municipiului Dej:

Depunerea declarației de căsătorie și oficierea căsătoriei pe perioada instituirii stării de urgență  

În conformitate cu dispoziția Directiei pentru Evidența Persoanelor și Administrarea Bazelor de Date București din data de 27.03.2020, reglementările cu privire la depunerea declarației de căsătorie și oficierea căsătoriei pe perioada instituirii stării de urgență, sunt următoarele:

  •  DEPUNEREA DECLARAȚIEI DE CĂSĂTORIE

Declarațiile de căsătorie însoțite de documentele prevăzute de lege se vor transmite exclusiv on-line pe adresa de e-mail a Serviciului Public Comunitar de Evidență a Persoanelor Dej, la adresa spcep@dej.ro, ca urmare a programării on-line a datei și orei încheierii căsătoriei.

Data depunerii declarației de căsătorie este data transmiterii on-line a declarației. În acest sens cu ocazia programării on-line se va avea în vedere respectarea dispozițiilor art.27 alin.(1) din Legea nr.119/1996 cu privire la actele de stare civilă, republicată, cu modificările și completările ulterioare.

Documentele în original vor fi prezentate cu ocazia oficierii căsătoriei, dată la care se va semna și declarația de căsătorie în fața ofițerului de stare civilă.

Pe perioada instituirii stării de urgență nu se acordă dispensele prevăzute la art.24 alin.(2)-(3) și art.27 alin.(2) din Legea nr.119/1996 cu privire la actele de stare civilă, republicată, cu modificările și completările ulterioare.

  • OFICIEREA CĂSĂTORIEI

Oficierea căsătoriei se va face cu respectarea strictă a dispozițiilor art. 24 alin.(1) din Legea nr.119/1996 cu privire la actele de stare civilă, republicată, cu modificările și completările ulterioare.

Cu ocazia oficierii căsătoriei se va avea în vedere respectarea dispozițiilor art.2 alin.(3) din ORDONANŢA MILITARĂ  Nr. 1/2020 din 17 martie 2020 privind unele măsuri de primă urgenţă care privesc aglomerările de persoane şi circulaţia transfrontalieră a unor bunuri, cu modificările și completările ulterioare, numărul persoanelor  putând fi redus în funcție de suprafața spațiului unde se oficiază căsătoria până la minimul admis de lege ( viitorii soți și 2 martori).

Pentru semnarea actului de căsătorie se va păstra distanța recomandată între ofițerul de stare civilă și viitorii soți/martori.

Se recomandă cetățenilor suspendarea depunerii declarațiilor de căsătorie și oficierea căsătoriei pe perioada instituirii stării de urgență și a restricțiilor privind circulația persoanelor în afara locuinței/gospodăriei pentru prevenirea răspândirii COVID-19.

 Declararea decesului  pe perioada instituirii stării de urgență

În conformitate cu dispoziția Directiei pentru Evidența Persoanelor și Administrarea Bazelor de Date București din data de 27.03.2020, reglementările cu privire la declararea decesului pe perioada instituirii stării de urgență sunt următoarele:

  • MODALITATEA DE TRANSMITERE A DOCUMENTELOR
  1. Medicul /persoana desemnată la nivelul Spitalului/unității medicale/serviciului de medicină legală/medicul de familie, care a constatat decesul  pe raza Municipiului Dej, va transmite prin intermediul serviciilor de poștă electronică securizate( e-mail: spcep@dej.ro, fax: 0264-216140), certificatul medical constatator al decesului împreună cu  actul de identitate al defunctului/dovada eliberată de instituțiile competente prin care se confirmă datele de identitate ale acestuia, în lipsa actului de identitate.
  2. Având în vedere dispozițiile art.33 alin.(1) și (4) din Legea nr.119/1996 cu privire la actele de stare civilă, republicată, cu modificările și completările ulterioare, documentele de referință vor fi transmise cel mai târziu a 3-a zi de la data încetării din viață a persoanei, pentru a se înlătura necesitatea aprobării parchetului pentru întocmirea actului de deces.
  3. Ofițerul de stare civilă competent va înregistra decesul și va transmite unității medicale, tot prin intermediul serviciilor de poștă electronică securizate, adeverința de înhumare/incinerare, document care va fi înmânat aparținătorului defunctului. Cu această ocazie se va comunica faptul că certificatul de deces se va elibera persoanei îndreptățite la încetarea stării de urgență.
  4. Documentele originale privind pe defunct vor fi transmise oficiilor de stare civilă competente, în termen de 30 de zile de la încetarea stării de urgență prin intermediul serviciilor poștale.

Continuă să citești

RECLAMĂ

loading...

TU AI DAT LIKE?

PUBLICITATE

PUBLICITATE

ABONEAZĂ-TE PENTRU ȘTIRI VIDEO

PUBLICITATE

CAUTĂ CE TE INTERESEAZĂ

Web Doar pe Dej24.ro

DONEAZĂ

Dacă doriți să sprijiniți financiar Dej24.ro, CLICK pe butonul de mai jos pentru a dona orice sumă de bani.

PARTENER

Cele mai populare